2020-03-19, 12:43
  #82285
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tror att folk komemr att lämna efter detta.

Nej för TV4 har mörkat sanningen för deltagarna, dom tyckte Coronaviruset var bra för klimatet.
Har du hört nån säga så utanför BB-huset?
2020-03-19, 12:44
  #82286
Medlem
Jag tror Glasman har mer stöd än vad vi tror. Alla hans Riche vänner röstar 10 gånger vardera på honom
2020-03-19, 12:44
  #82287
Medlem
folkgemenskaps avatar
Julia är en riktig kämpe, för statytävlingen röstar jag på att hon ska stanna.
2020-03-19, 12:44
  #82288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha juden är fortfarande sur på sami&julia för dem jävlades med honom under elchockerna
såklart han är , han är en kärring som skriker aj bara man röra honom
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem fan vill knulla henne. Hon bär ju på alla sjukdomar.
Det undrar jag oxå. skulle inte ens röra henne!
2020-03-19, 12:45
  #82289
Medlem
Lunatics avatar
För i helvete Alex sluta med dit jävla Klickljud men munnen.
2020-03-19, 12:45
  #82290
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Får man veta att folk dör och man har anhöriga över 70 så borde man ju inte skita i utsidan.
För han är BB viktigare än vad som händer i världen liksom, COVID-19 måste dem in och informera om då det krävs och det är jäkligt bra och det lär komma i ett skede inom ngn vecka att bryta el ej!
Situationen i STHLM är inte den bästa liksom!
2020-03-19, 12:46
  #82291
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
riche är nerstängt judegris =) han kan väl smaka på sin egna kuk istället
Vilket litet smutsigt veritabelt äckel du är, stolt över ditt intelligenta inlägg? Gris är gott, try it!
2020-03-19, 12:46
  #82292
Medlem
Bulletzs avatar
Shit vilken gåsud man får när sami sjunger gamla svenska rap låtar. Inte alls pinsamt! Mäktigt!
2020-03-19, 12:46
  #82293
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Julia är en riktig kämpe, för statytävlingen röstar jag på att hon ska stanna.
+1
Hon var den riktiga vinnaren i den tävlingen så hoppas folk fattar det och ger henne den vinst hon förtjänade redan igår.
2020-03-19, 12:49
  #82294
Bannlyst
Sami, vad är det för jävla skit du lyssnar på?
2020-03-19, 12:50
  #82295
Medlem
Hade folk i min vänskapskrets lyssnat på svensk rap av allt som går att lyssna på hade det blivit tack och hej direkt
2020-03-19, 12:50
  #82296
Medlem
hur ser sami ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in