2020-05-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Han är fan dummare än mina damråttor under sängen.
haha, tänker inte säga emot där! Den killen är ju inte den vassaste kniven i lådan!
2020-05-03, 12:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Förstår inte varför deltagarnas anhöriga sa att BB är jättehypat här utanför. Jag känner många som är trogna BB-tittare av tidigare säsonger men som har bojkottat den här säsongen för att den är så tråkig. Deltagarna kommer bli besvikna när de förväntar sig sponsorer och grejer. Det enda som jag kan tänka mig att dom kan bli sponsrade av är det där klädesmärke Sami är sponsrad av, ”Hype”. Sen har ju typ ingen som varit med i BB tidigare lyckats särskilt bra genom kändisskap, förutom Carolina Gynning. Dom andra har glömts bort rätt snabbt.
Jag tror att familjerna har missbedömt hypen då de endast har fokuserat på "trycket" på deras egna insta konton och faktumet att det bildats fan-konton i deltagarnas namn. För de anhöriga så känns det nog enormt att helt plötsligt ha en släkting som det skrivs om på Aftonbladet (som för övrigt har ett samarbete med BB). De har ju ingen distans till det och har inte sett det ur ett helhetsperspektiv eller på något sätt kritiskt.
Då blir det nog lätt så att för dom är detta enormt och HELA Sverige kollar och tycker saker på BBs kommentarsfält som dock egentligen aldrig överstiger typ 300 kommentarer.

Tror absolut att de senaste deltagarna som kommit ut ur huset har insett hur lite folk faktiskt har brytt sig förutom ett och annat hardcore fan på stan.

Att tex Glasman, Amilia och Vicky har ökat följare och har en del livetittare beror ju endast på att folk för tillfället tycker det är kul att se hur de pratar om varandra, ibland med varandra, men det mesta av detta kommer ju dö ut en kort tid efter programmet är över. Det är ju det de flesta förmodligen inte förstår, att intresset för deltagarna kommer blekna och ersättas av andra deltagare i andra program.

Om det är någon som kommer hålla sig kvar lite längre än alla andra så är det Sami.
2020-05-03, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Självklart Mergim.
Javist mergim ut
2020-05-03, 12:56
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Deltagarna som fåglar
Mergim - kråka
Sami - korp
Lennie - hoppmes
Frida - skrattmås
Julia - fyllkaja
Jas - skrikstjärt

Fantastiska liknelser
2020-05-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Mergim frågar : Är fångarna på fortet ett program?

Ändå förståeligt. Det är barnappar som TikTok som gäller för Mergim. Tror ingen under 25 ser på tv nu för tiden heller.
2020-05-03, 12:58
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ändå förståeligt. Det är barnappar som TikTok som gäller för Mergim. Tror ingen under 25 ser på tv nu för tiden heller.

Förmodligen tittas det bara på Albansk tv hemma i soffan.
2020-05-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag mår illa av att se Sami smöra för fyllot. Nästan så jag skiter i om han vinner eller inte på grund av det. Hur fan tänker han?

Han tänker sova sig till final Diggar Sami men han har fan inte gjort många knop denna säsong. Utan skrikmånsarna hade det inte blivit så mycket liv i luckan.
2020-05-03, 13:02
Medlem
Vill ni härinne att Sami ska vinna? Eller är det viktigare att Mergim åker ut så vi ger Lennie miljonen i hans famn? Om vissa av er känner ni hatar Mergim mer än vad ni vill Sami ska vinna då förstår jag ni röstar ut honom imorgon.

Har nu snokat runt mycket på sociala medier. Många Mergim fans kampanjar hårt även för Lennie. Lennie har inte bara stödet av en stor del av TV tittarna, de äldre kåta damerna men även många av de unga samt tjejer/killar med invandrarbakgrund som supportrar Mergim. De gör upp planer om att ifall Mergim inte är med i finalen ska de se till att Lennie tar hem vinsten. De som gjorde ett Facebook konto för Mergim och Lennie, har snart 700 följare på tre dagar.

Tänk efter om ni vill Sami ska vinna! Om inte ni bryr er så rösta hur ni vill.
2020-05-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vill ni härinne att Sami ska vinna? Eller är det viktigare att Mergim åker ut så vi ger Lennie miljonen i hans famn? Om vissa av er känner ni hatar Mergim mer än vad ni vill Sami ska vinna då förstår jag ni röstar ut honom imorgon.

Har nu snokat runt mycket på sociala medier. Många Mergim fans kampanjar hårt även för Lennie. Lennie har inte bara stödet av en stor del av TV tittarna, de äldre kåta damerna men även många av de unga samt tjejer/killar med invandrarbakgrund som supportrar Mergim. De gör upp planer om att ifall Mergim inte är med i finalen ska de se till att Lennie tar hem vinsten. De som gjorde ett Facebook konto för Mergim och Lennie, har snart 700 följare på tre dagar.

Spelar väl ingen roll för dom vem som skulle vinna. Mergin och Lennie är ju ett par på utsidan sen tidigare och att inte folk fattar det är märkligt. Dessutom sa Mergin bort sig i bikten nyligen då det framkom att så är fallet. Den där djävla hunden kommer dom köpa tillsammans oavsett vem som skulle vinna av dom två.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-03 kl. 13:09.
2020-05-03, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Har sagt det hela tiden. Vill man ha Sami som vinnare så röstar man ut Naken Frida! Inte Mergim då hans fans kommer att hålla på Lennie! Jag kommer att rösta på Naken Frida om det handlar om att rösta ut, Julia om det blir rädda kvar!
2020-05-03, 13:09
Medlem
Är inte Frida och Lennie ett gulligt par ändå? Med det albanska adoptivbarnet.
2020-05-03, 13:19
Medlem
kermiths avatar
Jag kan förstå att Jullan får mycket skit. Visst super hon till det. gör jag och mina vänner också. Big Deal. Hon är dock en stark kvinna som verbalt krossar alla till oblivion. Zara Larsson stödjer Jullan. Inte heller konstigt då Zara också är är en stark kvinna, de har båda lyckats i sitt liv och det gör att män blir rädda för henne då hon skulle göra saker kort. Många incels här inne skriver att hon skall åka hem. Det gör de flesta men Jullan åker ingen stans just nu. Tyvärr hänger inte många starka kvinnor på FB för de fortsätter med sina lyckade liv som Zara eller driver ett eget företag. Tjejerna i huset har drömmar som Jullan redan har förverkligat i tidig ålder. Men andra är så bittra över det. Starka individer gör sig icke besvär då svensken har blivit en så svag djävel till skillnad från den tiden Sverige var stormakt med respekt över hela världen. Våra förfäder var respekterade i över 1000 år. Sverige är föregångsland. Nu har vi öppnat gränser för allt och alla och vi förnedrar en stark individ som har kommit in för vi vill ha en svag idiot som vi tycker synd om. Våra lagar är helt utvattnade så gruppvåldtäkter är mer normalt än onormalt.

Vi höjer till skyarna svaga människor och dissar de starka som till sist lämnar landet. Vi har skapat fårmentalitet och fan ta dig om du vågar höja rösten precis som Jullan. Man skall hållas på plats. Det är en ära att möta en sugga som har 150+ män i vaginan men inte någon som skapar arbetstillfällen och är en god medborgare. Vi skapar monster som bara att böla och köra offerkofta skaffar sig fördelar på varenda plan. Det ser ut att Jullan åker bara för att vi inte kan enas, men jag kommer att minnas en kvinna som borde sättas på en piedestal för att hon står upp för in åsikt och viker inte en tum. Hon har inte bölat sig fram i tävlingen utan varit sig själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in