2020-03-18, 21:15
  #81637
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Absolut. Tror inte dom har lovat henne vinsten. Men för alla andra i huset är det sjukt orättvist om hon är bland de 12 sista
Absolut, håller med.
2020-03-18, 21:16
  #81638
Medlem
Lisa2 gapflabb är ju helt mongo seriöst
2020-03-18, 21:17
  #81639
Medlem
Såg nyss på deras Instagram att det var Martin som orsakade straffet vid bordet och Mergim skrattade så skönt
underbart
2020-03-18, 21:17
  #81640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
jag är lite orolig att JULLAN inte sitter säkert

Känner du Julia privat? 🙂
2020-03-18, 21:17
  #81641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Exakt!
Är DET en tävling?
Vill så gärna säga upp mitt cmore NU! Men måste erkänna att jag är för intresserad av utvecklingen för att kunna göra det.
Var lättare förr när det det fanns streams överallt så till och med en sån som jag kunde hitta en lätt.

SLUTA VISSLA!!!!!!!

De är ingen tävling, de misstänkte jag direkt när de var så många Youtubers och kända på andra sätt på nätet var med. Hade de vart en tävling där "vanliga" svenssons var med så hade de varit mer spännande
2020-03-18, 21:18
  #81642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Du är ännu dummare än när du bara höll käft.
Det är en prestation i sig. Orka citera, har du noll innehåll själv din tönt. En liten blatteflicka som är kingen.
Tänk till innan du klickar på sändknappen, snälla.

Du måste ju inse att du är så over the top att du framstår som pajas?
2020-03-18, 21:18
  #81643
Medlem
Dags för hämnd nu av sami o glasis
2020-03-18, 21:21
  #81644
Medlem
DjPuttes avatar
Så Blåvalen grät sig med offerkoftan på och slapp skiten IGEN alltså vad fan håller BB produktionen på med, Hade det vart tidigare år inte en chans hon hade fått dubbelt så många stötar som straff börjar bli less på mjäkigheten dem har.....
2020-03-18, 21:21
  #81645
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Du är ännu dummare än när du bara höll käft.
Det är en prestation i sig. Orka citera, har du noll innehåll själv din tönt. En liten blatteflicka som är kingen.
Tänk till innan du klickar på sändknappen, snälla.
Blatteflicka? HAHAHAHAHAHA
2020-03-18, 21:22
  #81646
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Du måste ju inse att du är så over the top att du framstår som pajas?
Jag är bozo the clown, om du inte visste det. Du är så finurlig att jag glömde att skratta.
Peabrain.
2020-03-18, 21:23
  #81647
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Blatteflicka? HAHAHAHAHAHA

Fan lite tugg måste du ändå tåla. Skönt att se dig le, faktiskt.
2020-03-18, 21:25
  #81648
Medlem
Nya bubbelnuggen i duschen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in