2020-03-02, 18:56
Medlem
Vill verkligen se Mergim och Amilias blick när Antonia åker ikväll!
Medlem
Varför är Mergrim och Lenny så trötta då?
Medlem
Här har vi ju myran i tecknad version.

https://images.app.goo.gl/8XAhAi6Zqce9BjXU9
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emlissss
Ni som tänker rösta ut Anty, tycker ni helt ärligt att det är roligare att kolla på Lisa? Förstår inte varför man vill rösta ut någon som faktiskt gör att det händer saker framför en politiskt korrekt tjej som gråter och ber alla att ”inte glömma rösta på lilla mig”
Lisa kommer åka ut lätt i framtiden. Hon är utfryst och kass i tävlingarna.

Jag tror det blir bättre TV om Anty åker. Hela den hierarkin i sovrum 2 kommer krascha om hon åker. Mergim kommer flippa utan sin mamma som daltar med honom där inne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Vill du ärligt att Anty ska vinna en mille?

Men snälla jag skiter i vem som vinner pengarna och det är långt kvar tills dess. Jag vill se bråk, relationer osv och inte massa vänner som sitter i en ring och kramar varandra. Anty har flera relationer med folk i huset som kommer bli kaos så småningom, Mergim/Alex triangeldramat, hon och Julia stör sig på varandra, hon och Viktoria kommer garanterat tappa det på varandra snart osv osv.

Vad får ni ut av att ha kvar Lisa i programmet?
Bannlyst
Men om man ska va ärlig, Lisa är väl den lättaste deltagaren att sitta emot, hon tillför noll till programmet.
Nu röstar vi ut Anty för vi inte gillar henne, men ingen vill ha kvar tråkiga Lisa heller?
Tror dom som inte kollar live 24/7 hellre ha kvar Anty och dramat hon skapar med Mergin och negern än Lisa som åstadkommer noll, ja vad tillför Lisa i Big Brother?
2020-03-02, 18:57
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Okej varför känner jag inte en enda som sminkar sig för någon annan än sig själv haha? Så jo det går att förändra, precis som för mig själv.
Farligt haha? Det är väl skitbra om en sminkar sig för sin egen skull (bara eller också). Det är 2020 - vi kvinnor går inte runt på denna jord enbart för att pleasa andra längre.
Det går fortfarande inte att förändra naturens egna lagar. Hur mycket du än skrattar.
Eller hur mycket jag än tycker till om saken.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ni som tänker rösta ut Anty, tycker ni helt ärligt att det är roligare att kolla på Lisa? Förstår inte varför man vill rösta ut någon som faktiskt gör att det händer saker framför en politiskt korrekt tjej som gråter och ber alla att ”inte glömma rösta på lilla mig”
Tror man att valet står mellan Anty och Lisa ikväll har man helt fel, det handlar om att få ut Anty som är en negativ, kextorr, präktig, vidrig stämningsslaktare med mobbningstenser.

Lisa kommer ryka förr eller senare och är knappast majoritetens favorit där inne, men det här handlar om Antonia och inte Lisa.
Avslutad
Citat:
Men snälla jag skiter i vem som vinner pengarna och det är långt kvar tills dess. Jag vill se bråk, relationer osv och inte massa vänner som sitter i en ring och kramar varandra. Anty har flera relationer med folk i huset som kommer bli kaos så småningom, Mergim/Alex triangeldramat, hon och Julia stör sig på varandra, hon och Viktoria kommer garanterat tappa det på varandra snart osv osv.

Ge henne guldbaggen någon.

Så jävla rätt.

Dom som kan brinna av mot varandra ska vara kvar. Vad fan ska vi kolla på annars?
2020-03-02, 18:58
Bannlyst
Ikväll sparkar vi ut Anty!
Medlem
Citat:

Vad får man ut av att se bråk i tv ?
Medlem
då var det bekräftat

https://www.expressen.se/noje/joakim-lundell-klar-for-big-brother-efter-skandalerna/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in