2020-05-11, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg bråket och undrade hur fan han tänker? Dock är Frida dum som ens ger sig ini ett skojbråk med honom. Dessutom sparkade han höga sparkar precis vig hennes ansikte och det såg ut som att han puttade och slog rätt så hårt.

Nu ligger Mergim och gråter över att allt är så konstigt mellan honom och Lennie sedan Lennie och Sami började sova ihop. Har de fått något svar på om de måste fortsätta sova tillsammans?

Det är i första hans Fridas skyldighet att säga ifrån. Om hon tycker att det var OK/kul/acceptabelt är det svårt för ngn annan att påstå annat. Det gäller dom två, Frida bestämmer om det var på skoj eller inte. Sen kan hon agera lika omdömeslöst nu som när hon tyckte att det var roligt att sabotera gymmet, att Sami hade inte skäl att bli arg. Hon kanske tycker att våld i TV är lika OK som att visa muffen för hela folket.
2020-05-11, 13:23
Medlem
Varför nämner alla hur ung han är. Han är 21 inget barn.
2020-05-11, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
De vågar inte slänga ut Mergim så de straffar honom på det hårdaste sätt de kan. Nämligen ingen dark BUS och ingen mat han äter plus inte få sova med Lennie.

I morse eller om det var igår morse, blandar ihop om jag såg avsnittet eller live, så låg han ju bredvid Lennie dock med sängarnas mellanrum på typ 40 cm.. och Frida på hans andra sida i samma säng. Så det kan väl inte vara så illa kan man tycka..? Tänk när Lennie ska sova i Sundsvall där hans ex är dessutom som Lennie pratat om så mycket och Mergim i skåne.. då kan vi börja prata avstånd.. Hua
2020-05-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Får riktigt otrevliga vibbar över hur många gånger som Mergim faktiskt höjt handen mot Frida i huset och sagt att han skulle slagit henne om de var utanför. Skoj eller ej, med tanke på den automatiska rörelsen samt att han sagt detta till flera personer vid upprepade tillfällen, måste det finnas någon sanning i det hela.

Absolut gör det det. Han har ju sagt tidigare att han upplevde henne som äcklig och på nätterna när hon sover ligger han och kastar snorkråkor på henne. Det gör man inte på ngn man gillar. Han tar bara det han vill av henne, men i övrigt så tänker han extremt hemska tankar är jag helt övertygad om.
2020-05-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
I morse eller om det var igår morse, blandar ihop om jag såg avsnittet eller live, så låg han ju bredvid Lennie dock med sängarnas mellanrum på typ 40 cm.. och Frida på hans andra sida i samma säng. Så det kan väl inte vara så illa kan man tycka..? Tänk när Lennie ska sova i Sundsvall där hans ex är dessutom som Lennie pratat om så mycket och Mergim i skåne.. då kan vi börja prata avstånd.. Hua
Lennie får skaffa skyddad adress... Ryser...
2020-05-11, 13:30
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Folk har åldersnoja, även Mergim. Han blir äcklad den lilla åldersrasisten när tjejer som är något år äldre än han själv uttrycker att dom är tända på honom ( Jasmine och Julia), när Lennie intresserade sig för Victoria, när han själv är kär i Lennie. Dubbelmoral much.
2020-05-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Min son var mognare vid 5-årsåldern än denna galning. Jag har aldrig sett nåt liknande i TV som när det gäller paret Mergin och Lennie. Det kommer sluta illa någon dag för båda och den ena lär få sitta. Ser inte alla hur galen Mergin är av svartsjuka?
2020-05-11, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Min son var mognare vid 5-årsåldern än denna galning. Jag har aldrig sett nåt liknande i TV som när det gäller paret Mergin och Lennie. Det kommer sluta illa någon dag för båda och den ena lär få sitta. Ser inte alla hur galen Mergin är av svartsjuka?
Han kommer brinna av när som helst . Ögonen är heeeelt mörka...
2020-05-11, 13:37
Medlem
Så mergim kastar även snorkråkor på frida när hon sover och tjejer försvarar honom
Om alex hade betett sig på detta vis skulle folk vilja ha han i fängelse
2020-05-11, 13:38
Bannlyst
Jobbigt för Mergim att lyssna på när Lennie planerar att också umgås med resten av gänget i sommar.
Blir nog ingen bilsemester ner till hans kära Kosovo med Goose 🥰😷
2020-05-11, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han kommer brinna av när som helst . Ögonen är heeeelt mörka...
Han verkar ha ovanligt mycket ticks nu också. Ögonen blir som springor och är som du skriver mörka. Fy fan. Skulle inte våga i sova i samma rum som honom om jag var Lennie, Frida och Sami. För helvete TV4! Göm alla knivar!!!
2020-05-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Han verkar ha ovanligt mycket ticks nu också. Ögonen blir som springor och är som du skriver mörka. Fy fan. Skulle inte våga i sova i samma rum som honom om jag var Lennie, Frida och Sami. För helvete TV4! Göm alla knivar!!!
Det värsta för mig är när tjejerna på insta som försvarar honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in