Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Det enda de pushar är vilka stolpskott som Flashback befolkas av. Lyssnar man på Flashback Forever så får man bilden av att det är ett forum för missanpassade, utvecklingsstörda idioter som delar med sig av sina relationsproblem, bajs-incidenter och drogrus. Flashback Forever är huvudsakligen en podcast för kärringar som vill skratta åt Flashbacks användare.
Jag kan förstå att man till en början river av de mest sensationella och udda trådarna/användarna på FB, för att bygga upp en lyssnarbas som återvänder för att få sina garv etc.
Men när man hållt på så länge som tjejerna har gjort nu så kan jag tycka att dom har ett visst ansvar att visa upp Flashback för vad det faktiskt är, nämligen en ganska rättvis representation av den introverta Svenska befolkningen som på det stora hela.
Här finns myyycket vettiga användare, trådstarter, åsikter och personliga erfarnheter som man delar med sig av, bara man silar sig igenom kockofåglarna, högervridna, vänsterblivna och de generella galningarna som skränar högst.
Jag får dock ge dom det, att dessa tjejer har hjälpt till att tvätta bort en del av den där
"smutsstämpeln" som flashback dragits med och som vanligt folk har tyckt om forumet, oftast utan att veta varför.
Så tack för det