2020-08-21, 11:57
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Det är inget fel med att move on bejby, det vet väl du? 😉
Första avsnittet, får du kolla själv.

Word to the motherfucker, straight outta Compton.

Btw så sög avsnitt #30 svettig kamelpung. B-ämnen som är utvalda för att de är så politiskt korrekta som möjligt, och dessutom uselt snicksnack om deras "fame & fortune" i olika medier, sina tråkiga sosseliv och Emmas illa dolda undertryckta aggression mot att bli kallad "tredje vågens feminism" (eftersom hon inte kan leva upp till det). Hilarious. 😅

Podden är som en dålig karikatyr på "tjejer kan". När de i själva verket rider på en våg av jobba-hemma-corona och folks tristess. Dessutom vägrar de tacka Flashback eller ens donera en krona till forumet. Horribelt!

Javisst men det är roligare i tråden när du skriver här. Bara så du vet asså.

häslsningar från en tjej inte kan
Citera
2020-08-21, 13:56
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Majorna är något av Göteborgs söder, tidigare arbetarklasskvarter, nu mediamänniskor, vänsterfolk, hipsters och dylikt som lajvar arbetarklass.
Lite samma stuk som Söder i Stockholm, tror jag man kan säga.
Citera
2020-08-21, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Javisst men det är roligare i tråden när du skriver här. Bara så du vet asså.

häslsningar från en tjej inte kan
Det råder delade meningar om det.. 😁

Är det nån som kan så är det du honey. Hur ser det ut med stats för podden?
Citera
2020-08-21, 19:13
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Det råder delade meningar om det.. 😁

Är det nån som kan så är det du honey. Hur ser det ut med stats för podden?

Men delade meningar är ju hela vitsen med flashan.

En stabil kurva uppåt. Jag har ju min graf nu jag fick av Demon. Salighet. Jo om du färgar dig röd så blir du ju The Red Lion.
Kanske när Emma blir tyst i podden så sitter hon och håvar in patrons live då folk kanske blir mer exalterade att joina medan de spelar in. De kanske flyttar från dagiset till vuxenpatroneriet. Finns ju folk att ta av.

Just nu…2307 patrons 3275 usd/creation 24 794 st i dagiset. Nästan 200k trådvisningar sedan 13/5 att jämföra med 81k innan på lika lång tid ca så där är ju folk som vill läsa vad bl a du skriver.
Citera
2020-08-21, 22:27
Medlem
Gubbelisas avatar
Nu har nån på instagram snott mitt användarnamn och går under namnet "gubbelisa" där och folk på facebook-gruppen tror att det är jag(alltså Gubbelisa) fast det inte är jag. Jag har inte ens instagram. Dålig stil att sno mitt namn och använda det på instagram tycker jag. Jävla tattarfasoner

Folk borde fatta att mitt namn har jag patent på.
Citera
2020-08-22, 01:59
Bannlyst
Citat:
Men delade meningar är ju hela vitsen med flashan
En stabil kurva uppåt. Jag har ju min graf nu jag fick av Demon. Salighet. Jo om du färgar dig röd så blir du ju The Red Lion.
Jo visst men jag har ju ägt ut hela tråden, inte ens mods har ju velat fortsätta skriva. Så därför skiter jag i detta nu och jag kommer aldrig bli ett red lion.
Citat:
Just nu…2307 patrons 3275 usd/creation 24 794 st i dagiset. Nästan 200k trådvisningar sedan 13/5 att jämföra med 81k innan på lika lång tid ca så där är ju folk som vill läsa vad bl a du skriver.
Tack bejbi. Det är otroligt vad tre sliddjur kan tjäna pengar på att snika åt sig andras material! Det hade fucking varit mer moraliskt okej om de sålde sina egna fittor för pengar. Troligen hade de tjänat mer på det, eller ja, det kanske är tveksamt med tanke på deras utseende, men det finns ju nån för alla! 😅

Stackars jubelidioter som är patreons, till dessa som läser upp material från Flashback, istället för att betala till Flashback! Vad tror de kommer hända? Flashback får inga extra cash pga poddens tillskott av svagsinta. Det finns redan 1+ miljon medlemmar här.

