Citat:
Tack, så det också men det är bra att du publicerar. Det ser likadant ut i mammagruppen och de båda Discordgrupperna, förutom att Discordgrupperna kommer att nästan helt köra ut suggan utan knorren.
Jag har väl skrivit det förut, men det måsta till ett Coronautbrott i huset om inte suggan skall lämna.
Flashback omröstningen är ut på suggan nästan total och bettingsajter har lägst odds på suggan.
Hon åker ut och sitter inte i final med "sina pöjkar).
Frida sitter ändå i huset på övertid och har dessutom presenterat ovanligt positiva sidor av sig själv. Allt är bara jag jag jag jag hos henne. En genomfalsk varelse på 30 bast. Vidrig i sin exponering och hon behöver repareras efter att hennes sköte besöks med jämna mellanrum av ett tjog män över 60 på sina swingerträffar. Hon är så bitter så ordet bitter får en helt ny innebörd. Alla mellan 0 och 100 år har sett hennes vagina alldeles för länge. Dessa klipp kommer att finnas kvar i många år framöver. Hennes hat mot Jullan och nu senaste Sami är ruttet ända ner i hennes vackra själ som skriker av förstöra för andra och manipulera andra genom sitt ständiga hulkande och offerkoftan som hon egentligen borde skyla sin vagina med.
Det känns tröstande att varenda liten bit av Internet har genomskådat hennes tarvliga beteende. Folk har insett henne kvalitéer som handlar om att endast fräsa och hulka när någon vågar säga emot.
Frida, på måndag kommer inte universum hålla dig om ryggen.