2020-05-09, 02:38
Medlem
Vete fam om det är värt att rösta längre.
2020-05-09, 02:43
Medlem
Blir det rösta ut så tror jag tyvärr att det kommer hända samma sak som det hände Julia att sami kommer få lämna.
2020-05-09, 02:49
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vete fam om det är värt att rösta längre.

Sluta samma tråden!!! Du som ville ha ut Sami innan men sen ändrade dig? Ja du kan skita i att rösta 😂

Sami bryr sig inte om Julia han hade henne som spelpjäs hahaha ska du nu börja säga hejdå Sami igen 😂
2020-05-09, 02:50
Medlem
Citat:
Det dom andra har och gör mot Sami kallar jag mobbning.
Det tycker jag också att det är mobbing
2020-05-09, 02:55
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Blir det rösta ut så tror jag tyvärr att det kommer hända samma sak som det hände Julia att sami kommer få lämna.

Sami sa jävla äckel kasta trasan han är kvinnohatare nu 😂 drar samma slutsats som er Mergim hatare det svider i er att han är i final ni vill bara smutskasta han för minsta lilla även grejer som inte är sanna som n-ordet. Sami fan kontot hörde av sig till Aftonbladet bara för att förstöra för honom, känner ni er så hotade kan förstå det. Sami kommer skämmas över er och vad ni håller på med, man kan kalla er för idioter, riktiga homofober och hatare, riktigt dubbelmorala, ni skriver rnassa skit om deltagarna saker som inte är okej sen ska ni klaga på att folk i huset säger saker det där är dubbelmoral på högsta nivå.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 03:19.
2020-05-09, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha å hjälpas vad ni famlar efter halmstrån. Kan inte låta bli att skratta. Han kanske inte tävlat framför så många av dom innan, inte varit lika exalterad ... klart man kan lägga till nya saker när man hamnar i nya situationer. Preciiiis detta som Sami sa 😂

Men kan du bara fatta att Lennie beter sig som en 5-åring och är 36?! Vilka 36-åringar hittar bästa kompisar som är 21 år? Han är en vidrig person som låtsas vara cool och obrydd men som bryr sig mest inne i huset. I förra liven hoppade han runt och dansade på bordet när han blev satt säker framför de andra som fortfarande satt löst. Detta är ett tecken på en idiot som bara tänker på sig själv och sina egna känslor.
2020-05-09, 03:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Men kan du bara fatta att Lennie beter sig som en 5-åring och är 36?! Vilka 36-åringar hittar bästa kompisar som är 21 år? Han är en vidrig person som låtsas vara cool och obrydd men som bryr sig mest inne i huset. I förra liven hoppade han runt och dansade på bordet när han blev satt säker framför de andra som fortfarande satt löst. Detta är ett tecken på en idiot som bara tänker på sig själv och sina egna känslor.
Sorgligt att fatta att så många av er aldrig har fått känna sig så taggad och lycklig att man hoppar av glädje. 🤔 Hoppas ni får uppleva det nån gång i livet iaf! Är himla härlig känsla!

Ålder på vänner spelar ingen roll i detta , det borde du lärt dig om du är nog gammal att skriva här 😅
Jag kan umgås med folk som är enormt mycket yngre än mig, samma gäller uppåt. Det sprollar ju helt roll bara man trivs ihop. Jobbar man på ett jobb med olika åldrar, menar du att man inte ska få hänga med alla då utan gå efter en åldersmall? 🤔 Känns som 1800talet 🙈

Alla sa att nu ska dom två njuta av att de gått vidare, de själva vågade inte först.. men när alla sa att dom måste skrika och njuta, så gjorde dom det. Det var sportsligt rätt och dom ska självklart få njuta av att de gått vidare.
2020-05-09, 03:11
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Du ville ju ha ut Sami var glad 😂 du är för rolig du kan du tänka dig att han skiter i Julia woow!!! han vill bara ha pengarna hahaha. Han har sagt det här är bara en låtsas värd mina riktiga vänner finns utanför huset ingen här är mina riktiga vänner..
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 03:15.
2020-05-09, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Alla sa att nu ska dom två njuta av att de gått vidare, de själva vågade inte först.. men när alla sa att dom måste skrika och njuta, så gjorde dom det. Det var sportsligt rätt och dom ska självklart få njuta av att de gått vidare.

Jag skrev ju liven, förra måndagen i direktsändning sprang Lennie runt och skrek framför alla. Otroligt fult och självupptaget
2020-05-09, 03:21
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Ska vi spekulera nu att Sami bara spelar ett spel och att han är fotfarande rasist? Ska vi säga nu att Sami är fejk också och att han är en skådespelare? Jag vet en som verkligen skådespelar och det är Jasmine men tror verkligen inte Lennie gör det han är sig själv punkt slut.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 03:26.
2020-05-09, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Titta på texten i tv4play appen på klippet med honungsbråket. Där har bigbrother lyft fram det som att Sami ska vara den dumma och skrivit stort att Sami kastar disktrasan och säger jävla äckel. Big brother vet hur dom ska vinkla texten så folk ska bli arga på honom

Ja visst blev man sne av den rubriceringen. Och inte går det att trycka på någon emoji för att ge en sann reaktion heller. Jag blir arg och ledsen på Jasmine och Frida, men klickar jag i det med den rubriken så ser det ut som att jag lackat på Sami i sammanhanget. Vilket jag definitivt inte har. Det känns som att produktionen har bestämt sig för Sami ut. Så fruktansvärt vidrigt fel!

Men jag ger givetvis inte upp, på måndag röstar alla vi som vill ha Sami kvar fortsatt på samma sätt. För jag tror faktiskt inte att de fuskar med rösterna. De försöker påverka folk, men det är ”allt”.

Rösta kvar: Sami
Rösta ut: Frida
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 03:34.
2020-05-09, 03:25
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Jag skrev ju liven, förra måndagen i direktsändning sprang Lennie runt och skrek framför alla. Otroligt fult och självupptaget
Han blev ju så glad. Han var väl den som blev räddad så självklart blev han asglad när han varit nominerad 😅
Är ju en sak om det stod mellan han och EN till... Men nu var dom ju ganska många. Han vill ju verkligen inte lämna. Så nä, det kändes inte det minsta fult. Alla vet ju dessutom hur glad han är att vara där och unnar han detta 👍 garanterat inga sura miner från de andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in