2020-05-09, 14:26
Medlem
Lystring alla!

Det pågår ett massivt försök från ”Rosa rummets armé” att splittra våra röster. De sprider ett falskt rykte att de tänkt rösta ut Jasmine för att splittra våra röster. Lyssna inte på infiltratörerna som hoppar in här titt som tätt.

Det finns bara ett sätt att ha Sami kvar och det är att vi alla röstar Frida ut om det blir utröstning.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 14:29.
2020-05-09, 14:33
Medlem
FarbrorAgges avatar
Frida = stiff upper lip + grisögon.
2020-05-09, 14:34
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag kan hålla med om att Jasmine också gjort mycket av det Frida gjort, men när det kommer till honungen i gymmet så var Jasmine försiktig och gjorde inte så mycket utan Frida tog flaskan och fortsatte själv och tömde den helt.. så Frida är den som är värst i detta läge och hon såg dessutom att det var lennie och mergim som tog tavlan och att sami inte ens var i närheten. Därav helt onödigt att förstöra gymmet som faktiskt är samis enda ställe där han kan vara själv lite.. och alla i den åldern borde veta att just flytande honung är bland det svåraste att tvätta bort speciellt på hantlar där det är små små spår för att man ska få grepp.. Där gick gränsen och Jasmine försökte stoppa det i tid och gick därifrån, men inte Frida inte.. Så av många olika anledningar så anser jag i alla fall att Jasmine förtjänar att vara kvar mer än Frida i detta läge.

Okej men Jasmine har varit på många deltagare och alla har åkt ut efter som tex Julia senast hon var på Sami den veckan med. Hon fick alla emot Julia och hon kom undan nomineringen, hon är smartare än vad man tror. Jasmine försöker få Sami ur balans hon vet att han är ett stort hot så hon kommer försöka provocera honom och hon har lyckats jag vet att Jasmine tänker mer i dom banorna än vad Frida gör.
2020-05-09, 14:38
Medlem
oväntat att frida tokhyllar lennie och mergim och dissar sami
2020-05-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis så är det frida ska ut sen jasmine nästa gång

Frida nu och sen Mergim känner jag. Dessa två tycker inte jag förtjänar en finalplats.
2020-05-09, 14:39
Medlem
Frida tycker alltså Mergim förtjänar att stå i final. Ut med dig Frida.
2020-05-09, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Frida nu och sen Mergim känner jag. Dessa två tycker inte jag förtjänar en finalplats.

nej mergim ska till final med lennie så deras fans måste splitta rösterna
2020-05-09, 14:41
Medlem
Frida vägde sina ord väl. Hon vet hur viktigt det är att hon lägger fram detta på rätt sätt för att få tittarna att rösta ut den person som hon vet är tippad att vinna.

Gött, nu blev det ännu enklare att lägga sin utröst på Frida.
2020-05-09, 14:42
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Som många av oss har nämnt här redan sexhundra gånger.

Majoriteten av samtliga grupper där ute (förutom Pinkroom anhängarna) kommer att rösta ut Frida på måndag. Vi har inte varit såhär eniga sen Anty/Amilia åkte.

Håller man på Sami är det klokast att följa detta och rösta ut Frida, och man får därför sätta sin avsky av Jasmine åt sidan.

Skiter man i det så är man välkommen att rösta hur man vill, men en röst på Jassa är en bortkastad röst för att det kommer att stå mellan Sami och Frida på måndag.

Men snälla Sami finns inte ens med i bilden det är Jasmine och Frida det kommer stå mellan. Har du inte sätt omröstningarna? Frida och Jasmine är längst upp medans Sami har 300 röster på sig komigen hur tänker du?
2020-05-09, 14:43
Medlem
Har lögndetektorn varit än?
2020-05-09, 14:43
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oväntat att frida tokhyllar lennie och mergim och dissar sami

Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Frida tycker alltså Mergim förtjänar att stå i final. Ut med dig Frida.

Totalt hjärndöd människa. Färdig för slakt som den gris hon är.
2020-05-09, 14:44
Medlem
Zingo2s avatar
Hon vill se Me, Le och Jass i final.
Då borde hon väl tycka att Sami ska ut på måndag, men hon säger Jass!?!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in