2020-05-03, 12:27
Medlem
In på Instagram och facebook och försvara Julia mot allt den skit hon får just nu. Dom har inte ens lyssnat på Julia igår när hon pratade. Men Julia blir beskylld för att vara elak nu varje gång. Det är Frida som är överkänslig och gråter för minsta lilla och speciellt när hon dricker vin
Folk skriver elakt om Julia. Det är Frida som ska ut imorgon. Hon kom över 1 månad senare. Julia till finalen
2020-05-03, 12:28
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Frågade han det på riktigt?

Han är inte lite pantad. Han vet om att folk landat på månen? Brann de upp då? Mergim kan inte ha många IQ-poäng.

Glöm inte den andra klassikern för några veckor sedan:

Mergim: "Ser dom i Thailand samma sol som vi ser här?"
2020-05-03, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Frågade han det på riktigt?

Han är inte lite pantad. Han vet om att folk landat på månen? Brann de upp då? Mergim kan inte ha många IQ-poäng.
Ja, på utegården nyss. Den där killen kan inte vara på riktigt! Är månen solen, är dvärg ett djur m.m. Nästan så man tror att killen bara driver.
2020-05-03, 12:30
Medlem
Förstår inte varför deltagarnas anhöriga sa att BB är jättehypat här utanför. Jag känner många som är trogna BB-tittare av tidigare säsonger men som har bojkottat den här säsongen för att den är så tråkig. Deltagarna kommer bli besvikna när de förväntar sig sponsorer och grejer. Det enda som jag kan tänka mig att dom kan bli sponsrade av är det där klädesmärke Sami är sponsrad av, ”Hype”. Sen har ju typ ingen som varit med i BB tidigare lyckats särskilt bra genom kändisskap, förutom Carolina Gynning. Dom andra har glömts bort rätt snabbt.
2020-05-03, 12:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Glöm inte den andra klassikern för några veckor sedan:

Mergim: "Ser dom i Thailand samma sol som vi ser här?"
Hahahaha den har jag missat.

Undrar hur aktiv Mergim och Lennies sammanslagna hjärnaktivitet är.
2020-05-03, 12:40
Medlem
Deltagarna som fåglar
Mergim - kråka
Sami - korp
Lennie - hoppmes
Frida - skrattmås
Julia - fyllkaja
Jas - skrikstjärt

2020-05-03, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Tycker INTE det är konstigt Julia vill lungna sitt psyke med lite alkohol, med tanke på nivån på dom andra deltagarna!
Har ALDRIG sett en sån samling dysfunktionella skrikande idioter någon gång, och har sett mycket.
Ja men då passar hon väl utmärkt i samlingen. Jag tycker hon är värst och direkt obehaglig. Rösten skär i öronen och jag klarar inte av missbrukare. Får stark känsla av att hon petar i sig det mesta och hon pratar som den värsta pundare. Dysfunktionella är bara förnamnet på dessa misslyckade människor. Sami borde dra sig undan fyllkajan då hon kan sabba chansen att ta hem vinsten för honom. Förknippas han med henne för mycket kan vilken skitstövel som helst ta hem spelet i slutändan. Fattar inte ens varför han vill ha henne omkring sig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-03 kl. 12:43.
2020-05-03, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ja men då passar väl hon utmärkt i samlingen. Jag tycker hon är värst och direkt obehaglig. Rösten skär i öronen och jag klarar inte av missbrukare. Får stark känsla av att hon petar i sig det mesta och hon pratar som den värsta pundare. Dysfunktionella är bara förnamnet på dessa misslyckade människor. Sami borde dra sig undan fyllkajan då hon kan sabba chansen att ta hem vinsten för honom. Förknippas han med henne för mycket kan vilken skitstövel som helst ta hem spelet.

Sett ganska många ta avstånd från Sami eftersom han oftast försvarar Julia samt är gnällig. Speciellt senaste veckan. Lennie seglar upp som vinnare.
2020-05-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sett ganska många ta avstånd från Sami eftersom han oftast försvarar Julia samt är gnällig. Speciellt senaste veckan. Lennie seglar upp som vinnare.
Jag mår illa av att se Sami smöra för fyllot. Nästan så jag skiter i om han vinner eller inte på grund av det. Hur fan tänker han?
2020-05-03, 12:47
Medlem
esetts avatar
Mergim frågar : Är fångarna på fortet ett program?
2020-05-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Mergim frågar : Är fångarna på fortet ett program?
Räknas det som program...…………………...jag det gör det ju
Han kom på sig iaf, lär väl ha varit första gången
2020-05-03, 12:51
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Räknas det som program...…………………...jag det gör det ju
Han kom på sig iaf, lär väl ha varit första gången

Han är fan dummare än mina damråttor under sängen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in