2020-05-05, 09:15
Medlem
kermiths avatar
Grodan känner ändå att Big Sam är en helt annorlunda individ som visar en styrka på sitt egna sätt. Att vara inlåst med riktiga stolpskott och ändå härda ut utan att lacka visar en mognad som killen har trots hans resa. Han behöver inte hävda sig och det räcker med att lufta sig i bikten ibland eller för de vänner som har varit inne. Killen har gjort en resa där han slutligen har gjort rätt val. Klart man gillar Big Sam. Han retar säkert fler med sin laid back stil än att behöva gå upp i onödiga fajter som bara föder stolpskotten. Han har alltid mitt stöd och hoppas han kan härda ut lite till.

Jullan var också en skön person som tyvärr missuppfattats av en fårskock. Hon ägde Martin occ Frida för hennes självförtroende är såpass mycket större en snickarens och lipsillen. Hon vet var hon är i sitt liv och vem hon är även, som hon själv säger, gillar att reta gallfeber på en del helt ointressanta individer. Jag tror att många såg henne som någon slags intrigdonna när hon egentligen visade att hon har en egen hjärna och livet inte alltid är lite småmysigt som Frida så gärna vill förmedla. Frida kör väl vidare med bekräfta pojken genom att gapflabba så fort han blinkar vilket också visar på den osäkra person hon är som söker bekräftelse i män som gärna tar för sig av henne.

Jassa känns mer som den person jag gillade när hon kom in dvs en fjortis i pannan men ändå charmig på sitt sätt. Hon är bara som hon är, jag tror inte hon spelar något slags enigmatisk individ.

Lennie är endast pojken som aldrig vill växa upp. En svenk Peter Pan som hamnat någonstans i mittemellan världen och söker trygghet i andra pojkar på samma nivå. Han följer gärna strömmen och vill helst blunda för jättejobbiga beslut.
2020-05-05, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grodan känner ändå att Big Sam är en helt annorlunda individ som visar en styrka på sitt egna sätt. Att vara inlåst med riktiga stolpskott och ändå härda ut utan att lacka visar en mognad som killen har trots hans resa. Han behöver inte hävda sig och det räcker med att lufta sig i bikten ibland eller för de vänner som har varit inne. Killen har gjort en resa där han slutligen har gjort rätt val. Klart man gillar Big Sam. Han retar säkert fler med sin laid back stil än att behöva gå upp i onödiga fajter som bara föder stolpskotten. Han har alltid mitt stöd och hoppas han kan härda ut lite till.

Jullan var också en skön person som tyvärr missuppfattats av en fårskock. Hon ägde Martin occ Frida för hennes självförtroende är såpass mycket större en snickarens och lipsillen. Hon vet var hon är i sitt liv och vem hon är även, som hon själv säger, gillar att reta gallfeber på en del helt ointressanta individer. Jag tror att många såg henne som någon slags intrigdonna när hon egentligen visade att hon har en egen hjärna och livet inte alltid är lite småmysigt som Frida så gärna vill förmedla. Frida kör väl vidare med bekräfta pojken genom att gapflabba så fort han blinkar vilket också visar på den osäkra person hon är som söker bekräftelse i män som gärna tar för sig av henne.

Jassa känns mer som den person jag gillade när hon kom in dvs en fjortis i pannan men ändå charmig på sitt sätt. Hon är bara som hon är, jag tror inte hon spelar något slags enigmatisk individ.

Lennie är endast pojken som aldrig vill växa upp. En svenk Peter Pan som hamnat någonstans i mittemellan världen och söker trygghet i andra pojkar på samma nivå. Han följer gärna strömmen och vill helst blunda för jättejobbiga beslut.

Väl skrivet grodan! Är så jävla tråkigt att de intressantaste personerna får lämna.
Orkar inte med Frida. Hon passar i något annat program där allt är käääärlek. Hoppas Jasse kan säga ifrån men hon är en kappvändare så tror inte det.
Det enda som kan rädda veckan är om Sami gillar veckans tema. Lennie kommer bli sådär löjligt glad .😣
2020-05-05, 09:21
Medlem
Chandler Bings avatar
Sådärja, alla mina röster jag har lag har blivit rätt! Senast Julia som åkte. Den enda värdiga vinnaren av denna cirkus är fortfarande Lennie. Men jag är lite fundersam på om han vinner miljonen att Mergim och Amanda kommer försöka snylta in sig på nåt sätt så han känner sig tvingad att ge bort en del av det. Känns som att dessa två har den övertalningsförmågan på honom.
Han har aldrig klagat, aldrig snackat skit, bjudit på sig själv 110%
Vad gör det att han hoppar runt, stäng in dig själv i 100 dagar så får du nog uppleva sidor av dig själv som du inte trodde du hade. Antagligen hade du också blivit årets skitsnackare, tjurat på rummmet mm mm
2020-05-05, 09:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Väl skrivet grodan! Är så jävla tråkigt att de intressantaste personerna får lämna.
Orkar inte med Frida. Hon passar i något annat program där allt är käääärlek. Hoppas Jasse kan säga ifrån men hon är en kappvändare så tror inte det.
Det enda som kan rädda veckan är om Sami gillar veckans tema. Lennie kommer bli sådär löjligt glad .😣

