Citat:
Ursprungligen postat av
ratgirl234
Hur hon är värre än någon annan i huset? Jag tror de flesta har svar på det faktiskt.
1. Hon är extremt självgod
2. Hon blir aldrig glad för någon annans skull om det inte gynnar henne
3. Hon tror att tittarna älskar henne
4. Hon snackar jävligt mycket skit
5. Hon pratar konstant och fyfan vad det är jobbigt
Och när du skriver att vi ska lägga ner vårt hatande och slutar meningen med ''era äckliga jävlar'' så skriker det ju lite dubbelmoral.
Men oj blev du kränkt av att jag skrev era äckliga jävlar, när det är det mildaste ni själva använder i era inlägg? Ni får tillbaka vad ni ger, sjukt kul hur kränkta ni blir och man blir anmäld för en kommentar som ”dinjävel”.
Amilia förtjänar inte ens hälften av hatet ni ger henne det är bara ren mobbning inget annat. HAHA allt det du skriver stämmer ju lika bra in på flera andra i huset så vad fan är ditt problem?
Och nä jag är inte Amilia eller Amilias kompis heller, är bara inte en nolla som sitter och hatar på en vanlig människa utan belägg!