2020-04-05, 02:48
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Hon är väl för fan inte ett barn? Alla får ta eget ansvar över sitt eget drickande och sitt egna beteende. Oavsett om du är hög, påtänd eller full så är det inte okej att bete sig som ett as mot folk som inte förtjänar det. Men det är bara min åsikt som själv fått dra ner på alkohol för att jag inte klarar av att bli full utan att något går åt helvete.
Jag upprepar mig.

*Det är inte första gången Julia flippar i sovrummet.

*Om de har ett problem med Julias drickande och inte står ut med henne längre så kan de säga till henne när hon är nykter att sluta dricka.

*Skratta åt henne kommer göra så att det eskalerar. Men alla verkar gilla hennes utbrott.
2020-04-05, 02:49
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du tycker att alla ska trippa på tå runt henne, vara tysta, för det är deras ansvar att se till att Julia inte flippar?

Hade de varit elaka mot henne så hade jag förstått om hon blev provocerad, men det måste vara jävligt svårt att veta när de ska sluta eftersom hon själv skojar med in i det sista, och så smäller det helt jävla plötsligt och ingen fattar vad som hände.

Håller med! Julias beteende är ofta långt ifrån okej. Hon borde inte vara i huset öht när hon verkar ha så svårt att förstå signaler. Det måste också vara oerhört påfrestande för henne om hon nu har de diagnoserna. Hon är verkligen ingen bra reklam för sig själv. Tycker mest synd om henne att hon som 30-åring inte har bättre självinsikt. Men jag är nog för gammal för just det där med självinsikt verkar vara en riktig bristvara.
2020-04-05, 02:49
Medlem
likebananass avatar
Varför skulle Frida absolut sova i sin egen säng? Hon sov ju i en besudlad säng i två nätter i det rosa rummet i veckan. De andra känner ju till Olga. Varför börja jiddra med henne och flytta möbler mitt i natten?
2020-04-05, 02:50
Medlem
Lunatics avatar
Jullan klarvaken och kan inte sova. hehehe
2020-04-05, 02:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Om man skrattar åt en människa som är påverkad så kommer den flippa. Om man nu tyckte att hon var elak mot Frida så kunde man ta ett samtal med henne lugnt och bestämt som Jasmine gjorde i badrummet. Sami, Jasmine och Martin tyckte det var skitkul när hon flippade.

Och Martin passade på att peta och sticka här och där för att fortsätta trigga henne för det är det bästa han vet! Om man ska sätta P-stämpeln på någon ligger han närmare till hands men han är bara ett helt vanligt svin!
2020-04-05, 02:51
Medlem
xrlpyts avatar
Men Jullan för i helvete.. sluta byt säng hela fucking tiden så finns det inget problem.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Men hon tar sina amfetamin mediciner lite då och då när det är fest och då spårar det totalt på fyllan.
Tror hon är fel medicinerad för meddsen värkar fungera sämre på henne när hon äter dom.
Och hon äter dom inte regelbundet heller.
Så hon blir maxxad när hon äter dom.
Hon tar säkert högsta dosen hon egentligen ska äta dagligen också.
Japp håller med! Men vet inte hur sånna mediciner fungerar direkt heller så uttalar mig inte om det🙂

Ville bara förklara att ni behöver inte fundera över OM hon har asberger för hon säger själv att hon har det, och då får man ju anta att hon fick veta det under sin adhd undersökning...förmodligen.
Medlem
riskns avatar
Vad söt Julia är när hon pratar med kameran. Hon är den som har underhållit mig mest denna säsong. Det har Mergim också gjort men pojken har ingen chans att vinna.

Det hade kanske blivit en bra säsong om Kim, Isabelle och Patzy kunde vara kvar. Tänk dig dem med Julia och Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jullan är så jävla skarpsynt som ser Virrans rätta färger. Altså bara här anser jag Jullan vara värdig vinnare av BB2020.
Hon eller Sami

Bara hon som är ständigt underhållande. Jämför henne med Jessica från 2006 av två anledningar, eller ja en ena är väl en förhoppning.
Den här säsongen kommer ses som ett larvigt försök till alla ska vara vänner, när självaste borgmästaren snackar skit och inte "går till källan direkt"...
2020-04-05, 02:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och Martin passade på att peta och sticka här och där för att fortsätta trigga henne för det är det bästa han vet! Om man ska sätta P-stämpeln på någon ligger han närmare till hands men han är bara ett helt vanligt svin!
Han har alltid varit på henne den jäveln. Ett äkta svin i huset.
Medlem
Julia: "Jag har typ aldrig skrikit på en människa"

Självinsikten är noll som vanligt.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

Ja, snickarn känns som en tidsinställd bomb! Han har tendenser till psykopati om någon. Eller kanske sociopati.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in