Citat:
Ursprungligen postat av
EuroD
Vill bara skjuta mig själv när jag ser och hör dessa tre stolpskott till "sidekicks".
Nej, låt denna säsong äntligen vara över med att Sami tar hem det hela, sedan tar Kanal5 tillbaka programmet för gott.
Nu skickar vi hem DumFrida, näst på tur är våldsalbanen.
Hehe, jag med EuroD!
Fast egentligen är det ju tyvärr helt logiskt att TV4 lyckats dra dit dom absolut sämsta (utom sångarsnubben då) "experterna" genom tiderna till denna, fullständigt osannolikt usla säsong.
Det är ingen tvekan att TV4, varken kan eller ska syssla med sånt här längre!
Enda chansen att uppliva Big Brother från dom döda är att Femman tar över igen (eller möjligtvis Trean), tror Filip och Fredrik skulle bli eminenta programledare och med sponsorer och riktig musik så klart!
Och dessutom till det viktigaste, återinföra telefonröster så svennebanans röst är den som räknas, INTE några patetiska "influensers" med sina hjärntvättade och hjärndöda "följare"!
Har läst här att någon tyckte David Hellenius, vore ett alternativ men det är ju fullständigt uteslutet, då det per automatik skulle innebära att vedervärdiga pk-TV4 ändå skulle vara inblandad.
Dessutom är Hellenius ju lika menlös som Lenny (nästan). 😉
Vi fortfarande normalt fungerande människor som ännu inte är helt marinerade i nutidens vidriga PK-fiering, borde starta en seriös namninsamling om att TV5 ska återta och rädda konceptet Big Brother!