2020-05-11, 21:14
Medlem
Vad tror ni, blir det en ny säsong bb nästa år?
2020-05-11, 21:16
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Har ALDRIG sett någon så obekväm människa i tv rutan som Moa Wallin!! Ser verkligen ut som hon vill krypa ur sin egna kropp. Varför sätta en sån på live show?? Dont get it

Känns som att hon egentligen tycker att hon är lite för fin för bb. Stel och tråkig tjej med von oben-attityd. Tv4 skulle kunna ha gjort programmet så mycket roligare men andra människor i studion än dessa torrbollar.
Bannlyst
Citat:
Har ALDRIG sett någon så obekväm människa i tv rutan som Moa Wallin!! Ser verkligen ut som hon vill krypa ur sin egna kropp. Varför sätta en sån på live show?? Dont get it

Men hon är snygg 🥰
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Hon har väl inte någonsin sagt en positiv kommentar om programmet..
Vad gör hon ens där när hon är så oengagerad?? Lottade dom ut "expertjobbet"..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Nej. Hoppas inte...
2020-05-11, 21:17
Medlem
Citat:

Haha feel you bro! Skönt för både henne och oss att det enbart behöver ske en gång till 👏🏻
2020-05-11, 21:17
Medlem
Vill bara skjuta mig själv när jag ser och hör dessa tre stolpskott till "sidekicks".
Nej, låt denna säsong äntligen vara över med att Sami tar hem det hela, sedan tar Kanal5 tillbaka programmet för gott.

Nu skickar vi hem DumFrida, näst på tur är våldsalbanen.
2020-05-11, 21:18
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka

Inte en chans!

Alldeles för mycket negativa kommentarer i media.
Detta formatet funkar inte i PK Sverige längre..
2020-05-11, 21:18
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det sjukaste av allt är dock alla som försvarar mergims beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag lovar om alex hade skojbråkat med frida på det sättet skulle dom vilja anmäla honom. Precis som dom ville anmäla honom för våldtäkt när han hällde vatten över viccan när hon duschade som ett prank.

Hahahahaha sluta aldrig trolla tråden, käre ursula! Tar ett tag att vänja sig men du får mig fan att garva.

Dem är sjuka som fan, dem som försvarar Mijärgim - men du är fan sjukare din jävel.
2020-05-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nej. Hoppas inte...

De lär nog inte köra på samma koncept som detta året iallafall. Folk vill ju uppenbarligen se ”helt vanligt folk”.
2020-05-11, 21:20
Medlem
Zingo2s avatar
Nu blev det trams TV och Sami bidrog inte med nåt av det tramset. Man skäms, usch!🤮🤮
2020-05-11, 21:20
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Inte ett ord om nattens nacksving. Heeeelt sjukt. Ut Mergim, ut!

Nej han får belöningar istället och tröst av Lennie. Jag är chockad över tv4 produktion och deras hantering av Mergim!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in