2020-05-05, 09:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Märkligt nog har jag börjat gllla Jasse mycket mer senaste veckan, eller kanske inte märkligt för det beror nog på att Martin åkte.
Kan också bero på att det finns få man kan tycka om haha.

Jag tror mer på tesen att Jassa har återgått till den Jassa som man tyckte var lite barnsligt charmig när de gick in i huset. Hennes och Jullans sköna viskande och skratt på nätterna när allt började och Rainbow var i uppstarten. Alla ville härma Rainbow för att de hade en stil som är få förunnat. Alla som var med i Rainbow fick synas och höras på sina egna villkor, ingen tog för mycket plats. Där hade Jassa en roll hon gillade. Det hela krossades när Martin gick in i huset och splittrade tjejerna som båda ville åt denna fuckboy. Tyvärr blev Jassa då en helt annorlunda person och Martin har från början ogillat Jullan för hon är lite för stark för honom. Hans manlighet fick sig en törn. Han träffade plötsligt en kvinna som Jullan som inte alls dansade på hans villkor. Han fick sig en smärre chock och har hatat på henne till slutet. Sista veckan ville han plötsligt bli vän med henne och hon triggade honom ännu mer när hon ifrågasatte det. Killen är nog inte så van att agera mot starka och självgående kvinnor. Men ja, Jassa är egentligen en harmlös charmig barnrumpa.
2020-05-05, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha du är ju trög tror du helt seriöst att det är vi här på flashback som räddat och röstat sami till alla uppdrag? nej sami har lätt störst stöd bland tittarna frågan är dock om det räcker i en eventuell final när lennies antys amilias mergims fans slår sig ihop.
Sami kommer inte att vinna
2020-05-05, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30

nä vi vet du har sagt det nu några gånger
2020-05-05, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Mitt i natten tittar jag in för att se en massa troll i tråden som försöker solka ner finaste Sami. Igen.

Jag har själv inte varit närvarande i tråden efter att bästa Julia åkte ur utan har med tungt hjärta sett en helt förkrossad Sami vilset gå runt i huset på jakt efter nya projekt att sysselsätta sig med.

Första projektet blev att göra iordning bordet i sovrummet med minnen av alla hans nu utröstade vänner. Sen blev det storstädning och olika färger på varje säng i sann rainbow-anda!

Sami körde en bikt ganska direkt också där han berättar att han saknar Julia något enormt redan efter tjugo minuter - hade gärna sett hela men de där klippen är ju som de är, kommer förhoppningsvis med i programmet imorgon.

Till Jass berättade han att han sysselsatte sig med rummet eftersom han inte ville studsa runt på köksgolvet just ikväll.

Tillslut lurade de andra ut honom på en omgång 13 där han la in små hyllningar till Julia när han själv fick välja ord så att en mening blev Olga! I fucking You! I fucking love you!

Slutligen drog han igång ett nytt projekt med att tillverka ett bräde i trä till fia med knuff.

Julia har varit med Sami i tanken hela kvällen och natten, tro mig! Alla ni som smutsar ner tråden med annat är troll!

Åh, tack för så fint inlägg! Några tårar sipprar ner för mina kinder och jag lider med honom och Julia. Hon var en värdig vinnare också. Förstår inte att Glasman kunde uppmana till att rösta ut Frida när han borde sett att Sami och Julia ville ha ut Mergim.. Nu hoppas jag Sami får en fin sista vecka i huset. Det är för många starka individer kvar som sätter honom på tavlan och sen kommer deras fans ta bort honom och det var det här jag befarade, men av ngn konstig anledning slutade det fungera för mig att kommentera inlägg just fram till nu..? Vet inte vad jag gjorde för fel?
2020-05-05, 10:04
Medlem
Citat:
Du verkar psykiskt störd.
2020-05-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du verkar psykiskt störd.
Är jag psykiskt störd för att jag säger sanningen.
2020-05-05, 10:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Sami kommer inte vinna bb

