2020-05-09, 13:19
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Någon som vet hur läget är inför röstningen? Hur ser det ut på olika sociala medier?
I Supportergruppen på Facebook så ser det ut såhär:

Rösta kvar
Sami: runt 1000 röstningar
Jasmine: 421 röstningar
Frida: 365 röstningar

Rösta ut
Frida: 1600 röstningar
Jasmine: 983 röstningar
Sami: 305 röstningar
2020-05-09, 13:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Kan inte NÅGON tala om för Mergim att han inte har vare sig sångröst eller tonkänsla?
Jag gillar iaf verkligen när han sjunger 👍 tycker det låter riktigt bra
2020-05-09, 13:21
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hon har lyckats lura även dig ser jag. Trist.

Frida är en inget annat än en beräknande gris. Superegoistisk och falsk. Hon har på sistone lierat sig med Lennie och Mergim för att hon vet att det maximerar hennes chanser att nå final. Från början var det bara Rainbow som gällde för henne, men det ändrades snabbt när Rainbow försvagades.

Hon har gjort den svinigaste och lägsta saken av alla därinne under hela säsongen: Kletat ner hela gymmet med honung. Ett "prank" som i första hand drabbade snälle Sami. Med all rätt blev han riktigt för första gången riktigt arg och ledsen.

Frida är en varg i fårakläder. En riktigt ond bitch av samma kaliber som Amilia.

Mig lurar hon INTE!

Varför skyddar du Jasmine hon har gjort exakt det Frida gjort? Men di vill ju ha Jasmine kvar klart du inte kastar skit på henne när di vill ha henne kvar och ha ut Frida.
2020-05-09, 13:24
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Går du också där och vill ha en lekkamrat, ny fröken eller vad menar du? 🤔 sen heter det visst inte dagis längre 🤷🏻‍♀️
Att jag inte vet att det heter Dagis längre är väl ett tecken på att jag inte går där och är äldre än dig.

Fan att Jullan åkte ut och inte Frida. Det är fan dött i huset utan Jullan. Orkar inte med Frida och Jassa.
Hur tänker folk.
2020-05-09, 13:25
Medlem
Mouchinos avatar
Va, vad menar han? -Nu har vi redan butit flowet, är redan förstört. i samband med att han pratade med Mergim och att de inte sover ihop?
2020-05-09, 13:28
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Va, vad menar han? -Nu har vi redan butit flowet, är redan förstört. i samband med att han pratade med Mergim och att de inte sover ihop?
Nä Lennie blev ledsen att de skulle splittras för de haft flowet varje vecka när de sovit ihop i den sängen.
Men nu spelar det ingen roll vilken säng, bara dom får sova ihop. Himla fina vänner 👍
2020-05-09, 13:29
Medlem
Eagle35s avatar
Var alla som stört sig på Jasmine? Har ni försvunnit eller vill ni bara ha ut Frida heldre för taktiskt skäl? Dom kommer inte få nominera nästa vecka endå, vi kommer vi få rösta på vilka av dom fyra vi vill se i finalen dom med flest röster går till final och det är bara tre som gör det. Det är mycket större risk om Jasmine är kvar en Frida för hon har ingen chans, trodde många av er inte ville se henne i final eller komma långt för ni har hatat varje dag på Jasmine.
2020-05-09, 13:31
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Var alla som stört sig på Jasmine? Har ni försvunnit eller vill ni bara ha ut Frida heldre för taktiskt skäl? Dom kommer inte få nominera nästa vecka endå, vi kommer vi få rösta på vilka av dom fyra vi vill se i finalen dom med flest röster går till final och det är bara tre som gör det. Det är mycket större risk om Jasmine är kvar en Frida för hon har ingen chans, trodde många av er inte ville se henne i final eller komma långt för ni har hatat varje dag på Jasmine.

Jag röstar hellre ut Jasmine än Frida, alla dagar i veckan. Fortfarande.
2020-05-09, 13:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
I Supportergruppen på Facebook så ser det ut såhär:

Rösta kvar
Sami: runt 1000 röstningar
Jasmine: 421 röstningar
Frida: 365 röstningar

Rösta ut
Frida: 1600 röstningar
Jasmine: 983 röstningar
Sami: 305 röstningar
Tack👍 Ser bra ut för Sami
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Jag gissar på 25-35
Tror du gissar helt fel. Däremot har flertalet 12-åringar lånat i papsens konto då dom älskar när Lenne hoppar omkring och studsar. I övrigt tror jag flertalet är betydligt äldre och det är nog väldigt blandat. Man märker i alla fall när det är några galna kärringar som inte ens vill inse att den korkade Lennie är bög utan sitter och trånar här vecka ut och vecka in.
En av anledningar att jag knappt går in här längre beror på papegojor som upprepar sig dygnet runt. Verkar som lite nytt folk kommit in och det blir genast mer intressant. Nu vill jag bara att det ska bli final så det är slut på eländet. Jag ber en bön om att den enda vettiga vinner och det är Sami.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Oj oj snacka om att dra alla över en kam!! Vi är flera st härinne som har skrivit att vi hörde att Mergim sa Megahjärta..sen är vi flera st som tycker att produktionen gjort fel som inte plockade ut honom tidigare..inte ok att kalla kvinnor det han har gjort..de säger att man åker ut efter 3 varningar..tror M är uppe i det sen lång tid tillbaka..sen finns det ju vissa som skyller på att de inte kunnat ta ersätta folk pga Corona.. det borde inte spela ngn roll när det gäller sådana övertramp...
BTW många som tror att det bara är elaka män härinne..sorry att göra dig besviken..jag är kvinna och hejar på Sami 😉

Då borde fler blivit utkastade också för det är flera som sagt saker och gjort grejer även hotat
2020-05-09, 13:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä Lennie blev ledsen att de skulle splittras för de haft flowet varje vecka när de sovit ihop i den sängen.
Men nu spelar det ingen roll vilken säng, bara dom får sova ihop. Himla fina vänner 👍

Ett kärleksflow bryter man inte hur som helst då de redan verkar vara rejält sammantvinnade. Finns par som är långt, långt bort från varandra och känner fortfarande flowet strömma så nej vet inte om jag tror att det handlar om det tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in