2020-05-03, 03:24
Medlem
Frida är en störd människa. Ut med Naken Frida med röva före
2020-05-03, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Flashback och discord har tungan så djupt upp i Julias röv så det spelar ingen roll vad hon gör, ni håller på henne i alla lägen.
Inse att ni är idioter och vettiga människor ser henne för vad hon är, elak, osympatisk, kan inte hantera alkohol och förstör stämningen.
På dom flesta sidor är 70-80% emot Julia vs Frida om kvällens hat och bråkrunda.
Ni kanske borde fundera på vilka det är som står för dom vettiga åsikterna?
Vill ni verkligen ha ett psykfall som så många vill ha ut vid Samis sida?
Om Julia stannar så vinner Lennie på det.
Klart vi älskar jullan hon är en gudinna du så att du håller på Sami men det verkar inte som du vill att han ska vinna.
2020-05-03, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Klart vi älskar jullan hon är en gudinna du så att du håller på Sami men det verkar inte som du vill att han ska vinna.
Du verkar inte fatta nånting. Du håller nog inte på Sami, du verkar vara ett troll. Sami har ju sagt att han vill att Julia ska stanna för hans skull. Om du nu håller på Sami så förstår jag inte varför du motarbetar hans vilja.
2020-05-03, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Flashback och discord har tungan så djupt upp i Julias röv så det spelar ingen roll vad hon gör, ni håller på henne i alla lägen.
Inse att ni är idioter och vettiga människor ser henne för vad hon är, elak, osympatisk, kan inte hantera alkohol och förstör stämningen.
På dom flesta sidor är 70-80% emot Julia vs Frida om kvällens hat och bråkrunda.
Ni kanske borde fundera på vilka det är som står för dom vettiga åsikterna?
Vill ni verkligen ha ett psykfall som så många vill ha ut vid Samis sida?
Om Julia stannar så vinner Lennie på det.
.

Du verkar inte fatta nånting. Du håller nog inte på Sami, du verkar vara ett troll. Sami har ju sagt att han vill att Julia ska stanna för hans skull. Om du nu håller på Sami så förstår jag inte varför du motarbetar hans vilja.

**

*Citera+*
2020-05-03, 06:34
Medlem
Vem ska vi rösta ut om Julia ska vara kvar?
2020-05-03, 07:14
Medlem
Frida måste ju stanna! Hoppas hon tar hem det!

Öppen fråga: någon som fått förklaringen till varför trådar med bilder från bb alltid försvinner från Flashback?
2020-05-03, 08:12
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Frida måste ju stanna! Hoppas hon tar hem det!

Öppen fråga: någon som fått förklaringen till varför trådar med bilder från bb alltid försvinner från Flashback?
För att modsen på Flashback har blivit allt sämre med åren och inte orkar flytta tråden till rätt del av forumet. Den ligger tydligen i fel kategori.
2020-05-03, 08:12
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Vem ska vi rösta ut om Julia ska vara kvar?

Självklart Mergim.
2020-05-03, 08:32
Medlem
Jag är sjuk i skallen kanske men stör mig fortfarande på att Lennie inte hälsade till Sami vilket hans far och bror önskade. Tyckte igår att Lennie var osäker men han kan väl omöjligt ha spelat skådespelare såhär pass länge ???
Mergim hälsade till och med från hans familj. 21 år så kan man inte begära mer, tycker grabben har lyft sig rejält.
2020-05-03, 09:11
Medlem
Mergin ser ut som Anna Book i käften. Speciellt när han smort in sig med brun-utan-sol. Man ser bara en kritvit rad som ska föreställa tänder springa omkring.
2020-05-03, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justprecis
För att modsen på Flashback har blivit allt sämre med åren och inte orkar flytta tråden till rätt del av forumet. Den ligger tydligen i fel kategori.

För nu är den borta igen? Eller?
2020-05-03, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Jag är sjuk i skallen kanske men stör mig fortfarande på att Lennie inte hälsade till Sami vilket hans far och bror önskade. Tyckte igår att Lennie var osäker men han kan väl omöjligt ha spelat skådespelare såhär pass länge ???
Mergim hälsade till och med från hans familj. 21 år så kan man inte begära mer, tycker grabben har lyft sig rejält.
Han spelar ju inte agda 85 år precis utan han förstärker sin personlighet gånger 100 % jag har börjat märka han avundsjuka på sami och vill bland annat göra honom osäker i köket osv. S
Sami har dessutom genomskådat Lennie redan och märkte igår att han gav Lennie en pik efter han blev ”skrämd ” nej nej nej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in