Citat:
Ursprungligen postat av
Turbotraktor
Ingen har en enda åsikt om någon.
Härligt. Man bara uppskattar när de har kul, och tycker att det är lite tråkigt när de inte kommer sams, men man förstår att det inte är så lätt och vara människa och man rår inte riktigt för vem man är.