Citat:
Ursprungligen postat av
Lella68
Hon har också varit vidrig men när det gäller det klippet de blev visade har hon absolut rätt..Sen säger Mergim att han inte ångrar ngt och då hade de precis sett klippet där han bad om ursäkt..hon ifrågasatte ju att han inte varit ärlig med sin ursäkt...
Båda två är lika pantade. De är exakt samma person men eftersom han är kille och hon är tjej reagerar man mer mot honom. Tjejer generaliseras med att de har ”PMS” och humörsvängningar så när Jassa höjer handen för att smälla till Martin (något hon sa tydligt häromdagen hon hade gjort om de varit borta från kamerorna) och när Jassa går runt och skriker ”FUCK YOU! FITTA” osv så reagerar vi inte som vi gör när en kille beter sig så, speciellt mot tjejer. I grund och botten är båda skräp. När Jasmine ska säga till Mergim ”Assåå jag förstår helt för när jag var i din ålder *insätt random livsråd*” så spyr jag i min mun. Hon är 5 år äldre än honom, inte 20. Dessutom är hon en omogen skitunge som inte borde ge andra skitungar tips och råd.
Anyways så ska Jasmine ut i veckan så Lennie-Mergims röster splittras i en final!