2020-04-05, 02:30
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Menar du att Frida provocerade fram det där utbrottet?
Nej, det gjorde Frida inte.

Det var Sami, Martin och Jasmine som provocerade fram Olga. Att de ännu inte har lärt sig hantera Julia när hon dricker på medicinen förstår inte jag. Bara håll käft ska de göra.
Medlem
Jullan sa själv nu ”Biggan ni kan skicka hem mig om ni vill”

Hon har antagligen fått en varning
Medlem
Blaisens avatar
Vilken sjuk fördröjning det är mellan kamerorna! Bytte till S1 nu och då var Julia där och bytte till tisha fast hon i DC redan var ombytt och ute i poolrummet. Weird!
2020-04-05, 02:31
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Dock är jag en aningen besviken på Jullan.

Jag kan förstå Fridas frustration över att inte ha en egen sängplats. Hade också velat ha en egen plats och inte hoppa
från säng till säng där olika lager hudflagor rester av sperma, fitt och anussafter ligger och gror.

Dock e detta något dom borde skött när dom var nyktra.

Är besviken på Jullan pga. BB kl 19:00
kommer vinkla detta åt helvete fel.
Kvinnan fick en smärre snetändning, ibland brister det - även för den bästa.
Men dom kommer ju måla Jullan som fan på väggen i 19-sändning, det lovar jag er

Verkar brista rätt ofta för Jullan på fyllan.. Kanske ska en 30-årig kvinna förstå att hon inte kan hantera alkoholen och därför dricka mindre. Sen tänker jag alltid, kan man bete sig så när hon vet att hon blir filmad.. hur beter hon sig hemma då?
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Dock är jag en aningen besviken på Jullan.

Jag kan förstå Fridas frustration över att inte ha en egen sängplats. Hade också velat ha en egen plats och inte hoppa
från säng till säng där olika lager hudflagor rester av sperma, fitt och anussafter ligger och gror.

Dock e detta något dom borde skött när dom var nyktra.

Är besviken på Jullan pga. BB kl 19:00
kommer vinkla detta åt helvete fel.
Kvinnan fick en smärre snetändning, ibland brister det - även för den bästa.
Men dom kommer ju måla Jullan som fan på väggen i 19-sändning, det lovar jag er

Jag hoppas som fan att dom visar hela klipper i avsnittet. Inte vinkla alls så får folk tolka det precis som dom vill 😇👋🏻
Medlem
Blaisens avatar
Är Viktoria i S1 igen?
Medlem
Nu kommer falsk-Rimmet och kontrollerar läget så den feta sjökon kan bli mer informerad.
2020-04-05, 02:32
Medlem
Lunatics avatar
Jullan är torr i munnen hehehe.
undrar varför.
2020-04-05, 02:32
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Det sistnämnda, som jag sa.
Hon har aspergers. Det mixat med alko och alternativt medicin är som upplagt för en smärre katastrof.
Detta verkade bli ett känsligt ämne för dig, så vi släpper det där.

Aspergers ligger närmast till hands. Sen kan man inte bedöma om psykopati föreligger genom att studera någon på medicin som dessutom är på fyllan. Storhetsvansinnet saknas hos Julia för att psykopati ska vara aktuellt. Att man har en psykologtitel innebär inte per automatik att man kan bedöma en annan människas egenskaper. Antar att personen som kallar Julia för psykopat bara vill flasha sin titel i ansiktet på folk. Och så gör ingen psykolog värd namnet.
2020-04-05, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Verkar brista rätt ofta för Jullan på fyllan.. Kanske ska en 30-årig kvinna förstå att hon inte kan hantera alkoholen och därför dricka mindre. Sen tänker jag alltid, kan man bete sig så när hon vet att hon blir filmad.. hur beter hon sig hemma då?

Jag har en stark känsla av, till skillnad från resten av huset, så visar Jullan sitt rätta jag. Jullan och Sami!

O där kom Analias informatörer o snokar (Rimmet och Virran)
2020-04-05, 02:33
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, det gjorde Frida inte.

Det var Sami, Martin och Jasmine som provocerade fram Olga. Att de ännu inte har lärt sig hantera Julia när hon dricker på medicinen förstår inte jag. Bara håll käft ska de göra.

Du tycker att alla ska trippa på tå runt henne, vara tysta, för det är deras ansvar att se till att Julia inte flippar?

Hade de varit elaka mot henne så hade jag förstått om hon blev provocerad, men det måste vara jävligt svårt att veta när de ska sluta eftersom hon själv skojar med in i det sista, och så smäller det helt jävla plötsligt och ingen fattar vad som hände.
2020-04-05, 02:34
Medlem
riskns avatar
''Jag har typ aldrig skrikit på en människa förut'' Jag älskar henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in