2020-04-05, 02:40
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Om de nu blir kränkta av Julia och inte står ut med henne så får de ta det med henne när hon är nykter. Bråkar man med henne när hon är borta så kommer det spåra.

Menar du när de bad henne sluta? För vad jag såg på klippet så bad Jassa, Sami och Martin henne att sluta för att försvara Frida i det läget. Jag tyckte inte att de bråkade med henne alls. Hon betedde sig som ett jävla as helt enkelt och jag hade gärna sett att de försvarade Frida mer och faktiskt sätta ner foten.
2020-04-05, 02:42
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
”Hur Julia provocerade Frida”
Alltså hur Julia provocerade Frida så hon till slut sa till på skarpen och då snappade Olga och påstår att det är Frida som var den som provocerade. Men alla som kollade på vet att så inte var fallet 🙈

Och jag hoppas dom tar med från det att Julia lägger sig på spikmattan tills hon går ut ur rummet👌🏻
Det vill säga inte vinklar det till ett skojig snefylla ...

Sorry jag läste fel i ditt förra inlägg
Jag håller helt med dig!
2020-04-05, 02:42
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Menar du när de bad henne sluta? För vad jag såg på klippet så bad Jassa, Sami och Martin henne att sluta för att försvara Frida i det läget. Jag tyckte inte att de bråkade med henne alls. Hon betedde sig som ett jävla as helt enkelt och jag hade gärna sett att de försvarade Frida mer och faktiskt sätta ner foten.
Om man skrattar åt en människa som är påverkad så kommer den flippa. Om man nu tyckte att hon var elak mot Frida så kunde man ta ett samtal med henne lugnt och bestämt som Jasmine gjorde i badrummet. Sami, Jasmine och Martin tyckte det var skitkul när hon flippade.
2020-04-05, 02:43
Medlem
Citat:
BB säger bara till ibland. Jag önskar att de var lika stränga som föregående säsonger.

Precis.
Vissa deltagare verkar slippa undan oftare.
Nu kröp Rim in hos goooos Lenny <3
Rim tog en sista titt på Lenny för att säkerställa sina kommande pervo-drömmar
2020-04-05, 02:44
Medlem
DC väljer sovande deltagare istället för Julia som pratar med sig själv...
2020-04-05, 02:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hon säger själv att hon har Adhd och asberger och har svårt att förstå vad folk antyder och känner och vill gärna att man är rättfram mot henne och förklarar när hon beter sig dåligt.
Hon sa det senast idag typ 😅
Men hon tar sina amfetamin mediciner lite då och då när det är fest och då spårar det totalt på fyllan.
Tror hon är fel medicinerad för meddsen värkar fungera sämre på henne när hon äter dom.
Och hon äter dom inte regelbundet heller.
Så hon blir maxxad när hon äter dom.
Hon tar säkert högsta dosen hon egentligen ska äta dagligen också.
2020-04-05, 02:45
Medlem
Citat:
Om man skrattar åt en människa som är påverkad så kommer den flippa. Om man nu tyckte att hon var elak mot Frida så kunde man ta det lugnt och bestämt ett samtal med henne som Jasmine gjorde i badrummet. Sami, Jasmine och Martin tyckte det var skitkul när hon flippade.

Jag hade stått upp för Frida där alla dagar i veckan om jag var i det sovrummet.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Om man skrattar åt en människa som är påverkad så kommer den flippa. Om man nu tyckte att hon var elak mot Frida så kunde man ta det lugnt och bestämt ett samtal med henne som Jasmine gjorde i badrummet. Sami, Jasmine och Martin tyckte det var skitkul när hon flippade.

Haha nej, är långt ifrån alla påverkade människor som flippar pga att någon skrattar åt den!!

Hon är väl för fan inte ett barn? Alla får ta eget ansvar över sitt eget drickande och sitt egna beteende. Oavsett om du är hög, påtänd eller full så är det inte okej att bete sig som ett as mot folk som inte förtjänar det. Men det är bara min åsikt som själv fått dra ner på alkohol för att jag inte klarar av att bli full utan att något går åt helvete.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Jag hade stått upp för Frida där alla dagar i veckan om jag var i det sovrummet.
Det hade jag också gjort. Men jag hade sagt till Sami och Jasmine att hålla käften och sluta trigga igång henne.
2020-04-05, 02:46
Medlem
Kbyairs avatar
Julia det var du som ställde till en scen 🙄
2020-04-05, 02:46
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Precis! Du har helt rätt i det du skriver.
Julia har bara lite problem med att hantera doseringen av medicin mixat med alko kombinerat med diagnos.

Aspergers finns hos högfungerande individer också. Aspergers kanske ger associationer till Glada Hudik och liknande. Mixen av att Julia lättare kan se människor för det dem egentligen är och bristen på empati hänger ihop med den av Aspergers drabbade fallenheten att ha svårt att tyda socialt samspel och därigenom se igenom sociala konstruktioner såsom smicker, skitsnack och rövslickande. I alla fall är det en satans svår problematik som är involverad när empatistörningar står på schemat. Den som inte ser helheten skriker psykopat...
2020-04-05, 02:47
Medlem
Jullan är så jävla skarpsynt som ser Virrans rätta färger. Altså bara här anser jag Jullan vara värdig vinnare av BB2020.
Hon eller Sami

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in