2020-05-10, 11:57
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Alltså shit vad ett sånt här otroligt dåligt tv program kan röra upp såna känslor.

Säsongen måste anses vara en katastrofsatsning för 4:an. Knappast någon tittarsuccé.

Castingen horribel, spec när de plockar upp föredettingar från andra lika dåliga tv-program och slänger in dem här.

Mycket näthat mot Frida, förstår egentligen inte varför: om hon inte varit med, hade programmet varit ännu sämre: fact of life!
Antalet inlägg i denna tråden som innehåller ”Frida” måste stå för 40%

Tror de gör vad de kan ! Skulle det inte varit allt med Corona hade det garanterat sett annars ut. Går ju inte släppa in folk, kan tänka mig att de som jobbar bakom spakarna inte kan vara lika många osv.

Nä precis, INGEN förtjänar näthat !
2020-05-10, 12:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha jag tror Sami är lite kär nu 😂 han pussar hej vilt sista tiden och han gillar att kramas och sova med Lennie... 😂
Håller med. Men man har sett den sidan av han länge, men nu när de är mindre personer kvar så ser man det ännu tydligare, och han behöver inte spela coolare än han faktiskt är. Älskade som sagt att Sami sa "Lennie du är så vacker" och sen för någon dag sen "Mergim vad söt du är" . Han sa ju till Julia nån gång att "nej du är inte min sort. Hade ju varit gulligt om han faktiskt gillar både tjejer och killar.
2020-05-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Mycket bra inlägg.
Alex var og är den värste menneske jag nogengang har set og hört. Og så jävla ful. Men nu får man bråk når man skriver så her . Der er månge som tyckte han var super. Jag tyckte han var en svart dumbom.
2020-05-10, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Håller med. Men man har sett den sidan av han länge, men nu när de är mindre personer kvar så ser man det ännu tydligare, och han behöver inte spela coolare än han faktiskt är. Älskade som sagt att Sami sa "Lennie du är så vacker" och sen för någon dag sen "Mergim vad söt du är" . Han sa ju till Julia nån gång att "nej du är inte min sort. Hade ju varit gulligt om han faktiskt gillar både tjejer och killar.

Du verkar helt besatt i låggningar. Sitter du själv i garderoben eller varför all denna besatthet?
2020-05-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sami är så fräsch, ligger och tar sig på kuken samtidigt som han snackar med andra, börjar sedan gräva sig i stjärtskåran, för sen upp fingrarna till mun och näsa.

Kan hålla med om att detta är big no no, men många av det manliga könet gör så tyvärr.. kanske har han en liten piercing där också som han pillar på och förövrigt såg jag inte att han grävde i ngn skåra, för den ligger han ju på.. Frida satt nyss vid bänken när Jasmine åt mat och petade sig i näsan mitt framför henne och fick ut ngt stort som hon tittade på och snurrade mellan sina fingrar ett tag och sen gick hon och hämtade smörpaketet och började bre mackor.. Känns inte heller så fräscht faktiskt och då har jag högre krav på kvinnor av ngn anledning vad gäller detta.
2020-05-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Du verkar helt besatt i låggningar. Sitter du själv i garderoben eller varför all denna besatthet?

Jag håller med.. inte roligt längre att läsa detta försvar om läggningar hit och dit. Dessutom hade ju faktiskt Samis Fridas roll i går på tvärtom festen och för att likna henne behöver han ju kramas och ha sig..
2020-05-10, 12:30
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Kan hålla med om att detta är big no no, men många av det manliga könet gör så tyvärr.. kanske har han en liten piercing där också som han pillar på och förövrigt såg jag inte att han grävde i ngn skåra, för den ligger han ju på.. Frida satt nyss vid bänken när Jasmine åt mat och petade sig i näsan mitt framför henne och fick ut ngt stort som hon tittade på och snurrade mellan sina fingrar ett tag och sen gick hon och hämtade smörpaketet och började bre mackor.. Känns inte heller så fräscht faktiskt och då har jag högre krav på kvinnor av ngn anledning vad gäller detta.

Han låg på sidan, så stjärtskåran kom han åt.

Om folk äcklar sig i Jasmines närhet skiter jag i eftersom hon är så äcklig själv genom att sällan tvätta händerna med tvål och vatten efter toabesök. Hon förtjänar att äcklas på.
2020-05-10, 12:30
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Nä jag är mer JÄVLIGT irriterad att folk inte ska få gilla vem dom vill utan att de ska få hat för det. Ska fan inte spela nån roll vem eller vilken "grad" man gör det. Många här inne har ju gjort det riktigt för jävligt för vissa deltagare, gäller inte bara kring detta ämne.
Säger betydligt mer om er som gömmer er i anonymiteten här, än dom som faktiskt är på Tv och jobbar med sig själva OCH bjuder på det!
Tänk om Sami faktiskt skulle gilla killar (rent hypotetiskt) och så går han in här och läser hur ni betett er i många inlägg. Då har ni ju förstört ganska mycket för eran hjälte. 🤷🏻‍♀️ Eller skulle ni börja betee er lika mot han då med era skällsord?
2020-05-10, 12:31
Medlem
Hur kommer det sig att folk har hatat varenda svart person som har varit med i en dokusåpa/reality show????
2020-05-10, 12:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur kommer det sig att folk har hatat varenda svart person som har varit med i en dokusåpa/reality show????

Rasister brukar göra det.
2020-05-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä jag är mer JÄVLIGT irriterad att folk inte ska få gilla vem dom vill utan att de ska få hat för det. Ska fan inte spela nån roll vem eller vilken "grad" man gör det. Många här inne har ju gjort det riktigt för jävligt för vissa deltagare, gäller inte bara kring detta ämne.
Säger betydligt mer om er som gömmer er i anonymiteten här, än dom som faktiskt är på Tv och jobbar med sig själva OCH bjuder på det!
Tänk om Sami faktiskt skulle gilla killar (rent hypotetiskt) och så går han in här och läser hur ni betett er i många inlägg. Då har ni ju förstört ganska mycket för eran hjälte. 🤷🏻‍♀️ Eller skulle ni börja betee er lika mot han då med era skällsord?

Jösses.. byt forum nu.. detta har ganska lite med BB att göra!
2020-05-10, 12:37
Medlem
Jag kan inte minnas en svart person som har varit omtyckt av varken deltagare eller tittare i en dokusåpa/ reality show någonsin. Kan ni?????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in