2020-05-08, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jisses vad Frida tog nattens bravader personligt, hon var ju sur på riktigt redan när de småretades med varandra... Jag tycker att det märktes tydligt att killarna jäklades på ett skämtsamt sätt, hon tog illa upp och blev riktigt sur och förstörde därför något som hon visste de skulle ta illa upp av, det är att gå för långt. Jassa samma sak men hon verkade iaf skratta och förstå att killarna gjorde saker med glimten i ögat men sen blev hon butthurt när hon insåg att de (hon o Frida gick för långt och hade sönder saker) och avslutar därför med att säga typ: "killar är så känsliga, de tål ingenting" medans jag tycker att hela klippet visade att tjejerna var de som tog illa upp av ingenting från början, syftar då speciellt på Frida.

Detta är ju repris på förra veckan när Jasmine och Frida startade bråk med Julia och sen gick till bikten och sa att Julia är den som bråkar.. naturligtvis för att svartmåla henne då de stod på tavlan alla 3 och nu står de två igen mot Sami och då måste man ju svartmåla honom och starta bråk för att rädda sig själva. Såå fruktansvärt lågt!! Men som med Mergims alla grejer så fungerar det ju tydligen eftersom tittare inte kan se igenom sådant beteende och planerande pakter och då fortsätter man ju.. Det var väl detta de planerade när de tog av sig mikrofonen när frida masserade Jasmine och av tidigare erfarenhet med martin så vet ju Jasmine att det går bra att pakta under täcket också..
2020-05-08, 12:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad är det för tönt bakom ”bigbrothersami” fansida på Instagram som gått ut till tidningen med falska rykten om lillbögen? Skärp dig nu för fan du förstör för Sami och alla vi andra som är hans fans. Hela Pink Room fans ligan med Amilia och Anty i ledningen vet nu om att du spred det till Aftonbladet. Det ser inte bra ut för Sami att hans fansida sprider falska rykten. Vi har inte råd att tappa Samis förtroendet hos folket pga sånt klantigt misstag. Fokusera nu på att sprida massa positivt om Sami så folk glömmer bort ditt misstag. Skit i andra deltagare är en vecka kvar nu och Sami måste vinna
Jag vet herregud.. Tvivlar på att det var han som fick artikeln publicerad då flera aktivister på insta redan hade uppmärksammat detta för Aftonbladet MEN det kvittar då 100% av alla pinkrooms lakejer tror att det var på grund av hans tips och det räcker gott och väl för att smutsa ner Sami och hans fans. Det var ett stort misstag av honom att lägga upp att han tipsat blaskan, men han trodde nog han skulle få cred för det. Tyvärr är han ung och oerhört besatt av Sami vilket dessvärre drar ner trovärdigheten ytterligare.

Jag hoppas att folk förstår att Sami inte ska straffas för att hans fanboy gjorde ett idiotiskt misstag.
2020-05-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag vet herregud.. Tvivlar på att det var han som fick artikeln publicerad då flera aktivister på insta redan hade uppmärksammat detta för Aftonbladet MEN det kvittar då 100% av alla pinkrooms lakejer tror att det var på grund av hans tips och det räcker gott och väl för att smutsa ner Sami och hans fans. Det var ett stort misstag av honom att lägga upp att han tipsat blaskan, men han trodde nog han skulle få cred för det. Tyvärr är han ung och oerhört besatt av Sami vilket dessvärre drar ner trovärdigheten ytterligare.

