2020-05-03, 11:52
Medlem
sweaks avatar
Jasmine är trött och behöver kaffe och socker,
Häller i mjölk i en kastrull och värmer. Håller ut hälften när hon ser att det blivit för mycket.
Blandar kaffe och mjölk i ett glas och vaskar ännu mer mjölk i slasken.
Häller sedan tillbaks latten i kastrullen och värmer mer.
Tar lite mer mjölk från kylen sen igen för att det blev för lite!
Förstår inte!!!
Blir man ens pigg av 0,5 dl vanligt kaffe med mjölk och lite socker?
2020-05-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Naken Frida ska fucking ut
Precis! Ut med nakenfisen! Klarar inte av människan mer!
2020-05-03, 12:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweak
Jasmine är trött och behöver kaffe och socker,
Häller i mjölk i en kastrull och värmer. Håller ut hälften när hon ser att det blivit för mycket.
Blandar kaffe och mjölk i ett glas och vaskar ännu mer mjölk i slasken.
Häller sedan tillbaks latten i kastrullen och värmer mer.
Tar lite mer mjölk från kylen sen igen för att det blev för lite!
Förstår inte!!!
Blir man ens pigg av 0,5 dl vanligt kaffe med mjölk och lite socker?
Herregud. Omyndighetsförklara flickan direkt hon stiger ut ur huset!
2020-05-03, 12:04
Medlem
esetts avatar
Sitter och garvar för mig själv när jag hör att dom tror att det kommer att få så mååååånga erbjudanden om jobb och samarbeten när dom kommer ut, dom skulle bara veta hur mycket BB floppar.
2020-05-03, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Herregud. Omyndighetsförklara flickan direkt hon stiger ut ur huset!

Martin borde blir avskräckt när han ser Jasmine, hon skulle aldrig klara av att uppfostra barn lr sköta ett hem, tjejen är hjärndöd.
2020-05-03, 12:09
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Sitter och garvar för mig själv när jag hör att dom tror att det kommer att få så mååååånga erbjudanden om jobb och samarbeten när dom kommer ut, dom skulle bara veta hur mycket BB floppar.

Extra kul att det är Jass som tror så mycket på det.
Välkommen ut till verkligheten. PH deltagare brukar lyckas bättre.
2020-05-03, 12:12
Medlem
Någon som vet hur många tittare är varje avsnitt, inkl online? Håller med många om att Frida är en tråkig och påfrestande person med sin överdrivna positivitet, men samtidigt är ju Julia så fruktansvärt omogen och dryg (tror hon hade åkt för länge sen om hon inte visat pattarna hela tiden så att tonårskillar har något att runka o rösta på). 50/50 mellan dem nu för min del.
2020-05-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Extra kul att det är Jass som tror så mycket på det.
Välkommen ut till verkligheten. PH deltagare brukar lyckas bättre.
Jag blir fan mörkrädd när jag hör skriket sitta där och fantisera om alla jobberbjudanden som hon kommer att få. Folk lär väl springa iväg fort som fan om dom får syn på henne.
2020-05-03, 12:21
Medlem
Håller på att kolla i kapp det jag missat senaste dagarna genom att kolla klipp i appen osv och alltså Julia igår? Wtf? Hon gör verkligen ALLT för att håna och motarbeta Frida och hennes personlighet.

Trodde aldrig jag skulle säga det men jag kommer till 100% rösta för att Mergim (och Frida, såklart) ska få stanna före Julia imorgon. Är så jävla trött på Julia och hennes provokationer, negativa attityd och "jag säger att jag inte bryr mig men det syns i hela mitt kroppsspråk att jag bryr mig mer än allt"-approach.

Hon har gått från att vara i toppen för mig till botten på bara ett par veckor, och då kollar jag knappt på liven längre. Good job, Jullan.
2020-05-03, 12:23
Medlem
Mergim: Är månen solen? vet inte om det bara är jag men det känns som att den där killen inte borde prata så mycket. Fast å andra sidan, frågar man inte får man inget veta.
2020-05-03, 12:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Speciellt Jasmine har en sådan jävla hybris. Hon är så jävla känd nu. Hon undrade för några dagar sedan om familjen också ser en som kändis. 😂

Hon ska gå från bord till bord på uteserveringar (under Coronatider) och mingla med alla som är där. 😂😂😂😂😂😂😂🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
2020-05-03, 12:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Mergim: Är månen solen? vet inte om det bara är jag men det känns som att den där killen inte borde prata så mycket. Fast å andra sidan, frågar man inte får man inget veta.
Frågade han det på riktigt?

Han är inte lite pantad. Han vet om att folk landat på månen? Brann de upp då? Mergim kan inte ha många IQ-poäng.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in