Citat:
Ursprungligen postat av
Sveombian
Kan rapportera om att det gick bra! Hon blev swinglad tydligen..
Synd
Dagens avsnitt....Ina är ungefär sist på bollen bland poddar att avhandla danskarnas
swingersfadäs, jag orkar inte höra fler "live reacts" från skrattgråtare om detta spörsmål såtillvida hon inte citerar mig förstås..i den beskedliga tråden
(FB) Dansk radiojournalist knullar i sändning som redan har hunnit dött sedan 3 dagar, samtidigt som dom rapporterar om det idag
Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
I de lesbiskas värld har även partnern som inte fött barnet fött barnet. Lingon är inte helt lätt att förstå för normalfungerande individer.
Så Mia har inte fött trots allt rent fysiskt

hon lät ju lite 'krystad' när hon skrek förra veckan....sympati-framfall trodde jag bara drabbade många underviktiga hand-hållande män på förlossnings-av-delningen. I framtiden kanske man kommer kunna transplantera fostret mellan 2
liv-mödrar så att båda partners får vara jämnställd-bärare i 6 månader var så att tomtebolyckan blir total ,i framtiden kommer man tala om att ta ut delad mamma-månad på föräldrar-försäkringen
Mias misslyckades förövrigt med att hitta det anti-roliga i den där stridsvagnstråden, eftersom 99 % av alla trådar är lika tråkiga som denna.
Mias skådis-skratt var iaf roligt

nu sa jag nått positivt...under förlossningar ingår det att man får lustgas/stridsgas för att det gör så ont, det var det Mia skulle få utlopp för idag eftersom hon inte fick fått föda sin egen avkomma?