2022-10-19, 07:24
Medlem
TarmeBaisses avatar
Hon där Emma är ju helt korkad. Uttalar 90% av alla ord fel.

Kinesen och tösabögen är roligast. Emma har varit rolig några gånger, men hon är ganska pinsam också. Lite som en pinsam morsa
Citera
2022-10-19, 09:25
Moderator
Carlboms avatar
Måste motvilligt ge Emma cred för sjungandet. Hon har steppat upp sista tiden. Nu är det 2 sånger man skrattat högt åt i bilen.

Nu senast så tappade jag det helt när de kom till refrängen i trashmetal/dansbands-sången. Ett jävligt flashbackigt inslag i övrigt och Inas röst blev riktigt porrig efter sången. Hon borde paja rösten oftare.
Citera
2022-10-19, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Måste motvilligt ge Emma cred för sjungandet. Hon har steppat upp sista tiden. Nu är det 2 sånger man skrattat högt åt i bilen.

Nu senast så tappade jag det helt när de kom till refrängen i trashmetal/dansbands-sången. Ett jävligt flashbackigt inslag i övrigt och Inas röst blev riktigt porrig efter sången. Hon borde paja rösten oftare.
Jo Emma har steppat upp. Men Carla ffs vad VAR detta för cp-avsnitt? Ett efterblivet judemongo borde ju klara av bättre än att citera Arsleberg och Aftonhoran, och sen dreja upp 2 meter dase till en 18 år gammal tråd??

Omg vilket missfoster till avsnitt.

Edit: Inas röst har alltid varit porrig! Utom när hon försöker låta porrig.
Senast redigerad av TredjeDiket 2022-10-19 kl. 17:43. Anledning: Inas röst
Citera
2022-10-19, 23:49
Medlem
Riktigt impad av dessa tjejer, riktiga superenterpenörer i mina ögon. Dom har lyckats ska värde och framförallt fakturerbart värde av nåt som innan va ingenting. mkt bra jobbat! All cred!
Kan man lyckas tjäna bra med pengar, kolla allabolag så ser ni att det är inte lönepengar utan riktigt bra pengar, så tycker jag man va stolt över det. Rak i ryggen, upp med hakan och ut med bröstet tjejer!

Däremot kommer jag dissa showen, jag har aldrig förstått mig på buskishumor tyvärr.

Och jag tror inte en sekund på emmas rövskräck, fattar att fisar är ofärsht (skulle aldrig acceptera sånt) men är säker på att hon slickar röv när det ska liggas..
Citera
2022-10-20, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LLFFILLFMD
Riktigt impad av dessa tjejer, riktiga superenterpenörer i mina ögon. Dom har lyckats ska värde och framförallt fakturerbart värde av nåt som innan va ingenting. mkt bra jobbat! All cred!
Kan man lyckas tjäna bra med pengar, kolla allabolag så ser ni att det är inte lönepengar utan riktigt bra pengar, så tycker jag man va stolt över det.
Okej vi fattar att du är ett kapitalistiskt judesvin men hur förklarar du att Avsnitt 124 = en bajsmacka deluxe med extra fittsås?
Citera
2022-10-20, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Okej vi fattar att du är ett kapitalistiskt judesvin men hur förklarar du att Avsnitt 124 = en bajsmacka deluxe med extra fittsås?

Vafan snackar du om? Jag hatar judar och avsnitt 124 va ju bra.
Citera
2022-10-26, 12:15
Sällsynt svagt avsnitt den här veckan.
Citera
2022-10-27, 15:44
Medlem
Inas arg-hund-skall/"growl" var ganska respektabelt förra veckans avsnitt måste jag säga, satt å funderade på om det var något förinspelat eller inte under låtens gång - men var det ju inte förstod man på rösten efteråt.
Citera
2022-10-27, 15:47
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Sällsynt svagt avsnitt den här veckan.

Kan inte ens minnas vad det handlade om nu. Jag måste zonat ut totalt. Inget bra betyg, men kan bara bli bättre nästa vecka.
Citera
2022-10-27, 17:33
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Jag tycker det har blivit sluttande sen ett tag.
Tror faktiskt konceptet höll så länge liksom.
Humor på fb kan man ju hitta men det är inte outtömligt.
Jag tänker att podden har sett sina bästa dagar och att det inte är uppför längre. Tyvärr.
Äh fan de är alla 3 opeppade. Har annat att syssla med liksom..

Bruce Springsteen tex.
Citera
2022-10-27, 17:36
Jag är ganska ny lyssnare. Lyssnade på några av de allra första avsnitten och sedan några av de allra senaste.
Något som slog mig är att Inas skratt har blivit så annorlunda?
Obs Ina är min favorit, 100% den roligaste mysigaste. Men what about skrattets förändring?
Citera
2022-10-27, 18:00
Medlem
Är det någon som vet vad kinesens make Jakob jobbar med? Han omnämns ofta men man får aldrig veta.något om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in