2020-03-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nä väldigt liten sannolikhet
Han kommer in i huset. Kolla alltombigbrother på insta så har dom lagt upp en bild på honom, likadan bild som alla andra deltagare tagit
Medlem
herpesvårtas avatar
Hahaha Mergims kontoansvarige på insta håller nu på att bedja sig svettig för alla 6306 följare att de ska rösta kvar Anty

Hon är ju hans syrgasmask där inne så förstår att de vill ha kvar henne.
Medlem
Vad fan ska Jockeboi in för? Hoppas inte det stämmer orkar inte med det. Däremot vill jag se vår kära Ofcoursemyhorse i BB
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag bestämde mig för att inte börja titta på BB i år för jag vet att jag inte kan sluta. Men kollade lite och baaam så fastnade jag
Skönt att komma ifrån allt annat och slötitta när man får tid över och jag kan helt krasst konstatera att BB blir helt värdelöst utan live.
2020-03-02, 18:40
Medlem
DET FUNKAR!!
Fortsätt anmäl så tävlingen blir på samma vilkor. Anty försöker fuska med att ha en osäker tönt (Mergim-person) som sköter hennes konto. Låt Lisa och Anty tävla på samma villkor och stäng hennes konto genom att anmäla konto, inlägg och stories.
2020-03-02, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
10 stories försvann för ca 20 min sen o det berodde inte på den automatiska 24-timmarsgrejen Instagram har. Många på discord som hetsar varandra att spamma

Inte en enda story har försvunnit, så ska du ljuga och få folk med dig, gör det snyggt.

Exakt varenda story är kvar och det vet jag för har screenshottat antalet prickar som finns längst uppe.
2020-03-02, 18:42
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Inte en enda story har försvunnit, så ska du ljuga och få folk med dig, gör det snyggt.

Exakt varenda story är kvar och det vet jag för har screenshottat antalet prickar som finns längst uppe.

Okej, jag tror på dig mer än mina ögon
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Fusk är att Antonia tittar in i kameran, pratar direkt med Jakob o säger liknande: Jakob se till att säga till folk att rösta på mig på instagram

För det är inte fusk att försöka skapa flera konton för att rösta, trots att Big Brother själva nekat att det är möjligt, eller? Dumma snorunge.
Medlem
Varför tror folk att kritiken mot Antonia grundar sig i Alex-situationen? Snäälla det är inte bara det som hänt. Otroligt att folk försvarar henne.

Mikael aka "pojkendrömmer", som har 52.8k följare på Instagram, har lagt upp en lång story där han försvarar Antonia och till slut uppmuntrar alla att rösta kvar henne. Han har även lagt ut en bild i sitt flöde.
2020-03-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför tror folk att kritiken mot Antonia grundar sig i Alex-situationen? Snäälla det är inte bara det som hänt. Otroligt att folk försvarar henne.

Mikael aka "pojkendrömmer", som har 52.8k följare på Instagram, har lagt upp en lång story där han försvarar Antonia och till slut uppmuntrar alla att rösta kvar henne. Han har även lagt ut en bild i sitt flöde.
Hur fan ser människan ut? Herregud ..
2020-03-02, 18:44
Medlem
Flaxifluxs avatar
Någon som aldrig följt svenska influencers och hatar sociala medier. Är det bara jag som tycker dessa är fjolliga som hela tiden pratar om "följare" hit och dit? Verkar hela tiden så himla skitnödigt i deras beteende. N-O-R-M-I-E-S

Eller är det bara jag som har blivit tillräckligt autistisk efter att ha varit på internet i så många år
2020-03-02, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Vad har hon gjort? Snacka skit? För det har inte Julia gjort eller? Snackar skit om sin BÄSTAVÄN i huset Jassa igår?

Alla får och ska snacka skit. Det är det som gör huset roligt.

Gå och stirra du på när folk sitter i en saccosäck och planerar BBK om dagarna istället din luffare.

Det är ju bara underhållande vart allt det leder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in