2022-08-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonafnorr
Var r dagens avsnitt?

De skulle ta 2 veckors uppehll tycker jag de sa sist.
Citera
2022-08-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
I s fall kan de byta namn p podden och sga hejd till ca 70% av lyssnarna. Ingen vill hra om pissiga urvattnade relationsproblem och bajstorkning.
men bara ett avsnitt. inte att de ska sluta med fb helt. ...
Citera
2022-08-06, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zitt
men bara ett avsnitt. inte att de ska sluta med fb helt. ...
Njaa jag r skeptisk (dr dngrot) till att de kan hlla sig till det. Det blir en massa ryggdunk och pltsligt r det mer n hlften Familjelivshoreri i avsnitten. D hade t om jag slutat lyssna.

Dremot ser jag grna fram emot lite sknt Familjelivshat!
Citera
2022-08-07, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Njaa jag r skeptisk (dr dngrot) till att de kan hlla sig till det. Det blir en massa ryggdunk och pltsligt r det mer n hlften Familjelivshoreri i avsnitten. D hade t om jag slutat lyssna.

Dremot ser jag grna fram emot lite sknt Familjelivshat!
Nr de surfar p familjeliv brukar det ju bli just hat. Det finns inte mycket mer de skulle kunna gra nr de tvingar sig sjlva surfar runt p familjeliv.

JAg tycker till och med gud frbjude Familjeliv kan vara mer gore n flashback. Har du ett ansikte fr radio och en rst fr duschen och lser detta- Gr en podd om familjeliv. Jag kommer vara en trogen lyssnare.
Citera
2022-08-07, 08:04
Medlem
Citat:
JAg tycker till och med gud frbjude Familjeliv kan vara mer gore n flashback. Har du ett ansikte fr radio och en rst fr duschen och lser detta- Gr en podd om familjeliv. Jag kommer vara en trogen lyssnare.

Poden "Kra familjeliv" finns ju redan. r ju en spinoff p flashback forever.
Citera
2022-08-07, 13:46
Bannlyst
Citat:
Nr de surfar p familjeliv brukar det ju bli just hat. Det finns inte mycket mer de skulle kunna gra nr de tvingar sig sjlva surfar runt p familjeliv.

Njaa r det verkligen s? Mer gore n p vissa underforum p Flashback torde vara svrt att uppn.

Jag kommer mest ihg Familjeliv frn nr barnen var sm, och trdar om barnvagnar, tvttlappar, kolik, spyor, bajs, olika tips p brstmjlksersttning och mattider. Hade stngt av omedelbart om nt snt kom p tal i podden. Done that liksom. 😅 Knner mig frdig.
Citera
2022-08-08, 22:00
Medlem
Aluminiumluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theguvernor
Ny lyssnare till podden, skrattade s jag grinade till Spelnoerdzors milf-jagande.
Vad r historien bakom storfitte-kajsa? O-te-roligt smeknamn minst sagt.

De har tagit upp det i podden, men det har med ett inlgg i denna trden att gra. Just att Kajsa d ska vara vldigt lng.
Citera
2022-08-09, 13:00
Medlem
TheKhurgans avatar
Har lyssnat ikapp nu, det blev inget under semestern.
Mias prat om djur och snt var rolig. Emmas prat om den dr anvndaren var inte roligt frsta gngen och inte nu heller.

Har Inas kvar p senaste avsnittet, s vi fr vl se hur det blir. Hennes prat om hrdrock var vl sdr, hon vet ju inte vad hon snackar om, men det utgav hon sig inte heller fr att gra s det r vl ok. Och power metal r otroligt nrdigt.

Att de vgade ta upp den totala sgningen av sitt egna partiledarprogram var modigt och/eller dumt. Fanns vl inte ngon hr inne som tyckte det var bra.

Men det var kul att lyssna nd och jag tycker nog att podden hller bra klass fortfarande.
De borde ta upp trden om han som tltar och frsvinner tycker jag. S jvla rolig.
Citera
2022-08-16, 19:48
Medlem
BekraftadNegers avatar
Finns ngon sammanstllning p vilka signaturer som figurerat i Flashback Forever? Har Flashback ngon egen form av Hall of fame fr de som varit med?
Citera
2022-08-16, 20:27
Medlem
Johan-Palms avatar
Tycker det var taskigt att basha Hamsterboll fr att vara en bra frlder. Skit i de pk-tanterna, Hamsterboll r bst!
Citera
2022-08-16, 20:41
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Finns ngon sammanstllning p vilka signaturer som figurerat i Flashback Forever? Har Flashback ngon egen form av Hall of fame fr de som varit med?

Skulle vl snarare vara en Wall of Shame(?)
Citera
2022-08-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger

Tyvrr har jag sjlv blivit citerad ngon enstaka gng (nr jag grovt kritiserade deras insats) men annars r det s att inga riktiga anvndare omnmns. Det r bara troll som ges utrymme. De anvndare som nmns i podden r lika usla som kommunisttrion frn Majorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in