2022-10-14, 21:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Väldigt debil trams nivå på skriverierna i fitt-älskar tråden som togs upp i podden, jag blev tvungen att stänga av i äckel, det är alltså inte fel på tjej trion, det är fel på Flashbackmännen, det enda felet tjejerna gör är att tycka att det är kul samt uppmärksamma det
Och varför hatar du det?
Jo jag kom just på, att flashback forum uppvisar å ena sidan ett allierande killsätt att prata på som samtidigt ger uttryck för en massa varma känslor man har till saker och ting, dessa sk män beskriver "det där goa känslan av att" (man hör hur Ina ler under tiden hon med inlevelse läser upp det)
kryddat med lite svaga sarkasmer, detta spelar ju ann på tjejernas strängar, det feminina älskar killar som beskriver sin passion till saker och ting, utan ert skitprat så försvinner tjejernas incitament för att göra denna podd, tänk på det! från och med nu, sluta skriva om livets små njutningar om vi ska kunna avliva podden nån gång
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-14 kl. 21:51.
Citera
2022-10-15, 12:22
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Har nyligen börjat lyssna på det här igen efter en längre tids uppehåll. Dynamiken i trion har förändrats en del va? Scroll och Ina är mer framträdande och Knyckare sitter och mestadels håller käften. Har det hänt nåt?
Det kan vara den tiden på månaden för Knyckare.
Citera
2022-10-15, 12:24
Medlem
Giant Squids avatar
Är det ingen som kan spela in en CAM ifrån showen och släppa den som torrent?
Citera
2022-10-15, 12:31
Bannlyst
Citat:
Och varför hatar du det?
Jo jag kom just på, att flashback forum uppvisar å ena sidan ett allierande killsätt att prata på som samtidigt ger uttryck för en massa varma känslor man har till saker och ting, dessa sk män beskriver "det där goa känslan av att" (man hör hur Ina ler under tiden hon med inlevelse läser upp det)
kryddat med lite svaga sarkasmer, detta spelar ju ann på tjejernas strängar, det feminina älskar killar som beskriver sin passion till saker och ting, utan ert skitprat så försvinner tjejernas incitament för att göra denna podd, tänk på det! från och med nu, sluta skriva om livets små njutningar om vi ska kunna avliva podden nån gång
Du är bög va? Låter så.
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nej jag tror att det är dynamik, Emma är fucking grym och har utvecklats i trion genom att hon låtit Mia få mer plats. Det är nästan lite som ett mentorskap och om man lyssnat på hela podden från början så ser man att Ina i princip varit likadan hela tiden (hon är sig själv) medan både Emma och Mia vuxit betydligt.
Citera
2022-10-15, 12:31
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen; Emma är den enda som är rolig i den här trion.

Det är ju en smaksak. Tycker Scrolle har bättre flyt i sina utläggningar och är mer on point på ett underhållande sätt. Hon har star qualities som vi bara sett början av enligt mig. Ina är ju ett proffs men väl pladdrig ibland. Knyckare tycker jag tappat det helt. Det verkar övriga två också tycka.

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Vadå, löning?
Citera
2022-10-15, 12:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Det är ju en smaksak. Tycker Scrolle har bättre flyt i sina utläggningar och är mer on point på ett underhållande sätt. Hon har star qualities som vi bara sett början av enligt mig. Ina är ju ett proffs men väl pladdrig ibland. Knyckare tycker jag tappat det helt. Det verkar övriga två också tycka.

Vadå, löning?
Lingonveckan.
Citera
2022-10-15, 13:00
Bannlyst
Men vänta, är Ina singel nu alltså?

Omg jag blir helt knäsvag! Kan det finnas en möjlighet att bli ihop med Ina! Åhh vilken magi.. ❤️ mjao. Jag blir helt mållös!!
Citera
2022-10-15, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag ÄR en attension whore, det skall icke förnekas.
Vad tror du om mig och Ina i ett förhållande Hum? Är det dömt att lyckas?
Citera
2022-10-15, 16:11
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Vad tror du om mig och Ina i ett förhållande Hum? Är det dömt att lyckas?

Faktum är att jag alltid tänkt mig er två som en perfect match. Vad kan gå fel?
Citera
2022-10-15, 17:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Du är bög va? Låter så.
Nej jag tror att det är dynamik, Emma är fucking grym och har utvecklats i trion genom att hon låtit Mia få mer plats. Det är nästan lite som ett mentorskap och om man lyssnat på hela podden från början så ser man att Ina i princip varit likadan hela tiden (hon är sig själv) medan både Emma och Mia vuxit betydligt.
Tvärtom, det är dom som skriver så som framstår bögiga
Citera
2022-10-15, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Faktum är att jag alltid tänkt mig er två som en perfect match. Vad kan gå fel?
Haha ja det är inte mycket! Vi hade inte fått plats ihop ens i Globen.
Citat:
Tvärtom, det är dom som skriver så som framstår bögiga
Men jag är ju kär i Ina skrev jag precis! Läser du inte tråden?
Citera
2022-10-18, 14:53
Medlem
Jag är runt 85 eps in i podden, so far är Mia en klar favorit, knyckare kan bli en aning gapig, Ina kan fladdra iväg en skvätt, men som trio tycker jag dom levererar bland dom bästa poddar jag lyssnat på öht, så kritiken är verkligen petig från min sida.

Blir lite orolig av att se dom senare kommentarerna om att dynamiken ska vara sämre, funderat på att åka och se showen, är den värd det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in