Jag hoppas att folk förstår att Sami inte ska straffas för att hans fanboy gjorde ett idiotiskt misstag.
Förhoppningsvis är det bortglömt snart igen! Men ja, de passar ju på att utnyttja hans misstag mot oss/Sami.
2020-05-08, 12:39
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Slang, en helt perfekt sammanfattning med tvist. Den borde nog läggas in på första sidan som en slags RIP för konceptet som sådant. Jag är beredd att skriva under helt. Jag har faktiskt inget mer att tillägga eller dra ifrån när den är så komplett! Tack min vän. P.S. Herpesvårta bör också nämnas som hängt med från början!
Hehe, man tackar du väldigt kloka och visa grodkompis! 😄

Fick faktiskt med Herpes i min hyllning till alla episka skribenter här, glömde bara efternamnet Vårta. 🥴
Är ju förstås så kopiöst många fler som borde nämnas, som Lord2moyne, rudeboi, boonk, bblover, EuroD, chokladvanilj, ketchupälskaren, ofcouresmyhorse, Bblooper, Znoop69, LeifBilly2012, Mrsobehaglig och ollepolle bla mm mm mm, samt många lite mer "seriösa" men ack så läsvärda skibenter som tex klimaktrietanten, Lella68, truthseeker och inte att förglömma icon.
Har följt den här tråden från start och alla ni har alla bjudit på betydligt mer skratt än själva Big Brother.

Gemensamt har väl varit att vi alla insett att Analia af Stapelfläsk är antikrist och vår kärlek till Sami samt (en del iaf, bla farbror Agge undantagen) 😂 Glasman men framförallt gudomliga Julia, och vår avsky för Rosa Rummets mob.

Glömde nämna produktionen/tv4 tidigare och kan ju bara konstatera att dom INTE ska syssla med sånt här, helt ofattbart att dom ändå lyckade så bra med 2012 och framförallt 2011!??😳
Tycker dom MÅSTE lämna över stafettpinnen tillbaks till femman, eller möjligtvis trean.
För det här håller inte måttet helt enkelt.

Droppar in här ibland och kollar läget på vem man ska rösta på inför månagsfinalerna så iaf Sami får sin miljon, nu är det den vidriga nuduistnazisten fetFrida som ska ut härnäst, korrekt?

Beundrar er att ni orkar med detta, men är ju inte så länge kvar nu.
Fan, hejar mer på er än på Sami, nästan.
Och håll ställningarna mot dom invaderade galningarna från Facebook grupperna!

Nu ska ja njuta av att se våra icke politiskt korrekta förfädrar slakta ryssar i senaste säsongen av episka Vikings.
Mina högtalare ylar av lycka då dom får iaf hyfsade DD 5.1 signaler från Hbo Nordic, istället för Cmore och Big Brother Livens patetiska 2 kanals 48 kHz pcm skit. 😁
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-08 kl. 12:54.
2020-05-08, 12:43
Medlem
Man hör på Jasmines röst att hon är beroende av nässpray. Låter som hon röker 2 paket cigg om dagen. Hennes bihålor måste vara förstörda av all spray.
Någon annan som lagt märke till det?
2020-05-08, 12:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Fan vad arg jag blir på Jasmine. Såg klippet där hon tar sönder Samis kvast. Är hon dum i huvudet?
2020-05-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fan vad arg jag blir på Jasmine. Såg klippet där hon tar sönder Samis kvast. Är hon dum i huvudet?

Att hon förstörde Samis kvast var vidrigt! Vi röstar fortfarande ut Frida.

Edit: Hon lagade kvasten imorse, efter test att den fortfarande var funktionell som golfklubba konstaterade Sami att toaletten åter var öppen. De har alltså slutit någon slags fred.

Jasmine lagade även Hogwartsparkeringen med hjälp av Lennie då Frida vägrade hjälpa till. Frida såg sur ut när de lagade den.

