Citat:
Ursprungligen postat av
Klimakterietanten
Jag kan hålla med om att Jasmine också gjort mycket av det Frida gjort, men när det kommer till honungen i gymmet så var Jasmine försiktig och gjorde inte så mycket utan Frida tog flaskan och fortsatte själv och tömde den helt.. så Frida är den som är värst i detta läge och hon såg dessutom att det var lennie och mergim som tog tavlan och att sami inte ens var i närheten. Därav helt onödigt att förstöra gymmet som faktiskt är samis enda ställe där han kan vara själv lite.. och alla i den åldern borde veta att just flytande honung är bland det svåraste att tvätta bort speciellt på hantlar där det är små små spår för att man ska få grepp.. Där gick gränsen och Jasmine försökte stoppa det i tid och gick därifrån, men inte Frida inte.. Så av många olika anledningar så anser jag i alla fall att Jasmine förtjänar att vara kvar mer än Frida i detta läge.
Okej men Jasmine har varit på många deltagare och alla har åkt ut efter som tex Julia senast hon var på Sami den veckan med. Hon fick alla emot Julia och hon kom undan nomineringen, hon är smartare än vad man tror. Jasmine försöker få Sami ur balans hon vet att han är ett stort hot så hon kommer försöka provocera honom och hon har lyckats jag vet att Jasmine tänker mer i dom banorna än vad Frida gör.