Citat:
Ursprungligen postat av
DemonDeath
Jag tyckte dock det var en väldigt onödigt elak kommentar från Ina till Mia i detta avsnittet. Ina sa något om att Mia har fett och otvättat hår typ. Minns ej ordagrant. Men jag tyckte det kom ur hennes lite väl elakt. Men jag vet inte, de kanske har en hård jargong sinsemellan där man kallar varandra fula.
Iof, Mia har ju förolämpat Inas eller Emmas (minns ej vem) rad av misslyckade förhållanden i ett tidigare avsnitt, vilket jag också då kände var onödigt gjort och konstigt att känna sig skadeglad över. Så de är väl kanske taskiga mot varandra helt enkelt...
Exakt! Bra synpunkter och helt relevanta. Varför ska de förnedra varandra? Dessutom, om de ska göra det så behöver det väl inte vara så sublimt? De är ju manhaftiga i alla andra sammanhang! Emma kan kalla Ina för fetto och Ina kan kalla Emma för hycklare och Mia kan bli kallad wannabeflata. För vi vet ju alla att det egentligen är män hon vill ha. 😁
Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Hur fan uttalar Emma Knyckare Lasagne, som Julian Lasanche
Tänkte också på det! Händer i varenda avsnitt, antingen har hon talfel eller så är hon bara brutalt obildad!
Citat:
Ursprungligen postat av
Jannekauk
Vad menar du? Vasastan har alltid kallats vasa.
Jaa. Detta är diskuterat i tråden tidigare men det är tydligen svårt att förstå trots tydliga förklaringar.