2022-08-17, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Finns någon sammanställning på vilka signaturer som figurerat i Flashback Forever? Har Flashback någon egen form av Hall of fame för de som varit med?
Väldigt bra fråga! Tyvärr finns ingen sådan sammanställning vad jag känner till på Flashback. Möjligen om någon Patron eller nån från fejsgruppen som nördat ner sig fullständigt har fört någon egen statistik!
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Tyvärr har jag själv blivit citerad någon enstaka gång (när jag grovt kritiserade deras insats) men annars är det så att inga riktiga användare omnämns. Det är bara troll som ges utrymme. De användare som nämns i podden är lika usla som kommunisttrion från Majorna.
Neej men varför tycker du så? Det har ju citerats hundratals användare under alla dessa avsnitt? Jag tycker mig inte kunna särskilja att någon skulle vara överrepresenterad! Det enda jag spontant lagt märke till är att Mods förekommer oftare, men det beror väl i regel på att de har typ 20K+ inlägg var, och är flitiga användare själva?

Dagens avsnitt (16/8) måste jag säga var fruktansvärt kul! bra ämnen, bra stämning, bra samspel, ingen scriptad känsla och genuin humor! Den enda möjliga invändningen är att Ina tog lite för mycket plats, det kändes som ett kosläpp efter semestern!

Veckans plus gick till Mia som hade ovanligt bra flow och bjöd på mycket självdistans. Gött jobbat!
Citera
2022-08-17, 13:23
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Väldigt bra fråga! Tyvärr finns ingen sådan sammanställning vad jag känner till på Flashback. Möjligen om någon Patron eller nån från fejsgruppen som nördat ner sig fullständigt har fört någon egen statistik! Neej men varför tycker du så? Det har ju citerats hundratals användare under alla dessa avsnitt? Jag tycker mig inte kunna särskilja att någon skulle vara överrepresenterad! Det enda jag spontant lagt märke till är att Mods förekommer oftare, men det beror väl i regel på att de har typ 20K+ inlägg var, och är flitiga användare själva?

Dagens avsnitt (16/8) måste jag säga var fruktansvärt kul! bra ämnen, bra stämning, bra samspel, ingen scriptad känsla och genuin humor! Den enda möjliga invändningen är att Ina tog lite för mycket plats, det kändes som ett kosläpp efter semestern!

Veckans plus gick till Mia som hade ovanligt bra flow och bjöd på mycket självdistans. Gött jobbat!

Första delen om pride var fruktansvärt dålig. Det lyste igenom så mycket att de tre älskar denna förtäckta peddo-festival vars enda syfte är att normalisera BDSM och parafili. Det var så det såg ut Rom innan det föll, dekadens i sin renaste form. Fyfan.

Inas och Mias delar var fruktansvärt roliga dock. När Ina härmade han som åt mellanmål
Citera
2022-08-17, 15:07
Medlem
V-rocks avatar
Citat:

Får bara hålla med. Roligaste sen starten. 5 av 5 dildos i pannan.
Citera
2022-08-17, 15:52
Moderator
rancors avatar
Citat:

Riktigt roligt, jag var ute med hunden när dom började prata om fist-soffan och att någon skulle ligga under den.. "snygga armband"..
Citera
2022-08-17, 16:31
Medlem
Härligt att höra trion tillbaka i gammal god stil! Det tråkiga avsnittet 107, som också kom efter ett avbrott, var bara en parentes. Efter det har kvaliteten varit hög och jämn!
Citera
2022-08-17, 17:05
Medlem
E157s avatar
I Emmas del drog hon nåt skämt om Jonas Gardell som landade väldigt bra hos de två andra. Minns inte hur det formulerades men fick känslan av att de inte har så mycket över för Jonas
Citera
2022-08-18, 07:55
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
I Emmas del drog hon nåt skämt om Jonas Gardell som landade väldigt bra hos de två andra. Minns inte hur det formulerades men fick känslan av att de inte har så mycket över för Jonas

Det där uppfattade jag som ett internt homo-skämt. Scroll-Mia skrattade hejdlöst och kallade det för "10 poäng", men jag fattade inte det roliga i det riktigt.
Citera
2022-08-18, 08:12
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Det där uppfattade jag som ett internt homo-skämt. Scroll-Mia skrattade hejdlöst och kallade det för "10 poäng", men jag fattade inte det roliga i det riktigt.

Ja, det var det jag menade. Det kändes som om det låg mer bakom, internt.
Citera
2022-08-18, 08:34
Medlem
funktioners avatar
Hade gärna lyssnat men får hjärnblödning av Mias äckliga jävla norrländska. Avgå!!
Citera
2022-08-19, 07:26
Medlem
Frontlinjens avatar
Mias del var 10/10. Lyssnade på den när jag var på gymmet och var tvungen att avbryta flera set pga skrattattacker
Citera
2022-08-19, 08:52
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157

Emma och Ina har ju varit lite i showbuiss, typ standup tidigare. I de sammanhangen är det välkänt att Jonas Gardell off stage är ett riktigt drygt svin och en stor diva. Så det är fullt möjligt att de inte har så mycket till övers för Jonas.
Citera
2022-08-22, 01:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Var är länkarna till trådarna i veckans avsnitt?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-22 kl. 01:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in