2020-03-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Ni som tänker rösta ut Anty, tycker ni helt ärligt att det är roligare att kolla på Lisa? Förstår inte varför man vill rösta ut någon som faktiskt gör att det händer saker framför en politiskt korrekt tjej som gråter och ber alla att ”inte glömma rösta på lilla mig”

Vad fan gör hon, förutom att frysa folk? Är det roligt att se på tycker du?! Hon är en riktigt jävla elak människa och så fruktansvärt tråkig så klockorna stannar.
Hon har inte bidragit med NÅNTING _roligt_ över huvudtaget. Usch! Spyr.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Tänker så klart göra mitt för att få ut Anty-häxan ikväll men tror hon klarar sig kvar ändå.
Av folk som följer BB kommer 90% rösta för att få ut henne men det kommer inte räcka när alla homoinfluencers vädjar till sina 15-åriga följare att rädda kvar en person dom aldrig ens kollat på.
Medlem
Gallagherss avatar
Alltså kolla alla som ”reetweetat” Antys rösta på mig-inlägg.

Följare med typ 200 följare. En ”kille” som leker influenser har 54k följare. Antagligen 53k köpta följare och har 60 likes på bilden.

RÖSTA KVAR LISA - IKVÄLL GÖR VI DET!
2020-03-02, 18:53
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodsmile
Lisa 56% av röster i appen nu, det sjunker mer och mer.
Den officiella omröstningen sen är väl bara öppen 30 minuter så förhoppningsvis åker Anti-Anty. Men jag tror att de vill se med denna omröstning hur populär Anty är. Jag antar att de kommer ändra något sista minuten för att rädda henne.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag fattar inte heller detta med influencers. Det verkar som om vem som helst som (och okända personer) laddar upp videos på Youtube kan kalla sig influencers. Men hur mycket "influence" har de egentligen. Kollade ett klipp på Antys kanal. Totalt ointressant faktiskt. Då tycker jag det är mer intressant att kolla om t ex Carolina Gynning lägger upp något. En influencer borde väl också vara en intressant person för att man ska orka följa? Eller? Ja, jag fattar inte så mycket av denna influencer-trend.

Vi alla gillar olika saker och där med influeras av olika människor/profiler osv. Alla influencers sysslar t.ex inte med smink eller kläder. Finns de som inriktar sig på inredning m.m.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Han kommer in i huset. Kolla alltombigbrother på insta så har dom lagt upp en bild på honom, likadan bild som alla andra deltagare tagit

Nu har han ju själv skrivit på bb insta i en kommentar så vi vet att han inte kommer in
Medlem
På Jockiboi's senaste instagram story så åker han in vid grindarna till området där BB spelas in! Kan det inte vara så att att han bara ska sitta i studion i dagens livesändning? Och han passar på att suga ut så mycket han kan av det?
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag vet. Men frågan återstår, ska han gå runt med dem dygnet runt i huset?
Förmodligen! Vet fler med asberger som har svårt med ögonkontakt och som känner sig skyddade/ säkrare med solglasögonen på sig i folkmassor.
2020-03-02, 18:54
Medlem
kermiths avatar
Enligt info om veckofinalen så står det tydligt "en av dem kommer att få lämna ikväll".
Just nu ser det ljust ut. Lisa leder ganska ordentligt och för att minska det gapet krävs det många tusen röster. 56% tror alltså att Lisa kommer att få stanna. Jag räknar det med att de som har röstat på henne nu också kommer att rösta på henne under sändning.

Hur mycket jag än har räknat på utfallet så är scenariot att spacklet får sova på ett hotell i natt.
Spacklet måste alltså hämta in 7 till 8% enheter för att ens komma lika och kommer alla att rösta på Lisa som de gjort hittills är det ett för stort försprång och Lisa tar hem det.

En sak är säker, en av dem kommer att lämna och med absolut största sannolikhet så blir det Antonia ”Spacklet ”Johnson.

Men fortsätt att vara kreativa och rösta, rösta och rösta från flera enheter!!
2020-03-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Ni som tänker rösta ut Anty, tycker ni helt ärligt att det är roligare att kolla på Lisa? Förstår inte varför man vill rösta ut någon som faktiskt gör att det händer saker framför en politiskt korrekt tjej som gråter och ber alla att ”inte glömma rösta på lilla mig”

Hon är sjukt jävla torr och bara dryg. Hon kan åka hem och dricka sig redlös på rosé med sina bögvänner. Faghag out.
2020-03-02, 18:55
Medlem
gringo85s avatar
Nån som tänkt på att han som har ansvar över antys insta är en manlig kopia av anty till utseende...creepy

Undra hur många timmar anty lagt ner på att göra om hen
2020-03-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför tror folk att kritiken mot Antonia grundar sig i Alex-situationen? Snäälla det är inte bara det som hänt. Otroligt att folk försvarar henne.

Mikael aka "pojkendrömmer", som har 52.8k följare på Instagram, har lagt upp en lång story där han försvarar Antonia och till slut uppmuntrar alla att rösta kvar henne. Han har även lagt ut en bild i sitt flöde.

Han maler verkligen bara på om Alex situationen. Så satans felvinklat också. Han missar ju hennes MOBBING hon utsatt folk där inne för. Det är DÄRFÖR hon ska ut ikväll!

LILLA POJKE SLUTA DRÖMMA OCH VAKNA FÖR FAN

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in