2020-12-13, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Och Afghanistan hade kunnat vara ett låtsasland och fenomen kunde betyder plommonträd.

Grejen är att du ondgör dig över att Knyckare inte hade koll på vad nicket Intermittentexplosivitet syftar på, men själv har du inte heller en susning. ’Det hade kunnat betyda...’.

Du är bara patetisk i dina missunnsamma tirader mot podden. Du tror - har trott - du talar för hela forumet och gnäller på att du har ett gay användarnamn. Patetiskt.
Härligt att se dig upprörd din gamla kossa!
Skönt också att folk börjar inse hur värdelös podden är. Hoppas bara att det märks i deras cashflow.
Citera
2020-12-13, 15:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Härligt att se dig upprörd din gamla kossa!
Skönt också att folk börjar inse hur värdelös podden är. Hoppas bara att det märks i deras cashflow.

Ha det så bra i din kamp emot dina väderkvarnar.

Men se till att ha på fötterna innan du kritiserar poddarna för kunskapsluckor du själv har.

’Intermittentexplosivitet kunde betytt nåt annat’ Lol. Jodå, det där klarade du bra...
Citera
2020-12-13, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ha det så bra i din kamp emot dina väderkvarnar.

Men se till att ha på fötterna innan du kritiserar poddarna för kunskapsluckor du själv har.

’Intermittentexplosivitet kunde betytt nåt annat’ Lol. Jodå, det där klarade du bra...
Du är så förblindad av hat så att du inte förstår poängen. Ett ord kan ha flera betydelser, och även om jag inte kan DSM utantill så hade jag uttalat det rätt! Medan Knyckare inte gjorde det. Om hon sedan uttalade det medvetet fel för att försöka härska - det vet vi inte. Men jag tror faktiskt inte det.
Citera
2020-12-13, 18:06
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesOnd
Känns som jag är klar med den här podden nu, orkar inte med ytterligare 12 dagar om samma trista ämne, så jävla roligt och spännande är det inte. Kan tänka mig rätt många trådar på Flashback som hade varit roligare att prata om än att en snubbe lyfter en annan.

Jag är där också, efter 3 luckor (lite kul med Humbug iaf). Men jag delar inte deras maniska intresse för böglyftet. Den ordinarie podden är kul däremot, så jag pausar fram till januari.
Citera
2020-12-13, 20:41
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Dagens avsnitt hamnar i botten på min lista över kalenderavsnitt. Bara som en massa svammel från en woke sociolog.

Riktigt bögigt avsnitt.
Hon var riktigt woke får jag säga. Alltså på den här "slicka svartas fötter"-nivån för att bli av med sin vita skuld. Hardcore woke. Självflagellerande woke-präst direkt från Södertörn. Man förstår ju att det nickades instämmande bland tjejerna så att akut nackspärr uppstod och snuset hamnade i knät.

Nej, jag gillar de icke-politiska avsnitten bäst. Vi vet var tjejerna (och Mia) står politiskt. Det finns inga tvivel, vi vet. Det behöver inte smetas i våra ansikten. Podden handlar om Flashback och inte om deras politiska engagemang. En typ av politiskt engagemang som har någon slags krogrevy-känsla över sig men som därför snarare är mer påträngande än om den varit kvalificerad.
Citera
2020-12-14, 05:47
Moderator
Carlboms avatar
Dagens lucka #14

https://imgur.com/a/1DFU58p

Och QR-koden tar oss idag till inlägg:

(FB) Historien bakom böglyftet

Citera
2020-12-14, 06:02
Medlem
men helt jävla seriöst är det ingen som hör att emma knyckare låter identisk med väder annika i rallylåtarna?

--> https://www.youtube.com/watch?v=M2qcaSyo5UU
Senast redigerad av t0ad 2020-12-14 kl. 06:07. Anledning: irrelevant, lät som en trådstart. +stavfel
Citera
2020-12-14, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av t0ad
men helt jävla seriöst är det ingen som hör att emma knyckare låter identisk med väder annika i rallylåtarna?

--> https://www.youtube.com/watch?v=M2qcaSyo5UU
Ät inte snö som blivit gul... menar du? 🙂

Edit: Kollade länken. Jo visst är det likt.
Sen är Ina ibland lite lik Linn Ohlsson på P4 gbg också.
Senast redigerad av Dekorima 2020-12-14 kl. 10:16.
Citera
2020-12-14, 14:25
Medlem
Jostjos avatar
Dagens avsnitt var riktigt bra tycker jag. Men inser att jag mer gillar när tjejerna sitter och surrar än när dom intervjuar experter. Mias berättelse om korvilskan var jävligt stark.
Citera
2020-12-15, 06:36
Moderator
Carlboms avatar
Dagens lucka #15!

https://imgur.com/a/HcGfaNs

Och QR-koden tar oss till inlägg:

(FB) Historien bakom böglyftet

Citera
2020-12-15, 08:38
Moderator
skunkensunes avatar
Tycker dagens avsnitt var rätt kul. En schyst knorr på det hela.
Citera
2020-12-15, 09:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Tycker dagens avsnitt var rätt kul. En schyst knorr på det hela.

Ja, ett flashbackigt ämne helt klart. Men tråkigt att frågan inte fick ett seriöst svar. Avsnittet slaknade på slutet där tyckte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in