2020-05-05, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Sami kommer inte vinna bb

Det är helt avgörande hur han klarar av sista tiden. Det svänger fort här, i dag kung men i morgon rötägg. Det räcker med ett enda felsteg och båten kan vända.
2020-05-05, 10:18
Medlem
BB dog när Julia lämnade
2020-05-05, 10:25
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
BB dog när Julia lämnade

Ja lite så känns det.
Återstår bara tacksamhets rundor och pussar och kramar. Riktig underhållning.
Eller inte...
2020-05-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är helt avgörande hur han klarar av sista tiden. Det svänger fort här, i dag kung men i morgon rötägg. Det räcker med ett enda felsteg och båten kan vända.

Så är det absolut! Jag tror Sami väntar lite med den spontana reaktionen, för det låg ju trots allt Julia i fatet att just reagera på orättvisor och provokation. Tror han planerar hur han ska kunna klara sig mot denna pakt när han inte har Julia längre. Han är klokare än man tror. Hoppas han inser att om han blir autonominerad så måste de andra rösta på varandra..
2020-05-05, 10:27
Medlem
😴😴😴😴 kramar och rosa fluff.
2020-05-05, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
😴😴😴😴 kramar och rosa fluff.

Vill skrika när jag ser det. Är säkert härligt men otroligt sömnig underhållning. Hoppas deras uppdrag kan röra om lite i grytan.
2020-05-05, 10:32
Medlem
kermiths avatar
Vi här inne i tråden är till 85% Samis röst där ute. Vi ligger på den största och bästa svenska sajten. Vi ligger i topp på inäggen och intresset för den här tråden. Vi gör skillnad när vi är enade. Det har vi inte de senaste gångerna med inga förvånande resultat. Medlemmar här inne kan inte påverkas som fårskocken på andra sajter eftersom vi här inne använder vår hjärna och hjärta. Vi har inga pekpinnar som talar om för oss hur vi skall rösta. Hade Magister Kunskapsfågeln styrt upp det så hade både Martin och Jullan varit kvar. Vi är långt över 25k som är här inne och läser, varje dag. Vi har massmedia och journalister som läser varje dag. Många gamla deltagare läser här inne, vad de än säger och tycker så är vi störst. Alla skriver inte men får sin info och uppdateringar om läget. När vi är enade förflyttar vi berg och bestämmer omröstningar. MEN VI MÅSTE VARA ENADE för att uppnå resultat. Och vi fortsätter att stödja Kingen Big Sam.
2020-05-05, 10:33
Medlem
Malmens eller vad du heter hoppas verkligen att Sami åker nu när du har berättat 5k på Sami. För Sami kommer inte vinna. Julia är ute som du ville och det k8mmer straffa dig
2020-05-05, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Vill skrika när jag ser det. Är säkert härligt men otroligt sömnig underhållning. Hoppas deras uppdrag kan röra om lite i grytan.
Det enda som är fint där inne nu är Samis naglar, enligt mig alltså.
2020-05-05, 10:37
Medlem
Kommer rösta ut Sami efter vad som hände igår. Julia fick lämna helt orättvist. Många av Samis fans la sin röst på att rösta ut Julia. Därför kommer jag lägga min röst på om det blir rösta ut så kommer min röst hamna på Sami.
2020-05-05, 10:39
Medlem
Citat:
Så tråkigt att Julia skulle åka ut på grund av Mergim och lennies fans. Amilia antonia och Victoria. Förstår inte varför hon är så hatad. Hon är sig själv i huset och har roligt. Men skit samma Hon är ute nu och har träffat Glasman med och sina vänner. Det går över men tycker ändå hon var värld en finalplats. Hur fam kan Frida vara kvar. Tragiskt att folk inte kan höra sanningen. Tycker inte Sami är värld en finalplats efter idag. Han har inte ens nämt Julia efter hon lämnade. Visade inga känslor eller nått. Det kan ta lite tid men efter ett tag borde man visa känslor för någon man tycker om. Men det har hann inte gjort. Därför tycker jag att han ska ut

Känslor kan man visa på olika sätt, alla storgråter, skriker och skuttar inte, inte ens små barn visar känslor lika. Man behöver inte överdriva för att folk skall fatta, man kan även sörja tyst. Vad man känner och hur man visar det beror på individen. Vi vet inte vad Sami känner och det är upp till honom att visa det eller inte.
2020-05-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Det enda som är fint där inne nu är Samis naglar, enligt mig alltså.

Ha ha.. eller hur? Och där kom hårfärg in igen.. Hur mycket tid har gått åt till att färga hår, hud och naglar i detta sociala experiment? Jag är inte ett dugg intresserad av att titta på sådant. Malin sa ju igår att nu är det slut med brun utan sol, men ändå är det ok med hår färg? Om jag bara kunde lite på att de håller tiden vad gäller dagens agenda så jag slipper titta så mycket..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in