2020-05-09, 13:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
I Supportergruppen på Facebook så ser det ut såhär:

Rösta kvar
Sami: runt 1000 röstningar
Jasmine: 421 röstningar
Frida: 365 röstningar

Rösta ut
Frida: 1600 röstningar
Jasmine: 983 röstningar
Sami: 305 röstningar

Tack, så det också men det är bra att du publicerar. Det ser likadant ut i mammagruppen och de båda Discordgrupperna, förutom att Discordgrupperna kommer att nästan helt köra ut suggan utan knorren.
Jag har väl skrivit det förut, men det måsta till ett Coronautbrott i huset om inte suggan skall lämna.
Flashback omröstningen är ut på suggan nästan total och bettingsajter har lägst odds på suggan.
Hon åker ut och sitter inte i final med "sina pöjkar).

Frida sitter ändå i huset på övertid och har dessutom presenterat ovanligt positiva sidor av sig själv. Allt är bara jag jag jag jag hos henne. En genomfalsk varelse på 30 bast. Vidrig i sin exponering och hon behöver repareras efter att hennes sköte besöks med jämna mellanrum av ett tjog män över 60 på sina swingerträffar. Hon är så bitter så ordet bitter får en helt ny innebörd. Alla mellan 0 och 100 år har sett hennes vagina alldeles för länge. Dessa klipp kommer att finnas kvar i många år framöver. Hennes hat mot Jullan och nu senaste Sami är ruttet ända ner i hennes vackra själ som skriker av förstöra för andra och manipulera andra genom sitt ständiga hulkande och offerkoftan som hon egentligen borde skyla sin vagina med.

Det känns tröstande att varenda liten bit av Internet har genomskådat hennes tarvliga beteende. Folk har insett henne kvalitéer som handlar om att endast fräsa och hulka när någon vågar säga emot.
Frida, på måndag kommer inte universum hålla dig om ryggen.
2020-05-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi som hejar på Sami och vill ha honom kvar vet att det enda sättet är att rösta ut Frida om det blir rösta ut. Bra försök. Ser vad du försöker göra.

Vi röstar kvar: Sami
Vi röstar ut: Frida

precis så är det frida ska ut sen jasmine nästa gång
2020-05-09, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tycker att dr Tråk har Amilias ben.
Även överkroppen stämmer överens.
2020-05-09, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis så är det frida ska ut sen jasmine nästa gång

Hoppas verkligen att det inte blir några fler rösta ut dock! Borde vara rösta kvar egentligen redan nu.
2020-05-09, 13:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jass och Frida ligger nu på utegården och snackar om miljonen. Hahaha jag dör. Hur kan de ens ha tänkt tanken att de skulle vara aktuella för vinsten???

Jass: "Men våra liv kommer i alla fall att förändras när vi kommer ut."
Frida: "Ja absolut ja".

Vilka ofattbara nollor! De är båda helt bortglömda om max två veckor.

Jass är den som mest pratat om miljonen och är kåtast på den därför ska hon åka ut nu på måndag så det svider i henne. Hon ska inte till final veckan för der förtjänar hon inte efter allt skådespeleri och annat skit. Jag bryr mig inte så mycket om Frida går till final veckan.

Jass hoppade som en galning första dagen ur soffan för att dom hade chansen att plusa på vinsten med 300k hon var den enda som hoppade och skrek och bad alla göra sitt bästa och se till att dom klarar det.
2020-05-09, 13:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine berättade precis att hon hade sin första pojkvän 2018 (?). Hahaha, vadå, så hon var typ 24? Då fattar jag varför hon är en Fjortis. Men jag vill minnas att sexdebuten skedde flera år tidigare. Om jag inte minns fel. Då var väl det bara halvkassa ONS?
2020-05-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jass är den som mest pratat om miljonen och är kåtast på den därför ska hon åka ut nu på måndag så det svider i henne. Hon ska inte till final veckan för der förtjänar hon inte efter allt skådespeleri och annat skit. Jag bryr mig inte så mycket om Frida går till final veckan.

Jass hoppade som en galning första dagen ur soffan för att dom hade chansen att plusa på vinsten med 300k hon var den enda som hoppade och skrek och bad alla göra sitt bästa och se till att dom klarar det.

det kommer sitta 3 st i finalen vilket innebär att det åker 1 under nästa vecka det är ju värre att åka precis innan finalen över allt annat

därför ska frida ut denna vecka och jass precis innan finalen
2020-05-09, 14:01
Medlem
Zingo2s avatar
Jass berättade om sin första kärlek och hur bra den var. Det var den varma sommaren, säger hon. Frida, ja 2018. Jass håller med. Hade hon sin första kärlek 24 år gammal?
2020-05-09, 14:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jass och Frida ligger nu på utegården och snackar om miljonen. Hahaha jag dör. Hur kan de ens ha tänkt tanken att de skulle vara aktuella för vinsten???

