Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Min lista med! Men vill nog ha ut Jassa först!
Ja, Jassa är egentligen in nummer ett.
Men idag när jag ser alla fördelar Amilia får så blev hon etta.
Är glad bara någon av dom försvinner.
Vilka ska lägga sig nu? Var det Martin som sa det?