Citat:
Ursprungligen postat av
Mange30
Sami kommer inte vinna bb
Mange kasta inte in handduken. Jag vet hur du känner, tro mig. Jag är på världens botten när mitt Frölunda eller Blåvitt förlorar. Eller Liverpool torskar. Men nu har t.o.m. vår King Big Sam fått oddset att tappa. Folk tror han kommer ta det. Vi måste vara med på tåget och heja och stödja ännu starkare. Det gör fan ont när Jullan lämnade men överför det istället på hur lycklig hon och Glasman kommer att bli när Big Sam lämnar huset och de står och tar emot honom som den ende värdiga vinnaren han är. Tänk hur glada bara vi kommer bli. Rosa rummet som i hela sin tid som bara önskat kunna vara 1% Rainbow kommer stå med mössan i hand, slagna och förbittrade. Mange du behövs hos oss i tråden, vi är enade förutom några vilsna själar här inne som försöker söndra oss. Men bry dig inte om bittra människor med knytnäven i fickan som bara lurar på vilken skit de skall komma upp med. Vi är inte sådana patrask. Låt oss lära lite av Rainbow. Vi gör som de gamla musketörerna Atos, Portos, Aramis och senare D'Artagnan, "en för alla, alla för en". Låt oss vara superhjältar den här veckan och stödja Kingen. Det är det enda rätta. Så häng på nu! Du har oss och vi dig!