2020-05-12, 01:27
Medlem
herpesvårtas avatar
Julias live nyss:

Hennes kompis: Någon som frågar om du röker en gås nu Julia?
Julia: Men jag är vegetarian?

Fan vad man saknar henne
2020-05-12, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Julias live nyss:

Fan vad man saknar henne

Såg inte ut som en vanlig cigg precis
2020-05-12, 01:30
Medlem
Citat:
Julias live nyss:

Fan vad man saknar henne
🤣👍❤️
2020-05-12, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Och Sanna från 2011
Hemskt...
2020-05-12, 01:34
Medlem
Citat:
Julias live nyss:

Fan vad man saknar henne
KUL att hon la ut på sin insta att hon älskar FB! Vi älskar henne med...❤️
2020-05-12, 01:39
Medlem
Mouchinos avatar
Är det någon som uppfattade vad Mergim sa till Sami i köket innan de gick ut och rökte. "Du ser ut som en riktig Dache" eller nåt sånt. är det nåt slangord eller?
2020-05-12, 01:42
Medlem
geek12s avatar
rökte Julia på nyss i liven haha
2020-05-12, 01:51
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Julia på liven har spårat ur...

Hon snackar om Lennie. ”han är 36 år gammal och beter sig som ett barn och han tillåter folk att pussa på honom trots att han inte är homosexuell”

Jag gillar Julia men här kastar hon sten i glashus. Hon har ju hånglat med tjejer, kissat i pool och i duschar m.m.

Hon har även kissat på andra, Sami har pussat både Mergim och Lennie på munnen är han också homosexuell då eller? Det kommer bli drama mellan henne och Amilia nu. Dom säger att dom släppt allt men ingen av dom har gjort det, flera av deltagarna håller fortfarande på utanför huset.

Det komiska med Julia är att hon sa att hon och Lennie kommer klicka bättre utanför huset och att dom kommer ha så roligt tillsammans men vad är det första hon gör när livar på Instagram? Jo snackar skit om han.
2020-05-12, 01:57
Medlem
Mouchinos avatar
Nu när det är så få kvar i huset kommer det ju märkas ännu mer hur jobbig Mergim verkligen är.
2020-05-12, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hon har även kissat på andra, Sami har pussat både Mergim och Lennie på munnen är han också homosexuell då eller? Det kommer bli drama mellan henne och Amilia nu. Dom säger att dom släppt allt men ingen av dom har gjort det, flera av deltagarna håller fortfarande på utanför huset.

Det komiska med Julia är att hon sa att hon och Lennie kommer klicka bättre utanför huset och att dom kommer ha så roligt tillsammans men vad är det första hon gör när livar på Instagram? Jo snackar skit om han.
Det var väl inte skitsnack. Bara fakta.
2020-05-12, 02:06
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mergim rätt hatad... kollat hans insta? 14k... jag vet inte... Hmmm...

Jasmine är hatad också glömt det eller? många är hatade som varit med i BB folk tycker olika om deltagarna. Jag tycker faktiskt paktandet förstörde hela stämningen om det hade varit som tidigare år så hade det inte varit så mycket hat och det hade inte funnits två olika grupper utanför huset som hatar och hotar varandra. Dom som hatar och hotar mest är rainbow fansen och det går inte att förneka.
2020-05-12, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det någon som uppfattade vad Mergim sa till Sami i köket innan de gick ut och rökte. "Du ser ut som en riktig Dache" eller nåt sånt. är det nåt slangord eller?

Dachri = kuk, lät det som

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in