De har ännu inte berättat om honungen i gymmet.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-08 kl. 12:54.
2020-05-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon fick dåligt samvete efteråt. Hon skulle fixa till den idag sa hon. Får väl se hur det blir med den saken
2020-05-08, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hehe, man tackar du väldigt kloka och visa grodkompis! 😄

Fick faktiskt med Herpes i min hyllning till alla episka skribenter här, glömde bara efternamnet Vårta. 🥴
Är ju förstås så kopiöst många fler som borde nämnas, som Lord2moyne, rudeboi, boonk, bblover, EuroD, chokladvanilj, ketchupälskaren, ofcouresmyhorse, Bblooper, Znoop69, LeifBilly2012, Mrsobehaglig och ollepolle bla mm mm mm, samt många lite mer "seriösa" men ack så läsvärda skibenter som tex klimaktrietanten, Lella68, truthseeker och inte att förglömma icon.
Har följt den här tråden från start och alla ni har alla bjudit på betydligt mer skratt än själva Big Brother.

Gemensamt har väl varit att vi alla insett att Analia af Stapelfläsk är antikrist och vår kärlek till Sami samt (en del iaf, bla farbror Agge undantagen) 😂 Glasman men framförallt gudomliga Julia, och vår avsky för Rosa Rummets mob.

Glömde nämna produktionen/tv4 tidigare och kan ju bara konstatera att dom INTE ska syssla med sånt här, helt ofattbart att dom ändå lyckade så bra med 2012 och framförallt 2011!??😳
Tycker dom MÅSTE lämna över stafettpinnen tillbaks till femman, eller möjligtvis trean.
För det här håller inte måttet helt enkelt.

Droppar in här ibland och kollar läget på vem man ska rösta på inför månagsfinalerna så iaf Sami får sin miljon, nu är det den vidriga nuduistnazisten fetFrida som ska ut härnäst, korrekt?

Beundrar er att ni orkar med detta, men är ju inte så länge kvar nu.
Fan, hejar mer på er än på Sami, nästan.
Och håll ställningarna mot dom invaderade galningarna från Facebook grupperna!

Nu ska ja njuta av att se våra icke politiskt korrekta förfädrar slakta ryssar i senaste säsongen av episka Vikings.
Mina högtalare ylar av lycka då dom får iaf hyfsade DD 5.1 signaler från Hbo Nordic, istället för Cmore och Big Brother Livens patetiska 2 kanals 48 kHz pcm skit. 😁

Tack Hydraul!! 🙏🏼
2020-05-08, 13:02
Medlem
herpesvårtas avatar
Amilia håller en ILSKEN live just nu emot flashback och alla "patetiska incelgrabbar" som hetsar kring Mergims utlåtande och "sprider falska rykten". Känner mig inte särskilt träffad av den beskrivningen faktiskt.

Det intresserata med detta är ju att hade människan läst tråden så hade hon märkt har det inte varit en övervägande majoritet här inne som tror att han sa n-ordet. Så varför den TONEN Amilia?

Hon borde däremot fokusera sig på fb grupperna istället, där kan vi snacka hetsiga diskussioner om vad han sa med många som är säkra på att han är skyldig, och jag tror helt ärligt att de har större påverkan än oss.

Skrockar åt detta och hur seriös Amilia var i denna live, "NI KAN TA NER VÅRA KONTON MEN NI KAN INTE KROSSA OSS VI ÄR PINKROOM UNITED"

Enjoy your 15 min in the sun Amilia.
2020-05-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad är det för tönt bakom ”bigbrothersami” fansida på Instagram som gått ut till tidningen med falska rykten om lillbögen? Skärp dig nu för fan du förstör för Sami och alla vi andra som är hans fans. Hela Pink Room fans ligan med Amilia och Anty i ledningen vet nu om att du spred det till Aftonbladet. Det ser inte bra ut för Sami att hans fansida sprider falska rykten. Vi har inte råd att tappa Samis förtroendet hos folket pga sånt klantigt misstag. Fokusera nu på att sprida massa positivt om Sami så folk glömmer bort ditt misstag. Skit i andra deltagare är en vecka kvar nu och Sami måste vinna
Jo är sami gay? Han har ju en hjärt tatuering med rasmus i
2020-05-08, 13:05
Medlem
Lennie ska vinna detta. Inte jävla fula grisen fd nazisten sami!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in