Citat:
Ursprungligen postat av
BekraftadNeger
Finns någon sammanställning på vilka signaturer som figurerat i Flashback Forever? Har Flashback någon egen form av Hall of fame för de som varit med?
Väldigt bra fråga! Tyvärr finns ingen sådan sammanställning vad jag känner till på Flashback. Möjligen om någon Patron eller nån från fejsgruppen som nördat ner sig fullständigt har fört någon egen statistik!

Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Tyvärr har jag själv blivit citerad någon enstaka gång (när jag grovt kritiserade deras insats) men annars är det så att inga riktiga användare omnämns. Det är bara troll som ges utrymme. De användare som nämns i podden är lika usla som kommunisttrion från Majorna.
Neej men varför tycker du så? Det har ju citerats hundratals användare under alla dessa avsnitt? Jag tycker mig inte kunna särskilja att någon skulle vara överrepresenterad! Det enda jag spontant lagt märke till är att Mods förekommer oftare, men det beror väl i regel på att de har typ 20K+ inlägg var, och är flitiga användare själva?
Dagens avsnitt (16/8) måste jag säga var fruktansvärt kul!

bra ämnen, bra stämning, bra samspel, ingen scriptad känsla och genuin humor! Den enda möjliga invändningen är att Ina tog lite för mycket plats, det kändes som ett kosläpp efter semestern!
Veckans plus gick till Mia som hade ovanligt bra flow och bjöd på mycket självdistans. Gött jobbat!