2020-05-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Tror du verkligen Sami blir utröstad? Hahaha driver du med mig? Bästa chansen för er om ni röstar ut Jasmine. Jag tror folk kommer rösta på Jasmine inte på Sami för det är svårare få ut honom en Jasmine då snackar jag om Pink room nu. Jag försöker inte med nåt jag själv kommer rösta på Jasmine och inte på Sami har alltid velat ha ut skriket aka skådespelaren.

är du en riktig broder så röstar du som 98% kommer göra på frida. Detta är först gången som flashback i stort sett är eniga vem vi ska rösta på

vi hjälper dig med jassa nästa vecka
2020-05-09, 14:11
Medlem
Vad har hänt med folket på Flashback? Efter att Amilia fick åka hem så va skriket från Halmstad prio nr 1 att få ut! Men nu läser man att fler vill ha ut Naken Frida? Vad fan händer? Fatta vilken jäkla hybris skriket kommer att få om hon får stanna. Kommer att skrika: JAG ÄR I FINAAAAAAAAAAL i en vecka + att vi ger henne något att skryta om. Visst, hon kommer inte att vinna men kommer garanterat köra med att: "Jag kom till finalen av BB2020, JAG fattar ni" är det något som ni vill bidra med? Det vill inte jag iaf! Ut med den skrikiga falska korkade backstabbing fejkgråtande urusla skådisen!
2020-05-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Vad har hänt med folket på Flashback? Efter att Amilia fick åka hem så va skriket från Halmstad prio nr 1 att få ut! Men nu läser man att fler vill ha ut Naken Frida? Vad fan händer? Fatta vilken jäkla hybris skriket kommer att få om hon får stanna. Kommer att skrika: JAG ÄR I FINAAAAAAAAAAL i en vecka + att vi ger henne något att skryta om. Visst, hon kommer inte att vinna men kommer garanterat köra med att: "Jag kom till finalen av BB2020, JAG fattar ni" är det något som ni vill bidra med? Det vill inte jag iaf! Ut med den skrikiga falska korkade backstabbing fejkgråtande urusla skådisen!

nej hon är inte i final hon kommer vara i finalveckan det är en jävla skillnad

anledningen till att flashback röstar frida är för hon bla betett sig som ett jävla arsle denna veckan och att ALLA grupper utom pinkroom vill ha ut frida pinkroom har istället gaddat ihop sig med 2-3 andra konton för att försöka få ut sami därför enas flashback denna vecka och skickar frida åt helvete
2020-05-09, 14:17
Medlem
Eagle35s avatar
Jag sa ju till er att Jasmine kommer vara ute efter Sami denna veckan för att få honom ur balans exakt som hon gjort med flera andra deltagare med sin häxjakt taktik. Personen hon gjort så sist mot var Julia och den veckan höll hon på lite mot Sami också sen fick hon alla mot Julia även tittarna. Så klaga inte bara på Frida när det är Jasmine som ligger bakom allt egentligen.

Alla hon varit på har åkt ut efter, Victoria, Amilia, Martin, Julia.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 14:19.
2020-05-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej hon är inte i final hon kommer vara i finalveckan det är en jävla skillnad

anledningen till att flashback röstar frida är för hon bla betett sig som ett jävla arsle denna veckan och att ALLA grupper utom pinkroom vill ha ut frida pinkroom har istället gaddat ihop sig med 2-3 andra konton för att försöka få ut sami därför enas flashback denna vecka och skickar frida åt helvete
Ja ja, finalveckan då Så bara för att Naken Frida har betett sig som ett arsel denna vecka så ska hon hem? Medans den som har betett sig som ett vidrigt arsel i 90 dagar ska få vara kvar. Ja men det låter ju logiskt...eller?
2020-05-09, 14:18
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
är du en riktig broder så röstar du som 98% kommer göra på frida. Detta är först gången som flashback i stort sett är eniga vem vi ska rösta på

vi hjälper dig med jassa nästa vecka

Nästa vecka röstar man på vem man vill se i final inte rösta ut någon.
2020-05-09, 14:19
Medlem
Citat:
Nästa vecka röstar man på vem man vill se i final inte rösta ut någon.

ja och då åker jassa utan problem
2020-05-09, 14:21
Medlem
1754s avatar
Frida är den som kommer att vinna Big Brother 2020!
2020-05-09, 14:21
Medlem
Citat:
Varför skyddar du Jasmine hon har gjort exakt det Frida gjort? Men di vill ju ha Jasmine kvar klart du inte kastar skit på henne när di vill ha henne kvar och ha ut Frida.

Jag kan hålla med om att Jasmine också gjort mycket av det Frida gjort, men när det kommer till honungen i gymmet så var Jasmine försiktig och gjorde inte så mycket utan Frida tog flaskan och fortsatte själv och tömde den helt.. så Frida är den som är värst i detta läge och hon såg dessutom att det var lennie och mergim som tog tavlan och att sami inte ens var i närheten. Därav helt onödigt att förstöra gymmet som faktiskt är samis enda ställe där han kan vara själv lite.. och alla i den åldern borde veta att just flytande honung är bland det svåraste att tvätta bort speciellt på hantlar där det är små små spår för att man ska få grepp.. Där gick gränsen och Jasmine försökte stoppa det i tid och gick därifrån, men inte Frida inte.. Så av många olika anledningar så anser jag i alla fall att Jasmine förtjänar att vara kvar mer än Frida i detta läge.
2020-05-09, 14:23
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
ja och då åker jassa utan problem

Hon har blivit starkare igen med alla girlpower grupper osv och speciellt när hennes syster var med i studion. Hon kanske vinner hela skiten med hjälp av BB känns som hon är deras favorit.
2020-05-09, 14:23
Medlem
Citat:
Hon har blivit starkare igen med alla girlpower grupper osv och speciellt när hennes syster var med i studion. Hon kanske vinner hela skiten med hjälp av BB känns som hon är deras favorit.

nej mergim är bb favorit
2020-05-09, 14:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Som många av oss har nämnt här redan sexhundra gånger.

Majoriteten av samtliga grupper där ute (förutom Pinkroom anhängarna) kommer att rösta ut Frida på måndag. Vi har inte varit såhär eniga sen Anty/Amilia åkte.

Håller man på Sami är det klokast att följa detta och rösta ut Frida, och man får därför sätta sin avsky av Jasmine åt sidan.

Skiter man i det så är man välkommen att rösta hur man vill, men en röst på Jassa är en bortkastad röst för att det kommer att stå mellan Sami och Frida på måndag.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-09 kl. 14:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in