2023-01-19, 08:22
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Senaste avsnittet är rätt kul.
Känns som att våra ladies har vilat sig i form.

Ja, man märkte de var utvilade. Alla tre var roliga den här gången tyckte jag. Annars brukar en av tjejerna sticka ut och dominera veckan.
Citera
2023-01-19, 12:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Senaste avsnittet är rätt kul.
Känns som att våra ladies har vilat sig i form.
Utvilade? jag hörde samma hysteriska och hyperkänsligt lättroade psyken gapskratta åt ingenting så att man zonade ut, ett symtom på att ämnena var tråkiga, dom behöver snarare sova mindre & vara oskarpare för att det ska bli acceptabelt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-19 kl. 12:54.
Citera
2023-01-20, 10:05
Medlem
Lukasjenkos avatar
Är det inte dags för ett Q&A-avsnitt med frågor från denna tråd?
Citera
2023-01-20, 10:14
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasjenko
Är det inte dags för ett Q&A-avsnitt med frågor från denna tråd?
Nej! Finns inget tråkigare än Q&A!
Citera
2023-01-20, 10:43
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, man märkte de var utvilade. Alla tre var roliga den här gången tyckte jag. Annars brukar en av tjejerna sticka ut och dominera veckan.
Håller med, mycket bra avsnitt! Hoppas de kan hålla den här nivån hela säsongen.
Citera
2023-01-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hosemaster
Lyssnar folk fortfarande på denna skiten??

Tre kärringar som sitter och kacklar om vem som druckit mest och vem som är det största förloraren i gängen...

Tröttnade efter tre avsnitt

Kan vara den sämsta podden i Sverige...

Yes, det gör folk. Tycker Mia har en fantastisk humor. Skrattar ofta högt.
Citera
2023-01-24, 18:37
Medlem
Ealrenzs avatar
Helt okej avsnitt idag men blev besviken när Ina inte kan uttala "queef" korrekt.
Hur fan får men det till Keith?

Nåväl, finns andra saker som stör mer men bara nästan
Citera
2023-01-25, 10:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
NU kan jag äntligen sätta ord på vad jag hatar med Mias ständigt tråkiga trådval, hon söker upp content där killar är gulliga på flashback vilket hon erkänner gör henne lycklig i själen, jag vill ha content som gör henne olycklig i själen

Den där webcam tråden har ju inget existensberättigande om hon inte såg en flopside-effect till
alla sexfixerade flashbackmän, hon vill marknadsföra 'mjuka män som hjälper varandra i livet' och det motsvaras av alla kvinnliga mediakrönikörer som i 20 års tid uttryckt oro för mansrollen och det feministiska perspektivet att killar inte kan prata om känslor som kvinner vilket lär få dom att må pyton, sådana ögonblick lever hon på som lebben och mannen i förhållandet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-25 kl. 10:52.
Citera
2023-01-25, 11:31
Medlem
Newkies avatar
Har precis börjat lyssna. Perfekt pod att ha i lurarna på jobbet.

Ingen av programledarna har vart någon favorit tidigare men dom har redan levererat många gapflabb rakt ut i kontorslandskapet
Citera
2023-01-25, 17:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Med tanke på alla anekdoter i den tråden om Spears och hans galna upptåg, inte minst alla målande beskrivningar som trådstartaren gjort, så hade det varit ett kul inslag i denna podcast.
Allt börja med mig, sedan du!, sedan avslöja Ina att det spridit som metastaser så att totalt 6 personer hade requested Randy Spears tråden, det tror jag vad jag vill om!

Så borde jag inte vara nöjd nu när Mia-älsklingen nämnde mig i tråden (utan att nämna mig vid namn ) och att tråden togs upp (inget rasism smakprov kom ju med) kommer jag genom detta indirekta erkännande kunna sluta skriva tarvligheter om tjejernas personligheter hädanefter, tveksamt lite vill ha mer! i kohandeln
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-25 kl. 17:50.
Citera
2023-01-26, 22:28
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Allt börja med mig, sedan du!, sedan avslöja Ina att det spridit som metastaser så att totalt 6 personer hade requested Randy Spears tråden, det tror jag vad jag vill om!

Om inte annat, så är det en Flashback-tråd som passar in i podden. Ett avsnitt där den behandlas och reflektioner på dess innehåll hade varit kul att höra. Med allt innehåll som TS postat i den tråden så lär inte slutklämman bli att "tråden dog ut..." i alla fall.
Citera
2023-01-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hosemaster
Lyssnar folk fortfarande på denna skiten??

Tre kärringar som sitter och kacklar om vem som druckit mest och vem som är det största förloraren i gängen...

Tröttnade efter tre avsnitt

Kan vara den sämsta podden i Sverige...

Ja asså, alla har rätt till sin åsikt och har olika smak för vad man gillar för typ av podcast.

Med det sagt så har du dock helt fel på din beskrivning av podden och eftersom du tröttnade efter tre avsnitt (vilka jag antar är de tre första avsnitten) så råder jag dig till att lyssna på de senare avsnitten där de har kommit in mer i jargongen för vad podden är.

Eller så håller du käften då du inte har uppfattat ett skit om vad podden är för typ av podd och därmed förlorat din rätt att uttala dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in