Tack LB. Ja, vem orkar egentligen med Frida än de äldre männen över 60 som hon träffar på swingerträffar. Hon har inga direkta fans där ute utan är kvar på grund av att man störde sig på Jullan och Martin.
Jassa är ju som hon är jag tror inte hon är elak på något sätt faktiskt utan vill så gärna synas så det gör ont i henne. Och vill endast åt millen så hon går gärna över lik om det behövs. Hon söker bekräftelse hos alla så hon sticker dit vinden blåser gynnsamt, men jag tror inte hon är ond. Lennie vår självutnämnda superhjälte får äntligen sin vecka, förhoppningsvis så kan han och Sami spexa till det lite.
2020-05-05, 09:34
Medlem
Citat:
Tack LB. Ja, vem orkar egentligen med Frida än de äldre männen över 60 som hon träffar på swingerträffar. Hon har inga direkta fans där ute utan är kvar på grund av att man störde sig på Jullan och Martin.
Jassa är ju som hon är jag tror inte hon är elak på något sätt faktiskt utan vill så gärna synas så det gör ont i henne. Och vill endast åt millen så hon går gärna över lik om det behövs. Hon söker bekräftelse hos alla så hon sticker dit vinden blåser gynnsamt, men jag tror inte hon är ond. Lennie vår självutnämnda superhjälte får äntligen sin vecka, förhoppningsvis så kan han och Sami spexa till det lite.

Märkligt nog har jag börjat gllla Jasse mycket mer senaste veckan, eller kanske inte märkligt för det beror nog på att Martin åkte.
Kan också bero på att det finns få man kan tycka om haha.
2020-05-05, 09:37
Medlem
Mergim eller Lennie. Kanske jasmine kommer vinna bb. Sami kommer på 3e plats
2020-05-05, 09:39
Medlem
Eller så åker Sami nästa gång för han lär bli nominerad
2020-05-05, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Märkligt nog har jag börjat gllla Jasse mycket mer senaste veckan, eller kanske inte märkligt för det beror nog på att Martin åkte.
Kan också bero på att det finns få man kan tycka om haha.

Jasmine satt stadigt förra veckan plus att Martin åkte vilket gjorde att hon kunde varva ner lite, men hon hann sprida lite rykten om Julia och det var Jasmine som uppmanade Frida att prata med Julia trots att de hade druckit och ändå är det Jasmine som alltid sagt att de inte ska prata när de dricker. Hon har dessutom flera gånger tryckt på att ingen alkohol skulle in för det blir så dålig stämning.. HON ville att sin vän skulle lämna, men sådde frön till andra och i bikten för att det skulle verka som att hon är oskyldig. Så Nej, jag kommer aldrig tycka om Jasmine för hon har flera gånger sabbat för Julia för att hon såg Julia som ett hinder att nå miljonen. Elak har hon varit så det räcker. Ja.. nu finns det bara en jag gillar och tyvärr kommer han åka ut nu pga att alla röstade ut Frida istället för Mergim. Kanske också för att många trodde de röstade kvar när de tryckte på Julia för det stod så mycket överallt rädda julia..
2020-05-05, 09:45
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Eller så åker Sami nästa gång för han lär bli nominerad
Det ligger nåt i det, jag tror inte att hans fanskara är så stor. Bara för en bråkdel av dom som skriver här vill ha honom som vinnare så går han nog tyvärr inte hem hos tittarna som inte kollar Flashback.
2020-05-05, 09:51
Medlem
Sami kommer inte vinna bb
2020-05-05, 09:53
Medlem
Citat:
Jag kan hålla med dig lite. Varfasen är lojaliteten som rosa rummet har. Jag vill se lite jävlar anamma. Trodde aldrig grodan skulle tycka det men jag vill se Sami sätta ner foten. Jag vill se hans känslor, vill se honom storböla en gång för att hans bästa vänner har rykt. Vill se honom äga där inne. Vi här ute är mer ledsna att Jullan åkte än det han visar. Vill se att han tar riktigt ordentligt med skit för sina cronies och "brothers in arms". In och gör grovjobbet Sami!
Gör grodan stolt

Ja, nu känner jag att Sami har mer att vinna på att pressa Mergim lite än att hålla tillbaka.. Men Mergim ger sig ju bara på Tjejer så vi får hoppas att Jasmine kan skapa lite kaos därinne. Sami behöver inte böla.. det är han för mogen för, men nog lider han att Julia åkte och går nog och klurar på hur han ska ordna upp detta.

OnT: Gav Malin en guldstjärna igår när hon påpekade att Mergim kastar snorkråkor på Frida mitt i natten. Ha ha Bara det säger mer än tusen ord. ha ha
2020-05-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Det ligger nåt i det, jag tror inte att hans fanskara är så stor. Bara för en bråkdel av dom som skriver här vill ha honom som vinnare så går han nog tyvärr inte hem hos tittarna som inte kollar Flashback.

haha du är ju trög tror du helt seriöst att det är vi här på flashback som räddat och röstat sami till alla uppdrag? nej sami har lätt störst stöd bland tittarna frågan är dock om det räcker i en eventuell final när lennies antys amilias mergims fans slår sig ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in