2021-06-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Insiderinfo? Nä, det har jag inte. Dom sa ju i podden för 2-3 veckor sedan att hon nyss fött.

I de lesbiskas värld har även partnern som inte fött barnet fött barnet. Lingon är inte helt lätt att förstå för normalfungerande individer.
Citera
2021-06-08, 21:30
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
efter att ha hört ca 15 avsnitt så börjar jag inse att den där ina är en kvinna ??

trodde det var en vanlig homogejj ..... eller är det så att hon bytt lag eller gått hos talpedag för att låta som en pöjk ??

Jag trodde i några avsnitt att hon var en ung man. Jag kunde inte ohöra det även när jag insåg att hon var hon. Jag lärde mig dock fort så nu kan jag inte ohöra att hon är medelålders kvinna. Hennes röst är en sådan där optisk vas.
Citera
2021-06-08, 22:19
Medlem
MagnusBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Jag trodde i några avsnitt att hon var en ung man. Jag kunde inte ohöra det även när jag insåg att hon var hon. Jag lärde mig dock fort så nu kan jag inte ohöra att hon är medelålders kvinna. Hennes röst är en sådan där optisk vas.

Men sluta, den där typ av göteborgska kvinnor är det sexigaste jag vet! Gärna när det är tydliga fackföreningskvinnor som snackar göteborgska. Pirrar till i öronen när jag hör henne prata.
Citera
2021-06-08, 23:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveombian
Kan rapportera om att det gick bra! Hon blev swinglad tydligen..
Synd

Dagens avsnitt....Ina är ungefär sist på bollen bland poddar att avhandla danskarnas swingersfadäs, jag orkar inte höra fler "live reacts" från skrattgråtare om detta spörsmål såtillvida hon inte citerar mig förstås..i den beskedliga tråden (FB) Dansk radiojournalist knullar i sändning som redan har hunnit dött sedan 3 dagar, samtidigt som dom rapporterar om det idag

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
I de lesbiskas värld har även partnern som inte fött barnet fött barnet. Lingon är inte helt lätt att förstå för normalfungerande individer.
Så Mia har inte fött trots allt rent fysiskt hon lät ju lite 'krystad' när hon skrek förra veckan....sympati-framfall trodde jag bara drabbade många underviktiga hand-hållande män på förlossnings-av-delningen. I framtiden kanske man kommer kunna transplantera fostret mellan 2
liv-mödrar så att båda partners får vara jämnställd-bärare i 6 månader var så att tomtebolyckan blir total ,i framtiden kommer man tala om att ta ut delad mamma-månad på föräldrar-försäkringen

Mias misslyckades förövrigt med att hitta det anti-roliga i den där stridsvagnstråden, eftersom 99 % av alla trådar är lika tråkiga som denna.
Mias skådis-skratt var iaf roligt nu sa jag nått positivt...under förlossningar ingår det att man får lustgas/stridsgas för att det gör så ont, det var det Mia skulle få utlopp för idag eftersom hon inte fick fått föda sin egen avkomma?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-09 kl. 00:38.
Citera
2021-06-09, 00:52
Medlem
Crapmagics avatar
Att höra Knyckares tråd om att tända på nationella spädde ju bara på kvinnohatet (istället för ut det) eftersom det uteslutande handlade om hanrej-män som inte vågar komma ut ur garderoben & måste fantisera om bilden av nationella kvinnor https://www.discogs.com/release/2614...psånger/images
mens hanrej-kvinnor motsvarande inte fantiserar om nationella män eftersom hon vägrar självuppfölja dominansen

Det var trots detta bästa ämnesvalet för podden, men Knyckare har ju inte tagit till sig av kritiken, fortsätter att dra in saliv och vrål-skrattar, så det kostar på att lyssna
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-09 kl. 01:15.
Citera
2021-06-09, 11:31
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone

hon låter precis som ung göteborgskille, kan inte ohöra alls ...
Citera
2021-06-09, 21:54
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Synd

Dagens avsnitt....Ina är ungefär sist på bollen bland poddar att avhandla danskarnas swingersfadäs, jag orkar inte höra fler "live reacts" från skrattgråtare om detta spörsmål såtillvida hon inte citerar mig förstås..i den beskedliga tråden (FB) Dansk radiojournalist knullar i sändning som redan har hunnit dött sedan 3 dagar, samtidigt som dom rapporterar om det idag

Ja, snyft, stackars oss! De var några dagar sena på bollen...
Citera
2021-06-09, 21:55
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Hon måste ha legat på 1-2 paket cigg om dagen under en respektabel period.
Citera
2021-06-10, 08:05
Bannlyst
Citat:
Tycker att hon har en go röst! Lite husky är mysigt, Ina skulle lätt kunna spela in Asmr.

1. Vad har hänt med Red Lion?
2. Varför släpper de inte ett avsnitt en lördagskväll, live? Med öl. Det hade varit att levla upp!
Citera
2021-06-10, 15:00
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hon måste ha legat på 1-2 paket cigg om dagen under en respektabel period.

helt säkert .... med alkohol flödande konstant, typ folköl, typiskt majjorna
Citera
2021-06-11, 18:23
Medlem
Senaste avsnittet var riktigt jävla roligt, särskilt delen om MÖPar där FB-legenden Ormen Långe blev omnämd!
Jag läser själv friskt i V&M-forumet (men kommenterar rätt sällan), skrattade gott åt hur Mia stönade av uttråkning när hon citerade alla tekniska förkortningar.
Citera
2021-06-12, 07:20
Medlem
DoYouSharks avatar
Håller på och plöjer mig igenom podden nu ett tag senare än andra. Är mitt inne i julkalendern som nog är den bästa på länge. Urologen var en rolig gäst. Och medias version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in