2020-05-09, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Har BB någonsin varit tråkigare än sista veckan (alla säsonger inräknade)..

Alla profiler utom Sami har blivit utröstade.
Superhjältetemat som Lennie tjatat till sig blev ett enormt fiasko.

Att han och Lennie dessutom inte vågar dricka alkohol längre sen bögkyssen gör att festerna på fredagar och lördagar består av att Frida dricker 2 flaskor vin och SD-Jassa 2 öl samtidigt som hon säger att hon är så less och bara vill lämna..

DR TRÅK har ju blivit det roligaste på hela veckan paradoxalt nog...

Jag tycker att dr Tråk har Amilias ben.
2020-05-09, 12:18
Medlem
Fridas välmående verkar vara...sådär?
2020-05-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka

har väl lärt sig av jassa att spela teater när man är nominerad fungerar sami som är sig själv kommer säkert åka
2020-05-09, 12:23
Medlem
Tycker det var gulligt att dom skulle trösta Frida med nakenkramar och tacksamhetsrunda Hon fick en riktigt go kram av en halvnaken Lennie när hon hade puppera i vädret.
2020-05-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
först ska vi säkra sami till på måndag vi spelar mot hela rosarumet + jassa och fridas fans kommer bli jävligt tajt och bb gör allt för att sami ska få negativitet
Sami ryker aldrig. Pink room fansen splittrar sina röster mellan Jasmine och Sami. Frida lär ryka! Sen måste vi säkra Samis vinst och det gör vi enklast genom att se till Mergim/Lennie fansen splittrar sina röster i en final mellan de två.
2020-05-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka

Hon har varit allas slagpåse och betjänt sen hon kom in så det pyser väl ut nån gång.
2020-05-09, 12:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Vad tänker du med jobbiga frågor? Hans bakgrund? Jag tror ju inte att det är jobbiga frågor alls för Sami. Måhända att han inte är lika smord i mun som Amelia, men jag tror ju att Sami fixar att svara ärligt och rakt med bra ordval även där och tror inte att det är jobbigt för honom. Möjligtvis beroende på hur frågorna är formulerade där ett längre svar och resonemang behöver föras. Annars tror jag inte att Sami har så mycket han behöver svara på som kan anses jobbigt.

Men överlag, så ser man ganska tydligt att produktionen gärna vill se mergim och lennie, jasmine och frida före sami som vinnare och frågorna kommer att vara därefter.
Nej absolut inte hans bakrund, nästan så att jag hoppas på det för det vet jag att han har ett bra svar på.

Jag syftade på mer kritiska frågor om hans så kallade beteende i huset, om man kollar på vad folk ställer för frågor till honom. Det spelar ju ingen roll vad han svarar, hans hatare kommer ju påstå att han är oärlig ändå.

Visst är det så, och jag menar att produktionen inte kommer vara snäll när de väljer ut hans frågor. Vi kan vara säkra på att han inte kommer få in en fråga där det står "Varför är du så gullig Sami?" som Mergim fick.
2020-05-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami ryker aldrig. Pink room fansen splittrar sina röster mellan Jasmine och Sami. Frida lär ryka! Sen måste vi säkra Samis vinst och det gör vi enklast genom att se till Mergim/Lennie fansen splittrar sina röster i en final mellan de två.

nja tror inte du ska vara supersäker på det nu vet jag inte hur det ser ut på andra sidor typ facebook tror också sami klarar sig men tar inte ut något i förskott
2020-05-09, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har väl lärt sig av jassa att spela teater när man är nominerad fungerar sami som är sig själv kommer säkert åka

Vinnaren av bb 2020 kan ju inte åka ut, don’t worry.
2020-05-09, 12:30
Bannlyst
Hur var upplägget 2011 och 2012?
Dom var väl 4 sista veckan, Sarah, Simon, Peter och Martin, sen fick Sarah lämna mitt i veckan har jag för mig, och övriga 3 fortsatte fram till finaldagen.
Så nån borde väl ryka senare nästa vecka lr ska dom vara 4 i final?
Hur det var 2012 minns jag inte!
2020-05-09, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon har varit allas slagpåse och betjänt sen hon kom in så det pyser väl ut nån gång.

Slagpåse kan hon inte rå för, men betjänt är det ju knappast någon som tvingat henne att vara.
Kan ju vara denna veckan som matat ut all energi på henne.
2020-05-09, 12:32
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nej absolut inte hans bakrund, nästan så att jag hoppas på det för det vet jag att han har ett bra svar på.

Jag syftade på mer kritiska frågor om hans så kallade beteende i huset, om man kollar på vad folk ställer för frågor till honom. Det spelar ju ingen roll vad han svarar, hans hatare kommer ju påstå att han är oärlig ändå.

Visst är det så, och jag menar att produktionen inte kommer vara snäll när de väljer ut hans frågor. Vi kan vara säkra på att han inte kommer få in en fråga där det står "Varför är du så gullig Sami?" som Mergim fick.

Haha, nej den typen av frågor kommer han nog inte att få! Är helt enig med dig i övrigt! Hans haters som här i tråden kallar honom raggarnazi och liknande är jasmines/Amilias/Antys/Viktorias fotfolk. Ganska uppenbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in