Mange kasta inte in handduken. Jag vet hur du känner, tro mig. Jag är på världens botten när mitt Frölunda eller Blåvitt förlorar. Eller Liverpool torskar. Men nu har t.o.m. vår King Big Sam fått oddset att tappa. Folk tror han kommer ta det. Vi måste vara med på tåget och heja och stödja ännu starkare. Det gör fan ont när Jullan lämnade men överför det istället på hur lycklig hon och Glasman kommer att bli när Big Sam lämnar huset och de står och tar emot honom som den ende värdiga vinnaren han är. Tänk hur glada bara vi kommer bli. Rosa rummet som i hela sin tid som bara önskat kunna vara 1% Rainbow kommer stå med mössan i hand, slagna och förbittrade. Mange du behövs hos oss i tråden, vi är enade förutom några vilsna själar här inne som försöker söndra oss. Men bry dig inte om bittra människor med knytnäven i fickan som bara lurar på vilken skit de skall komma upp med. Vi är inte sådana patrask. Låt oss lära lite av Rainbow. Vi gör som de gamla musketörerna Atos, Portos, Aramis och senare D'Artagnan, "en för alla, alla för en". Låt oss vara superhjältar den här veckan och stödja Kingen. Det är det enda rätta. Så häng på nu! Du har oss och vi dig!
2020-05-05, 10:10
Medlem
Citat:
Du är besatt av Sami och uppfattas som väldigt störd.
2020-05-05, 10:12
Medlem
Citat:
Sitter Sami nominerad den här veckan kommer hann att åka ut beroende på vem han sitter mot sitter han mot Frida lär han åka. Han har både Mergim och lennies fans emot sig. Anty och amilia också. Men jag hoppas han åker för han verkar inte bry sig ett skit om att Julia åkte igår
2020-05-05, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mange kasta inte in handduken. Jag vet hur du känner, tro mig. Jag är på världens botten när mitt Frölunda eller Blåvitt förlorar. Eller Liverpool torskar. Men nu har t.o.m. vår King Big Sam fått oddset att tappa. Folk tror han kommer ta det. Vi måste vara med på tåget och heja och stödja ännu starkare. Det gör fan ont när Jullan lämnade men överför det istället på hur lycklig hon och Glasman kommer att bli när Big Sam lämnar huset och de står och tar emot honom som den ende värdiga vinnaren han är. Tänk hur glada bara vi kommer bli. Rosa rummet som i hela sin tid som bara önskat kunna vara 1% Rainbow kommer stå med mössan i hand, slagna och förbittrade. Mange du behövs hos oss i tråden, vi är enade förutom några vilsna själar här inne som försöker söndra oss. Men bry dig inte om bittra människor med knytnäven i fickan som bara lurar på vilken skit de skall komma upp med. Vi är inte sådana patrask. Låt oss lära lite av Rainbow. Vi gör som de gamla musketörerna Atos, Portos, Aramis och senare D'Artagnan, "en för alla, alla för en". Låt oss vara superhjältar den här veckan och stödja Kingen. Det är det enda rätta. Så häng på nu! Du har oss och vi dig!

bra skrivet nu steppar vi upp och backar kungen ännu mer till vinsten
2020-05-05, 10:14
Medlem
Citat:
Alla som följer tråden gamla OG's vet att grodan älskar Sami. Den senaste tiden har jag dock fått mig en funderare. Är Sami den rätta vinnaren och varför? En vinnare för mig skall kunna visa äkta känslor och jävlar anamma. Både positiva och negativa. Varför känns Sami som en "lame duck"? Hans vänner har lämnat och han sitter tyst i båten. Han kunde vara bitsk mot Jullan men varför inte mot andra. Jassa har mycket mer känslor och kan verbalt dissa när hon är förbannad. T.o.m. Mergim visar det också öppet. Han skiter i andra och kör sitt race och skriker och gormar för han känner för det. Sami sitter tyst i båten och hoppas på vad, en vinst på en räkmacka? Var är känslorna för sina vänner. Fan visa vad du tycker, sätt ner foten var en man helt enkelt. De finns ju där så dissa de andra, jag vill se känslor för fasen inte en tyst flicka i ett hörn.
Saknar Jullan för hon lyfte programmet till något roligt och intressant.

När alla andra lekt Bolibompa, hoppat och skrikit högt, har Sami varit tyst. Därför har han framstått som mer vettig och vuxen, att sitta tyst i båten har funkat hittills. Vi får se vad som händer i fortsättningen, även jag hoppas att Sami vinner. Det är starkt av en f d alkis att avstå från gratis sprit och stå ut med alla som skriker i fyllan. Hoppas att han står ut med en vuxendagis ett tag till.
2020-05-05, 10:16
Medlem
Citat:

Bra pepp! Superhjältar säger du, och jag undrar om ni eller ngn annan kan lägga upp dagens agenda? Tack på förhand!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in