2020-03-18, 21:49
  #81697
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är nästan alltid glad, oroa dig inte för det, och tål även mothugg. Men du måste väl känna själv att det blir fel att kalla mig dum när jag, på uppmaning, beskriver goda sidor hos en deltagare i huset? Det är givetvis underförstått att det handlar om mina åsikter, vad jag har sett hos en specifik deltagare, och att ingen behöver hålla med mig.

Klart, men det händer ju inget. Vi måste få lacka ibland. Blir ju lite roligare.
Jag kan skriva kram nu, eller skit ner dig, men bättre att mysa lite.
2020-03-18, 21:49
  #81698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Finns inga feta fester i detta BB.

Nä, just därför hade jag hoppats på lite extra när någon ändå fyller år
2020-03-18, 21:49
  #81699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Vickans kropp är ju sååå snygg🤩😍

Håller helt med! Fy fan. De bästa med henne, hon ser bra ut sminkad. Men Jasmines huvud på hennes kropp de är mumma
2020-03-18, 21:50
  #81700
Bannlyst
Jag vill ha ut Lisa2 först, hon är så motbjudande, kan tänka mig att hata Amelia en vecka till.
2020-03-18, 21:50
  #81701
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Vickans kropp är ju sååå snygg🤩😍
Fan sån jävla tur att någon tycker det
2020-03-18, 21:51
  #81702
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Så är de såklart. Men skummar in på flashback och denna tråd gör dom också helt klart. Minst en gång om dagen. Hoppas dom skäms när dom läser va vi skriver

Om så väl vore! De har nog inte vett att skämmas, för det blir en indirekt pekpinne till dem själva. Men, vi får väl försöka se på BB som det faktiskt är: ett program där man får fördelar genom att skrika, gråta och klaga...(vilket kan jämföras med att man köper den där jävla paddan som ens avkomma har fluktat efter i tre dar med konstant skrik och gråt-terror som anfallsvapen).
2020-03-18, 21:51
  #81703
Medlem
Bara för mig som Flasback-sidan bytt utseende?
2020-03-18, 21:51
  #81704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag vill ha ut Lisa2 först, hon är så motbjudande, kan tänka mig att hata Amelia en vecka till.

Men Frida är inget hot, hon åker snabbt ut när vi vill det
2020-03-18, 21:52
  #81705
Medlem
Till TV4:s nackdel och deras gullande med Amilia kan vi ju iallafall dra en slutsats. De har ju förstört kvinnans framtida karriär som politiker, de har exponerat henne totalt vilken bluff hon är. Så ju längre de spelar hennes kort i huset desto mer exponerar hon sig. Så bra jobbat TV4 ni lyckades krossa hennes karriär.
2020-03-18, 21:52
  #81706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Håller helt med! Fy fan. De bästa med henne, hon ser bra ut sminkad. Men Jasmines huvud på hennes kropp de är mumma
Hennes läppar drar ner utseendet en hel del dock.
2020-03-18, 21:52
  #81707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Om så väl vore! De har nog inte vett att skämmas, för det blir en indirekt pekpinne till dem själva. Men, vi får väl försöka se på BB som det faktiskt är: ett program där man får fördelar genom att skrika, gråta och klaga...(vilket kan jämföras med att man köper den där jävla paddan som ens avkomma har fluktat efter i tre dar med konstant skrik och gråt-terror som anfallsvapen).

Ja, man får väl göra de så länge man tål. Men tror Martin eller Lennie vinner hela skiten, de jämnar ut de
2020-03-18, 21:54
  #81708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hennes läppar drar ner utseendet en hel del dock.

Vickans ja! Helt klart. Sen ska jag erkänna att när hon kom in i huset trodde jag att hon var kille i tidigare liv. För hon har lite annorlunda form på ansiktet. Men Jasmines huvud på den kroppen grrr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in