Ni som lyssnar på podden och bidrar till den: tänk en vända till och swisha en slant till själva originalet. På riktigt, det är inte gratis med servrar och bandbredd.

Sen får 'tredje vågens feminister' in 100K/mån! Asså ni som läser här, tycker ni att det är rättvist eller rimligt? Att de alkoholiserade sliddjuren får in mer i månaden än Flashback som är deras enda källa?. Asså på riktigt, är det detta som ska föreställa feminism?
Citera
2020-08-22, 02:07
Medlem
Dogshits avatar
Att som i avsnitt 29 (tror jag det va) ta upp klassiska trådar och sen sitta och garva åt det som att "NÄÄHÄÄ, HAHAHAH, ÄR DET SANT?!?!?" … känns jävligt trist och tafatt. Poddjäveln va skitrolig i början nu orkar jag knappt lyssna klart på ett avsnitt.

Ta fram skopan och gräv djupare, som ni säger är FB oändligt och det finns hur mycket sjukt som helst att skratta åt.

Keep up the good work men fastna inte i legendariska trådar eller särskilda personligheter, det ger en vibb av lathet. Alla som varit på FB genom åren VET vilka de legendariska trådarna är redan.

GÄRI POWER!
Citera
2020-08-22, 08:18
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
...

Ni som lyssnar på podden och bidrar till den: tänk en vända till och swisha en slant till själva originalet. På riktigt, det är inte gratis med servrar och bandbredd.

Sen får 'tredje vågens feminister' in 100K/mån! Asså ni som läser här, tycker ni att det är rättvist eller rimligt? Att de alkoholiserade sliddjuren får in mer i månaden än Flashback som är deras enda källa?. Asså på riktigt, är det detta som ska föreställa feminism?

Finn tre fel.

Det står ju var och en ritt att betala dit man vill betala. Sedan handlar ju podden om Flashback så det är nog ganska logiskt att FB är källan eller grunden för programmet. Vad jag vet handlar podden inte om feminism heller...
Citera
2020-08-22, 09:18
Medlem
rosa_humlas avatar
Podden är klockren, har skrattat gott åt mycket i den. Älskar Flashback sedan tidigare, men podden har gett en ny dimension. Kände inte till någon av tjejerna innan men det är en genial idé. Klart det kommer variera i kvalitet från avsnitt till avsnitt, men hittills ger jag 5/5 poäng.

Mvh rosa_humla
Citera
2020-08-22, 11:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Skulle inte du dra åt helvete och sluta skriva här? Du är inte önskad här ändå.

Flashbacks ägare kan dra åt helvete. De betalar ju inte sina mods, som är de enda som gör någonting.
Det är okej, vi har riktiga jobb, de flesta av oss. Vi gör ju det här för att vi tycker att det är viktigt att alla ska kunna få dela med sig av sina åsikter. Ideellt arbete du vet?
Citera
2020-08-22, 12:29
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är okej, vi har riktiga jobb, de flesta av oss. Vi gör ju det här för att vi tycker att det är viktigt att alla ska kunna få dela med sig av sina åsikter. Ideellt arbete du vet?

Hjälper det om man tigger ang dig och minipoddandet? Tror där är många som vill höra dig. Jag kan göra en requestpodd där jag ber snällt om du vill…kan tigga ganska bra. Kan stå på knä när jag gör den också
Citera
2020-08-22, 12:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hjälper det om man tigger ang dig och minipoddandet? Tror där är många som vill höra dig. Jag kan göra en requestpodd där jag ber snällt om du vill…kan tigga ganska bra. Kan stå på knä när jag gör den också
Jag ska försöka att ta mig tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in