2020-03-02, 18:44
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Dom har ju försvunnit för dig för du anmält dom din dumma jävel, du har ju klassat dom som spam.

Dom gör dig en tjänst så du slipper se det du anser är spam.

Nej. Jag anmälde alla stories, men kan fortfarande se 10 o nu plus de andra nya han la upp
2020-03-02, 18:44
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Skönt att komma ifrån allt annat och slötitta när man får tid över och jag kan helt krasst konstatera att BB blir helt värdelöst utan live.

Det värsta är att jag kollar fast jag borde göra annat. Men idag har jag möblerat om och haft BB-liven på i bakgrunden. Gjorde det lite lättare faktiskt. Sällskap Ja, BB utan live är värdelöst.
2020-03-02, 18:45
Medlem
Lisa 56% av röster i appen nu, det sjunker mer och mer.
2020-03-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad har hon gjort? Snacka skit? För det har inte Julia gjort eller? Snackar skit om sin BÄSTAVÄN i huset Jassa igår?

Alla får och ska snacka skit. Det är det som gör huset roligt.

Gå och stirra du på när folk sitter i en saccosäck och planerar BBK om dagarna istället din luffare.

Det är ju bara underhållande vart allt det leder.
Gör dig inte dummare än du redan är, hjärtat. Och att du tycker att "snacka skit är det som gör huset roligt" säger ju väldigt mycket om dig som person.

"Luffare" var det bästa du kunde komma på alltså? Försök gärna igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Suttit och kollat runt på Antys Instagram och följare och ser verkligen ut som det kan bli tungt att rösta ut henne.
Men sitter hon kvar efter en röstning så är det ju inte längre lönt att se BB2020 längre för då är det ju typ bevisat att ingen annan har en chans att vinna

Håller med.
Med tanke på hur jävligt många som vill ha ut henne, o vi inte lyckas denna gången, så vet vi redan här å nu vem som kommer vinna.
Så fruktansvärt att dom kan ta in en människa med 300tusen följare och sen tro att alla ska kunna ha lika stor chans att vinna...
Så otroligt märkligt att man fan saknar ord för det.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Okej, själv tycker jag det är nice att kvinnor mindre och mindre sminkar sig eller klär upp sig för någon annan än sig själv. ”Djupt inrotade beteenden” är inte alltid bra för samhället, obviously.
Det går inte att förändra naturens egna skeende.
Några stollar tror att det går men du kan aldrig få en fågel som dansar för sin partner att sluta dansa. Det finns djupt, djupt rotat i våra dna- molekyler x och xy.
Men ja det är ytterst farligt när stollar försöker ändra på den saken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Hur fan ser människan ut? Herregud ..
Irrelevant.
2020-03-02, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodsmile
Lisa 56% av röster i appen nu, det sjunker mer och mer.

Konstigt eller, hon vinner ju inte för att hon är rolig, hon vinner för att folk avskyr anty.

Så inte konstigt att fajten kan bli en rysare.
2020-03-02, 18:48
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Han har asberger och tycker inte om att visa ögonen, eller titta i andras ögon.
Därav solbrillorna.
Jag vet. Men frågan återstår, ska han gå runt med dem dygnet runt i huset?
2020-03-02, 18:49
Medlem
Ni som tänker rösta ut Anty, tycker ni helt ärligt att det är roligare att kolla på Lisa? Förstår inte varför man vill rösta ut någon som faktiskt gör att det händer saker framför en politiskt korrekt tjej som gråter och ber alla att ”inte glömma rösta på lilla mig”
2020-03-02, 18:50
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Någon som aldrig följt svenska influencers och hatar sociala medier. Är det bara jag som tycker dessa är fjolliga som hela tiden pratar om "följare" hit och dit? Verkar hela tiden så himla skitnödigt i deras beteende. N-O-R-M-I-E-S

Eller är det bara jag som har blivit tillräckligt autistisk efter att ha varit på internet i så många år

Jag fattar inte heller detta med influencers. Det verkar som om vem som helst som (och okända personer) laddar upp videos på Youtube kan kalla sig influencers. Men hur mycket "influence" har de egentligen. Kollade ett klipp på Antys kanal. Totalt ointressant faktiskt. Då tycker jag det är mer intressant att kolla om t ex Carolina Gynning lägger upp något. En influencer borde väl också vara en intressant person för att man ska orka följa? Eller? Ja, jag fattar inte så mycket av denna influencer-trend.
2020-03-02, 18:50
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag vet. Men frågan återstår, ska han gå runt med dem dygnet runt i huset?

Du menar när han besöker panelen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in