2020-05-09, 01:46
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Bra, vakna igen om två veckor är du snäll.

Lennie vacker?

Hur kom du fram till det?

Lennie kan vara gullig och pojksöt men inget mer,

Finns ingen man som är 36 år gammal med den frisyren som kan kallas vacker.
Du borde söka hjälp hos optikerfågeln dom har i huset.

Sami sa det till Lennie när han hade muschen. "Lennie, du är så vacker" idag sa han " du är så söt mergim" men inte hoppar ni på han med en massa anklagelser 🤔 sånt är fint! Men hade "fel" person sagt det hade det låtit helt annars. Sami är en mjukis , vilket inte alla här har förstått utan tror han är nån sorts hård kille som gillar när andra snackar skit och dömer ut hans vänner i husets. Fy va han kommer må illa över dessa kommentarer sen. Tycker synd om han.
2020-05-09, 02:01
Medlem
Titta på texten i tv4play appen på klippet med honungsbråket. Där har bigbrother lyft fram det som att Sami ska vara den dumma och skrivit stort att Sami kastar disktrasan och säger jävla äckel. Big brother vet hur dom ska vinkla texten så folk ska bli arga på honom
2020-05-09, 02:12
Medlem
Titta på texten i tv4play appen på klippet med honungsbråket. Där har bigbrother lyft fram det som att Sami ska vara den dumma och skrivit stort att Sami kastar disktrasan och säger jävla äckel. Big brother vet hur dom ska vinkla texten så folk ska bli arga på honom
Är det verkligen lagligt att dom ska få favorisera när det handlar om 1 miljon
2020-05-09, 02:16
Medlem
Jag undrar faktiskt vilka nötter som sitter bakom bigbrothersverige Instagram och på tv4play. Som har sina egna favoriter och alltid vinklar till deras fördel och får dom dom gillar mindre att se dåliga ur. Är det verkligen lagligt att dom gör det när det handlar om 1 miljon kronor. Byt ut produktionen för helvete
2020-05-09, 02:17
Medlem
Frida och jasmine står och hånflinar när inte Sami ser. Dom har kletat ner allt i gymmet. Fy fan för dom. Men äckel frida ut först.
2020-05-09, 02:19
Medlem
Tv4 kommer se till så att deras guldgosse albanen vinner
2020-05-09, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Man blir så förbannad att det får gå till så i ett tv program
2020-05-09, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30

Han har noll chans att vinna.
Sitter Mergim i finalen mot Sami och Lennie får han Max 20% av rösterna.
2020-05-09, 02:23
Medlem
Har någon sparat ner Neger-Megahjärtat-klippet? för det verkar inte finnas kvar längre.
2020-05-09, 02:24
Medlem
Det dom andra har och gör mot Sami kallar jag mobbning.
2020-05-09, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mster
Har någon sparat ner Neger-Megahjärtat-klippet? för det verkar inte finnas kvar längre.
Tv4 vill att Mergim ska vinna det märktes redan på premiären när dom var så oroliga hur det skulle gå för han. Hoppas det går åt helvete för tv4 och dom går i konkurs.
2020-05-09, 02:32
Medlem
Jo men visst bekräftade Mergim nyss att han inte direkt skämtat med Frida vid tidigare nattningar när det sista han muttrar/fräser är:

”Skönt man slapp Fridas jävla kärleks, täcke, bajs, jag vete faan vad hon säger!”

Inte så grovt sagt i sig, men inte har det då varit på skoj när han kallat henne hund och sagt att han vill slå till henne vid kvällsrutinen som många hävdat. Han har bubblat av ilska inom sig, precis som han pratade om hos psykologfågeln, och sedan skrattat mitt i allvaret då han inser hur det annars ser ut.

Jag fortsätter hävda att det inte är lätt för en 21årig pojke att vistas i det där huset med alla dessa känslor inom sig och vill absolut inte kasta något hat på honom. Men produktionen har däremot gjort något så uppåt väggarna fel som inte plockat ut honom.

Fel mot Mergim, fel mot övriga deltagare, fel mot tittarna och alla de som nu har honom som förebild och tror att man kan bete sig som honom och att det är ok.

Hur kan det inte skrivas kritiskt om produktionen i tidningarna? Anmärkningsvärt hur de kan komma undan med allt. Jag menar ju tex att det är produktionens fel att det skapats så mycket hat mot majoriteten av deltagarna också. Men det är ett kapitel för sig.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 02:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in