2020-05-06, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Måste kännas ensamt på den där ödeön du befinner dig på

bara jag som vågar utala mig, andra håller med men håller tyst eller håller sig till större platformer
2020-05-06, 15:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Intressant med gamla deltagare i huset nästa vecka, trodde jag inte var möjligt i år. Känns lite trist dock att de kommer delas upp i två grupper, olika dagar. Är det för att de ska befinna sig i annexet då eller? Låter skittråkigt ju, de ska ju vara fest som det alltid har varit!
2020-05-06, 15:22
Medlem
xrlpyts avatar
Jag vill ju att Lennie ska vinna så mig personligen gör det inget om hans enda hot åker ut på måndag. Men det kommer aldrig hända, jag äter en hel burk surströmming i så fall.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
bara jag som vågar utala mig, andra håller med men håller tyst eller håller sig till större platformer
Uppenbarligen, det är ju numera en så kallad facebook-åsikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
på måndag chockar vi folket och röstar ut SAMI en gång för alla.

Har du svårt för ngn som är omtyckt?
2020-05-06, 15:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Intressant med gamla deltagare i huset nästa vecka, trodde jag inte var möjligt i år. Känns lite trist dock att de kommer delas upp i två grupper, olika dagar. Är det för att de ska befinna sig i annexet då eller? Låter skittråkigt ju, de ska ju vara fest som det alltid har varit!
Undrar hur de tänker ang. Corona då, ska antingen de gamla deltagarna eller de nuvarande ha skyddsdräkter på sig?
2020-05-06, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vill ju att Lennie ska vinna så mig personligen gör det inget om hans enda hot åker ut på måndag. Men det kommer aldrig hända, jag äter en hel burk surströmming i så fall.

Varför tycker du att Lennie är en värdig vinnare?
2020-05-06, 15:25
Medlem
Citat:
Undrar hur de tänker ang. Corona då, ska antingen de gamla deltagarna eller de nuvarande ha skyddsdräkter på sig?
Hoppas onte alex törs komma.
2020-05-06, 15:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ja precis, hur har de tänkt göra där? Det vore ju en riktig bummer dock om de samlas kring glasrutan i annexet
2020-05-06, 15:27
Medlem
Märktes inte direkt att de var mindre än två veckor från att kunna vinna en miljon, lite bättre koncentration hade inte varit fel i en tävling som kan betyda mycket. Nu kommer Frida, Sami och Jasmine hänga löst. Skulle produktionen få för sig att de vill ändra och ha omröstning om att rösta ut eller rösta kvar står Jasmines fans inför ett svårt val eftersom det är störst risk att det är hon som åker vid rösta kvar. Däremot om det är rösta ut är risken större för Frida eller Sami. Spännande då om Jasmines fans kan tänka sig att gå ihop med Lennie och Mergims fans för att rösta bort Sami för att Jasmine ska kunna vinna, något som bara kan ske om inte Sami är i final. Hennes chanser kommer öka väldigt mycket av det
2020-05-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nästa onsdag och torsdag ska gamla deltagare få besöka huset igen enligt BBklipp, kul!

kim och isabel är inte bjudna tydligen
2020-05-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
haha, dansa precis när de klätt av sig.
Hun havde jävla bråttom frida då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem