2020-03-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Hur hon är värre än någon annan i huset? Jag tror de flesta har svar på det faktiskt.
1. Hon är extremt självgod
2. Hon blir aldrig glad för någon annans skull om det inte gynnar henne
3. Hon tror att tittarna älskar henne
4. Hon snackar jävligt mycket skit
5. Hon pratar konstant och fyfan vad det är jobbigt

Och när du skriver att vi ska lägga ner vårt hatande och slutar meningen med ''era äckliga jävlar'' så skriker det ju lite dubbelmoral.

Men oj blev du kränkt av att jag skrev era äckliga jävlar, när det är det mildaste ni själva använder i era inlägg? Ni får tillbaka vad ni ger, sjukt kul hur kränkta ni blir och man blir anmäld för en kommentar som ”dinjävel”.
Amilia förtjänar inte ens hälften av hatet ni ger henne det är bara ren mobbning inget annat. HAHA allt det du skriver stämmer ju lika bra in på flera andra i huset så vad fan är ditt problem?
Och nä jag är inte Amilia eller Amilias kompis heller, är bara inte en nolla som sitter och hatar på en vanlig människa utan belägg!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha frida försöker berätta för sami hur populär han är ute och att han vinner lätt så länge han är kvar i huset

Ändå skönt att han förstod det
Medlem
Det bästa är nog att försöka rädda kvar Julia och hoppas att hon kan vinna makttävlingen och sedan rädda kvar Glasman.
2020-03-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Det bästa är nog att försöka rädda kvar Julia och hoppas att hon kan vinna makttävlingen och sedan rädda kvar Glasman.

glasman kan gott åka ut börja tappa det på honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ändå skönt att han förstod det

Vad sa hon? Jag missade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om vi får rösta, borde vi tänka på den insats Julia gjorde idag och rösta kvar henne.
Varför är Jassa populär? Vilka gillar henne? Vad har hon bidragit med? Jag fattar ingenting!
Inte kan väl sliskandet med Martin gjort henne populär?

En av de mest rakryggade där inne, rolig brud med mycket bra energi. Relationen med Martin hjälper henne nog också en del.
2020-03-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Mitt första inlägg i den här tråden men har följt den slaviskt! Troligtvis mer än liven då det ni skriver här är betydligt roligare än att faktiskt kolla på när de skriker och gapar (Jassa) i huset

Var det någon som såg Alex "otroliga" handstil igår? Hur fantastisk kan den vara liksom? Vill så gärna se för att kunna bedöma trovärdigheten i Amilias och Glasmans reaktion över detta.
Lite sent svar men jag handstilen och tänkte herregud, redan innan Amilia reagerade. Den var sjukt fin, skrivstil. Sedan blir jag kanske mer imponerad då jag inte ens kan läsa det jag skriver. Men den var fantastisk och särskilt förvånande att det var Alex handstil!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vad sa hon? Jag missade

att sami skulle sluta underskatta sig så jävla mycket mer minns jag inte
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Luktade Amilia i armhålan, tittade om kameran såg och sen luktade hon i tröjan och kastade iväg den?
Amilia luktar svett ända till mig.
Tur man inte har som någon biograf har här hemma, att den kan simulera lukter i salongen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det är en omöjligt uppgift. jasse har bäst stöd av alla i huset utan tvivel och det är bevisat flera gånger
Var nånstans? Större än Sami? Så många idioter finns väl inte?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha frida försöker berätta för sami hur populär han är ute och att han vinner lätt så länge han är kvar i huset
Sa hon det rätt ut eller med andra ord?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Räddar kvar är efter makttävling så den kan vi stryka direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in