2020-05-04, 23:25
Medlem
kermiths avatar
Alla som följer tråden gamla OG's vet att grodan älskar Sami. Den senaste tiden har jag dock fått mig en funderare. Är Sami den rätta vinnaren och varför? En vinnare för mig skall kunna visa äkta känslor och jävlar anamma. Både positiva och negativa. Varför känns Sami som en "lame duck"? Hans vänner har lämnat och han sitter tyst i båten. Han kunde vara bitsk mot Jullan men varför inte mot andra. Jassa har mycket mer känslor och kan verbalt dissa när hon är förbannad. T.o.m. Mergim visar det också öppet. Han skiter i andra och kör sitt race och skriker och gormar för han känner för det. Sami sitter tyst i båten och hoppas på vad, en vinst på en räkmacka? Var är känslorna för sina vänner. Fan visa vad du tycker, sätt ner foten var en man helt enkelt. De finns ju där så dissa de andra, jag vill se känslor för fasen inte en tyst flicka i ett hörn.
Saknar Jullan för hon lyfte programmet till något roligt och intressant.
2020-05-04, 23:27
Medlem
Imperiatrixias avatar
Och nu checkar jag ut! Heeej då! Fortsätter rösta på Sami. Vägrar kolla på idioter. NU kollar jag på en annan del av köping. De alla borde få en mille var!❤️❤️❤️🙏🙏🙏💋
2020-05-04, 23:29
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hon skulle inte ha en chans mot Lennie eller Mergim, enda anledningen till att hon klarade sig nu var dels för att folk var trötta på Julia och för att pinkroom fansen gick ihop och röstade ut henne, de stödrösterna försvinner som en avlöning så fort det står mellan henne och Lengim. Tror Frida själv har rätt lite stöd där ute faktiskt. Om det är en rösta på din favorit utröstning då vill säga. Hon är ett spelbricksoffer dessvärre.

Jag håller med om att hon är chanslös om det handlar om att rösta kvar sin favorit, men jag tror det är fler som hatar Mergim än som hatat henne, tyvärr. Hon har verkligen glidit på en räkmacka och förtjänade inte ens att vara kvar längre än Martin.

Hade utröstningen idag handlar om att rösta kvar den man ville skulle stanna så hade Julia varit kvar.
2020-05-04, 23:30
Medlem
Alltså BB måste ju fatta själva att dom inte kan ha det här röstningsystemet. Det är så jävla orättvist. Julia hade varit kvar idag 100% om det hade varit att rösta kvar. Nästa vecka kommer förmodligen Sami eller Jasmine, kanske till och med båda sitta nominerade och riskera att åka ut. Är det samma röstningsystem då så kommer Frida klara sig ytterligare en vecka. Det ska ALLTID vara att man ska få rösta kvar sin favorit, inte rösta ut. Nästa vecka hoppas jag på att alla sitter nominerade och att man får rösta kvar.
Senast redigerad av robcore 2020-05-04 kl. 23:35.
2020-05-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu kommer Mergim eller Lennie vinna
Mergim vinner aldrig men Lennie kan nog ta hem det.

Håller med Grodan, önskade Sami kunde stå upp lite för sina vänner ibland. Han känns väldigt konflikträdd har jag insett. Har mycket åsikter om de andra men säger aldrig det till dem konstigt nog.
2020-05-04, 23:34
Medlem
GasGlads avatar
Nog med bögstuds på dansgolvet och för många OHH MY GAAAD, JAG DÖR IKVÄLL, jag loggar ut och hoppas på en annan värld imorgon.... hoppas att de får till det inatt så blir det kanske lugnare imorgon, over and out..
Senast redigerad av GasGlad 2020-05-04 kl. 23:37.
2020-05-04, 23:42
Medlem
Julia lämnade kvar fotot på sin hund till Sami. Och kanske me hjälp av Julias och Samis fans kan han vinna. Men det är fel att Julia skulle åka ut idag. Naken fisen skulle ut idag. Vad är det för fel på svenska folket. Julia blev iaf glad när hon fick träffa Glasman. Synd bara att hon åkte ut. Hon förtjänade att stå i finalen med Sami.
2020-05-04, 23:43
Medlem
Tycker det borde vara anmälningsbart att bigbrother redan har favoriserat Lennie genom att lägga upp en bild på Instagram med texten superhjälteveckan och sen har bigbrother skrivit Lennies vecka. Hur kan dom få ha en favorit och skriva Lennies vecka så nära inpå finalen!!!!!
Har sett länge att bigbrother på Instagram favoriserar rosa
Det är inte rätt bigbrothersverge
2020-05-04, 23:46
Medlem
Fuck big brother
2020-05-04, 23:46
Medlem
Bbbloopers avatar
Ny vecka = ny lista!

På tur att åka ur:

Jasmine
Frida
Mergim
Lennie
Sami
2020-05-04, 23:47
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tycker det borde vara anmälningsbart att bigbrother redan har favoriserat Lennie genom att lägga upp en bild på Instagram med texten superhjälteveckan och sen har bigbrother skrivit Lennies vecka. Hur kan dom få ha en favorit och skriva Lennies vecka så nära inpå finalen!!!!!
Har sett länge att bigbrother på Instagram favoriserar rosa
Det är inte rätt bigbrothersverge
Men så jävla gött, då är det dags att rösta ut Mergims stjärngosse nästa vecka, eller tvärtom, båda funkar tack...
2020-05-04, 23:48
Medlem
Fräsch brud Jassa är.

Rapar rakt ut hela jävla tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in