2020-05-10, 16:08
Medlem
Ut med Jasmine nu!!
2020-05-10, 16:09
Medlem
zzxxccvvs avatar
2 röster på Frida. ✌️
2020-05-10, 16:09
Medlem
jepp alla rösta frida ingenting annat
2020-05-10, 16:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
2 röster på Frida. ✌️
Samma här. Låt er inte luras av grupperna! Vi MÅSTE vara enade. Om för många röster sprids ut riskerar Sami att få lämna!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Absolut INTE! Det kan mycket väl vara en fint (har ryktats om en sådan). Vi måste rösta likadant om vi ska lyckas säkra att Sami blir kvar.
Men vems fans skulle rösta för att få ut Sami? Om inte ens Pink Room vill rösta ut Lennies största hot, vem skulle göra det då? Det är ju en jäkla konstig kampanj i så fall.
Medlem
kermiths avatar
Suggan saknar swingerträffar. Hon får sin bön hörd.
Bye bye Frida!
2020-05-10, 16:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men vems fans skulle rösta för att få ut Sami? Om inte ens Pink Room vill rösta ut Lennies största hot, vem skulle göra det då? Det är ju en jäkla konstig kampanj i så fall.
Jasmine lovers kan mycket väl vilja rösta ut Sami.
2020-05-10, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hädanefter om jag citerar någon annan, så citera inte mig tack. Mitt inlägg var citerat till någon som förstår och inte till dig.

Är det utröstning på måndag så kommer Lennies, Mergims, Fridas och Jasmines fans rösta på Sami. Det är absolut inget solklart resultat, men jag förstår att det blir överkurs för dig.

Det räcker inte ens lite, Sami har för många som stöttar så det blir jassa eller Frida
2020-05-10, 16:12
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag litar absolut INTE på pinkroomfansen och definitivt inte Amilia, när det dessutom läkte att de skulle "förvirra oss", så jag säger att Frida fortfarande ska ut. Jag tror absolut att de kommer ändra sig igen och försöka köra ut Sami nu.

Blir förövrigt jävligt less på BB som kör rösta ut veckan innan finalen. Det ska vara favoriter kvar, det är det mest rättvisa.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hädanefter om jag citerar någon annan, så citera inte mig tack. Mitt inlägg var citerat till någon som förstår och inte till dig.

Är det utröstning på måndag så kommer Lennies, Mergims, Fridas och Jasmines fans rösta på Sami. Det är absolut inget solklart resultat, men jag förstår att det blir överkurs för dig.

Förväntar mig en ursäkt av dig när han klarar sig imorgon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Amilia läser här flitigt kan jag säga. Skrivit med henne på insta och där har hon hotat att anmäla mig pga mina tidigare pm då hon betett sig i tv. Hon mår inte bra och tycker lite synd om henne men ändå inte. Efter att försökt avslutat konversationen skrev jag följande ”Hoppas TV4 gör allt för er när ni kommer ut för ni verkar tro ni är stjärnor. Ensam är aldrig starkast och må så pass bra som du förmår framöver”

Fick till svar ”ditt jävla nättroll”

Jag tror hon mår dåligt. Jag står för min åsikt, hon var vidrig inne i huset och tror hon har en otäck personlighet utanför också tyvärr. Det kommer inte leda till flera offentliga karriärer för henne.
Hon hälsar också att vi alla här inne inte har ett liv. Kanske har hon rätt? Komiska blir ju att hon själv alltså sitter här och läser dagligen.

Om hon mår dåligt så kan det faktiskt betyda ngt bra. För när hon mår dåligt kan det betyda att det narcissistiska försvaret har släppt och att hon kommit i närmare kontakt med sig själv. Om hon vill växa och utvecklas är det viktigt att försvaret släpper för det är bara då hon kan släppa in ngt som kan få henne att växa. Om hon söker till en terapeut t ex är det viktigt att hon kan släppa sitt försvar, annars kan hon inte ta emot ngn hjälp.

Jag har varit hård mot henne här men jag önskar att hon var vettig nog för att söka sig till en bra terapeut. Hon är ung och kan ha många bra år framför sig om hon bestämmer sig att vilja hitta sitt riktiga jag och släppa den narcissistiska rollen, som gör henne avskyvärd i mångas ögon. Hon kan bli en sådan som trivs med livet och sig själv, som kan bli omtyckt och älskad, som kan älska, som kan hitta riktiga vänner, som kan ha och nå vettiga mål i sitt liv o s v bara om hon vill hitta sitt riktiga jag och satsa på det i stället för att spela teater.
2020-05-10, 16:14
Medlem
2 röster lagd på att Sami ska ut!
Kändes fantastiskt att lägga dessa röster. 😆

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in