2020-04-05, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
.edit. Orka

Bara hennes ord att hon var på gränsen att få diagnosen Aspergers och inte ville gå vidare med utredning då det inte finns någon medicin för det
2020-04-05, 02:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Julia: "Jag har typ aldrig skrikit på en människa"

Självinsikten är noll som vanligt.
Hon sade väl det på fyllan eller hur var det?
2020-04-05, 02:54
Avslutad
Julia kommer ångra att hon skrek på Frida sa hon nyss
2020-04-05, 02:55
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Han har alltid varit på henne den jäveln. Ett äkta svin i huset.
Han kan inte hålla sig. Han ser fram emot tills han kommer ut och kan slå Jasmine gul och blå. Tills dess får han ta det lilla han får med alla kameror i huset så då blir det Julia när hon flippar på fyllan.
2020-04-05, 02:56
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag är psykolog o har sett många psykopater, men visst känner inte till mer än det jag ser på tv, aspergers kan mycket väl avgöra hennes beteende.
Samma här. Men jag har inte i mitt arbetsliv träffat på många psykopater men jobbar med människor med NPF diagnoser. Julia är ganska typisk för en del av dessa. Men eftersom jag inte får ställa diagnoser (det gör ju psykiatrin) även om jag också vet vilka kriterier en psyko/sociopat har så är Julia absolut inte något av det.
Dags att sova!
2020-04-05, 02:56
Medlem
Moscow99s avatar
Julia hade varit en exemplarisk psykiater. Tänk dig att prata med någon som kan åtsidosätta empati och rulla ut gräsmattan precis så som den ser ut. Rena drömmen för fan!
2020-04-05, 02:57
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
.edit. Orka

Antar att hon fick veta det under sin adhd utredning. Det brukar ofta kunna vara så tror jag. Men HON SÄGER att hon har ASBERGER och det är allt jag vet. Har inget papper på det 😅

Hennes beteende idag och svagt normala dagar visar ett icke existerande möjlighet att förstå andra människors känslor och signaler. Och att hon ens hade möjlighet att back stabba Jassa så som hon gjorde på Robinsonveckan... det är en väldigt speciell person som kan göra så mot en nära vän tycker jag.
Har inte kunnat se Julia på samma vis sen dess (inte pga eventuella syndrom utan pga beteendet).

Och innan ni skriver. Ja hon fick med sig andra på hennes uppsåt. Men det var fortfarande hennes plan, är det någon som minns hur hon snackade om Jassa den dagen!? (Och veckan)
2020-04-05, 02:58
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Han kan inte hålla sig. Han ser fram emot tills han kommer ut och kan slå Jasmine gul och blå. Tills dess får han ta det lilla han får med alla kameror i huset så då blir det Julia när hon flippar på fyllan.
Vars har du fått för dig att han misshandlar folk? Är han i brottsregistret?
2020-04-05, 02:58
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Verkar ju inte bättre än så och du har säkerligen helt rätt. Jag hade önskat så att inte Frida räddade honom men nu var det så de hade kommit överens och Jullan var med. Han borde tacka henne för att han är kvar den jävla fejk OG'n.
2020-04-05, 03:02
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Verkar ju inte bättre än så och du har säkerligen helt rätt. Jag hade önskat så att inte Frida räddade honom men nu var det så de hade kommit överens och Jullan var med. Han borde tacka henne för att han är kvar den jävla fejk OG'n.

Haha, Acar hade inte ens tagit i den jäveln med tång!
2020-04-05, 03:03
Medlem
xrlpyts avatar
Jullan har hållit ett försvarstal nu i typ 30 minuter, tyvärrr släppte DC henne halvvägs och på poolkameran krävs det för mycket ansträngning att höra vad hon säger. Whatever säger BB, whatever säger jag.
2020-04-05, 03:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Japp håller med! Men vet inte hur sånna mediciner fungerar direkt heller så uttalar mig inte om det🙂

Ville bara förklara att ni behöver inte fundera över OM hon har asberger för hon säger själv att hon har det, och då får man ju anta att hon fick veta det under sin adhd undersökning...förmodligen.
Utredning går att ta sig igenom om man vet vad man vill ha för mediciner.
Som Amilia nämnt om att hon vet hur man Sick Sackar genom frågor hos läkaren.
Jullan gillar droger och har pratat om det antal gånger,
även att hon tycker det är konstigt att hon fortfarande lever efter substanser.
Så en och en annan drog har hon petat i sig på Rave.

Jullan tar Amfetamin medicin (lisdexamfetamin). Det gör att du blir speedad, du kan dricka mer utan att det ser ut som att man är full, vanföreställningar, snackar oavbrutet, får kärlek till alla, men kan flippa ur helt också på någon sekund..m.m

Fass: Sluta inte att ta läkemedlet utan att först ha diskuterat detta med läkare.
(jullan har inte ätit den på 2v, men gör det idag till Alkohol)

Fass: Om Elvanse inte används på rätt sätt kan det leda till onormalt beteende. Det kan också börja kännas som om du behöver läkemedlet i annat syfte än för behandling av ADHD.

Jullan tar inte sina mediciner som dom ska tas. Då får man stark effekt på dom, Annars planar det ut när man äter regelbundet.
Senast redigerad av Lunatic 2020-04-05 kl. 03:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in