2020-05-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Makes no sense. Vadå tillåter folk att pussa på honom trots att han är homosexuell vilka syftar hon på? Sedan när har han sagt att han är homosexuell? lol.
Sagt? Vem fan sa sagt? Alla har väll ögon i huvudet: han har visat. Kramar och pussar på Mergim. Stöttar: Mergim. Handling säger mer än ord. och visst är det vackert? JAG tycker det är jättefint. Däremot svartsjuka och aggression samt våld. Ligga och tjura. BIG NO! DÄR brister det om mina tankar om Lennie. Han får vara vad han vill, Mergim behöver hjälp. Medberoende kallar jag honom.
2020-05-12, 00:08
Medlem
Citat:
För att man ger någon fel uppfattning? Mergim är ju kär i Lennie och blir svartsjuk över minsta lilla.

OM det är så att Mergim är kär vilket jag faktiskt inte tror så tror jag inte att Lennie vet det. Jag tror att Lennie ser dom som bra vänner. Och varför skulle han då neka en puss från sin vän?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sagt? Vem fan sa sagt? Alla har väll ögon i huvudet: han har visat. Kramar och pussar på Mergim. Stöttar: Mergim. Handling säger mer än ord. och visst är det vackert? JAG tycker det är jättefint. Däremot svartsjuka och aggression samt våld. Ligga och tjura. BIG NO! DÄR brister det om mina tankar om Lennie. Han får vara vad han vill, Mergim behöver hjälp. Medberoende kallar jag honom.
Håller med. Han är ju mergims enabler. Han är ju så pass äldre och han borde kunna säga till honom. Men säger hela tiden att mergim blir sur och arg över detta hela tiden så det är ju hans fel också. Alla gullar med honom för mkt.
Medlem
embargos avatar
Ser framför mig nästa vecka att deltagarna blir utröstade en efter en under livesändningen och till slut är bara vinnaren kvar i huset. Håller stenhårt på Sami. Men kan verkligen se framför mig Lennie som hoppar runt och jublar ensam kvar i huset. Hoppas jag har fel.

Tror kanske också att det är bäst för Sami om han står mot Lennie och Mergim i final eftersom de kan ta röster från varandra.
2020-05-12, 00:09
Medlem
Saknar Patzy. Synd att han blev sjuk. Höll på honom från start. Den enda jag aldrig störde mig på. Resten är bara bråkmakare och skitsnackare hela högen. Uppdelning pinkroom/rainbow är så fruktansvärt löjligt.
2020-05-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
OM det är så att Mergim är kär vilket jag faktiskt inte tror så tror jag inte att Lennie vet det. Jag tror att Lennie ser dom som bra vänner. Och varför skulle han då neka en puss från sin vän?
Att sova med en kille utan tshirt, att smeka honom hela tiden, pussa på honom, hålla hans hand, hångla med honom osv. Sedan bli svartsjuk så fort någon hänger med honom. Han blev inte sådan när det kom till anty eller Amilia.
2020-05-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Alltså Lennie stöttar Mergims beteenden. Som jag tidigare skrev kan man tolka jag menar tvärtom. Så klart inte... NU är det godnatt! 🤣🤣🤣🤣🤣🪂🪂🪂🪂
2020-05-12, 00:11
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Hennes instagram. Jag vet inte hur man länkar du får gå in där och kolla hon heter en legend

Jaha, synd att det var insta, där man måste vara medlem för att kunna kolla. Men tack ändå.
2020-05-12, 00:11
Medlem
Citat:
Makes no sense. Vadå tillåter folk att pussa på honom trots att han är homosexuell vilka syftar hon på? Sedan när har han sagt att han är homosexuell? lol.
Hon har ju rätt. Han spelar och beter sig som ett barn. Till och med hans pappa så har du börjat hoppa
2020-05-12, 00:13
Medlem
mscatzys avatar
Citat:

Ikväll frågade jag min man om killkompisar pussas som Mergim och Lennie. Inte han och hans polare iallafall.
2020-05-12, 00:14
Medlem
Citat:
Håller med. Han är ju mergims enabler. Han är ju så pass äldre och han borde kunna säga till honom. Men säger hela tiden att mergim blir sur och arg över detta hela tiden så det är ju hans fel också. Alla gullar med honom för mkt.
Kolla säsong 2011.... Richard. Oj oj. Och Mergim är VÄRRE! Där bröt man fort. Detta bara pågår....
2020-05-12, 00:14
Medlem
xrlpyts avatar
Säsongens största skräll är ju ändå att Sami upptäckte på dag 95 (eller vad det var) att de där sackopuffarna kan användas i poolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in