Jass: "Men våra liv kommer i alla fall att förändras när vi kommer ut."
Frida: "Ja absolut ja".

Vilka ofattbara nollor! De är båda helt bortglömda om max två veckor.
Kände faktiskt litegrann för Frida när hon tidigare sa att hon skulle bli jätteglad och nöjd om hon så bara hade nått 10k-15k följare under BB. Hon har 3600
2020-05-09, 14:02
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Väl sagt! Håller med till punkt och pricka. De betedde sig riktigt svinigt igår.

Frida har seglat på sin falska kärleksbåt alldeles för länge nu och fasaden börjar sakteliga krackelera.

Frida ut
Tackar tackar! Ja, nu sänker vi kärleksbåten. Är trött på all påtvingad ”kärlek”, Frida borde förstå att kärlek är genuint, inte någonting man tvingar fram hos sig själv eller hos någon annan.
2020-05-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Har inte kunnat skriva på en veckas tid men nu äntligen. Frida börjar visa mer och mer vem hon egentligen är. Tyckte det syntes speciellt under förra veckan när hon, Mergim och Jullan satt nominerade. Igår efter att Sami blev arg över honungen så sitter Frida och hånflinar och är helt mörk/tom i blicken medan hon trycker i sig en hel påse med popcorn i ett svep.

Att hon och Jasmine sedan sitter och tror, helt blint, att de inte gjort något fel och att ”om man är med i leken så får man leken tåla” är helt obegripligt. Hur kan en 26 åring och en 30 åring inte inse att de gått för långt genom att knäcka kvastarna? Redan där är det illa. Men sedan så hälls det honung över ett helt gym och det ligger där i 24 timmar för att sedan försöka få Sami att träna så fort som möjligt så att Jasmine och Frida kan få sin reaktion. Vilken reaktion som dom var ute efter är fan en bra jävla fråga.

Nu sitter Frida och läser upp brevet hon fick igår på tittarkommentarerna för 200e gången och snyftar. Pratar kärlek som om hon själv vet vad det är. Det är en sak att predika om att sprida kärlek, men det är en helt annan grej att faktiskt leva ut det och visa att man faktiskt gör det man själv säger.

Hon lever i en drömvärld där allting handlar om att följa hennes åsikter och tycke, medan hon själv säger att man ska vara förstående. Bara att kolla hur hon höll på mot Julia för en vecka sedan. Förstod exakt vad Julia sa och vad hon menade men det gjorde inte Frida uppenbarligen eftersom hon inte ville lyssna.

Igår när jag såg Sami gå från hur glad som helst, fixar disken och bubblar med tjejerna medan Frida och Jasmine vet vad som kommer hända och sitter där falska och spelar med samtidigt som dom försöker få honom att börja gymma.. Då brann det i mig. Så otroligt respektlöst sedan att 1. Hånskratta och hånflina 2. Snacka skit om honom 3. Inte inse och acceptera att dom gjort fel och 4. Att inte ens städa upp helt efter sig.

Riktigt riktigt svinigt och dåligt av dom. Vuxna människor..

Tänker iallafall rösta ut Frida. Hon borde åkt för längesen och har endast fått vara kvar pga att någon mer ”hatad” eller någon med mindre stöd stått emot henne. Dock så tror jag endast Martin åkte mot henne pga att folk tyckte synd om henne. Hon tillför ingenting i huset förutom att man vill stänga av tvn.
Hoppas hon åker på måndag.

Otrotligt bra formulerat och jag håller med om Allt! Frida blir mitt val!
2020-05-09, 14:05
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi som hejar på Sami och vill ha honom kvar vet att det enda sättet är att rösta ut Frida om det blir rösta ut. Bra försök. Ser vad du försöker göra.

Vi röstar kvar: Sami
Vi röstar ut: Frida

Tror du verkligen Sami blir utröstad? Hahaha driver du med mig? Bästa chansen för er om ni röstar ut Jasmine. Jag tror folk kommer rösta på Jasmine inte på Sami för det är svårare få ut honom en Jasmine då snackar jag om Pink room nu. Jag försöker inte med nåt jag själv kommer rösta på Jasmine och inte på Sami har alltid velat ha ut skriket aka skådespelaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in