2021-11-04, 00:19
Medlem
anomaligns avatar
Uppläsningen av dikterna var så jäkla bra. Höll på att dö när det blev Silvana Imam-stuk på uppläsningen. Gillade att uppläsningen av min dikt påminde väldigt mycket om den verkliga kommunpoetens stil. Beefen mellan Carl och Runk-Rick var också sjukt rolig.
Citera
2021-11-04, 08:48
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Intressant teori om klyvarn.

Dom planerar ett avsnitt om argaangelica. Minst sagt en karaktär, lite FÖR over the top. Gissar dock på att det är ett troll snarare än en kvinnlig Forest Gump. Då tycker jag att det faller platt tyvärr. Dessutom ska troll motas i grind och inte uppmuntras.
Citera
2021-11-04, 10:59
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Intressant teori om klyvarn.

Dom planerar ett avsnitt om argaangelica. Minst sagt en karaktär, lite FÖR over the top. Gissar dock på att det är ett troll snarare än en kvinnlig Forest Gump. Då tycker jag att det faller platt tyvärr. Dessutom ska troll motas i grind och inte uppmuntras.

De har ju tagit upp uppenbara troll/trolltrådar många gånger . Det är tyvärr de som är ”tokigt ”= humor
Citera
2021-11-04, 18:12
Medlem
Giant Squids avatar
Gluttar i Hänt Extra 12 oktober och där står barncancer exhibtionisterna ifrån Flashback Forever och prålar sig för nåt gjutet föremål de vunnit i egenskap av humorpodscapare.

Ina är uppklädd som för att hämta vardagspizzan dock att hon strykt sina ullareds trainees förr tillställningens skull. Plus för becknarväskan trots att den var utdaterat sen nåt år tillbaks.

Emma Knyckare tycker jag är den som sköter profilen i denna udda trio. Lite skojkäck framtoning och en hyfsad galatopp.

Men den som fom får kritik är Scroll Mia. Hon har klätt sig som ett av Helge Fossmos konfirmationsbarn. Är inte hon prideflatan i sammanhanget? Lite mer spex kan man väl vänta sej. Inte som GB Clownen eller Alexeander Bard men lite färg ändo. Inte som man går på så lillasystersr begravning..

Emma har säkert kört en buttplugg, det är ett säkert trick för bra pressfoton.
Senast redigerad av Giant Squid 2021-11-04 kl. 18:49.
Citera
2021-11-04, 18:18
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Gluttar i Hänt Extra 12 oktober och där står barncancer exhibionisterna ifrån Flashback Forever och prålar sig för nåt gjutet förenål de vunnit i egenskap av humorpodscapare.

Ina är uppklädd som för att hämta vardagsizzan dock att hon strykt sina ullareds trainees förr tillställningemgs skull. Plus för becknarväskan trots att den var utdaterat sen nåt år tillbaks.

Emma Knyckare tycker jag är den som sköter profilen i denna udda trio. Lite skojkäck framtoning och en hyfsad galatopp.

Men den som fom får kritik är Scroll Mia. Hon har klätt sig som ett av Helge Fossmos konfirmationsbarn. Är inte hon prideflatan i sammanhanget? Lite mer spex kan man väl vänta sej. Inte som GB Clownen eller Alexeander Bard men lite färg ändo. Inte som man går på så lillasystersr begravning..

Emma har säkert kört en buttplugg, det är ett säkert trick för bra pressfoton.
Jomen, det är väl exakt så "tjock-Ina" ska se ut?

P.S Jag har själv lite "jäst bulldegslook" just nu, men jag kommer ha sexpack & julgran på ryggen (igen) inom några månader.
Citera
2021-11-05, 12:28
Medlem
Minns att jag för ett tag sen lyssnade om ett avsnitt där någon av dem pratade om vapen som olika flashbackanvändare har.

Har försökt leta fram vilket det är, men lyckas inte. Vet någon vilket avsnitt det är?
Citera
2021-11-05, 13:53
Har ju inte varit snack om någon ny julkalender. One time thing kanske. Det kanske inte finns någon bra tråd för en sådan stor kalender.

Möjligtvis Fanny tråden men de kanske inte kan nå den.
Citera
2021-11-05, 14:03
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Har ju inte varit snack om någon ny julkalender. One time thing kanske. Det kanske inte finns någon bra tråd för en sådan stor kalender.

Jag tror de är upptagna med showen det här året.
Citera
2021-11-05, 15:09
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag tror de är upptagna med showen det här året.

Ja, de har ett helvetes-schema framför sig. Hoppas inte podden blir lidande av det men det kommer nog inte gå att rodda allt samtidigt. Kanske blir en period med förinspelat material?
Citera
2021-11-05, 16:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Jomen, det är väl exakt så "tjock-Ina" ska se ut?

P.S Jag har själv lite "jäst bulldegslook" just nu, men jag kommer ha sexpack & julgran på ryggen (igen) inom några månader.
Det är ju Ina man dragit hem med tillslut. ScrollMia verkar ju socialt skräckslagen och kommer gå hem och be böner vid sängkanten toppad med ångestdämpande. Emma hade dragit vidare på efterfest med den för stunden häftigaste hip hopparen. Jag och Ina vi hade myst med en dubbel inbakad calzone delat på en platta öl från Finlandsbåten och bingetittat på netflix.
Citera
2021-11-05, 18:45
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero

Magmysmicke skulle bli en fin julkalender
Citera
2021-11-06, 11:42
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, de har ett helvetes-schema framför sig. Hoppas inte podden blir lidande av det men det kommer nog inte gå att rodda allt samtidigt. Kanske blir en period med förinspelat material?

De aktuella ämnena som nämndes innan Emmas prata om diktaren i senaste avsnittet hade väl samtliga trillat ner på ämnen som är äldre än en vecka. Så det tyder väl på en viss förinspelning redan. Dessutom verkar Ina enligt hennes Instagram ha varit nere i Holland förra veckan och det nämndes inte ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in