Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Men delade meningar är ju hela vitsen med flashan
En stabil kurva uppåt. Jag har ju min graf nu jag fick av Demon. Salighet. Jo om du färgar dig röd så blir du ju The Red Lion.
Jo visst men jag har ju ägt ut hela tråden, inte ens mods har ju velat fortsätta skriva. Så därför skiter jag i detta nu och jag kommer
aldrig bli ett red lion.
Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Just nu…2307 patrons 3275 usd/creation 24 794 st i dagiset. Nästan 200k trådvisningar sedan 13/5 att jämföra med 81k innan på lika lång tid ca så där är ju folk som vill läsa vad bl a du skriver.
Tack bejbi. Det är otroligt vad tre sliddjur kan tjäna pengar på att snika åt sig andras material! Det hade fucking varit mer moraliskt okej om de sålde sina egna fittor för pengar. Troligen hade de tjänat mer på det, eller ja, det kanske är tveksamt med tanke på deras utseende, men det finns ju nån för alla! 😅
Stackars jubelidioter som är patreons, till dessa som läser upp material från Flashback, istället för att betala till Flashback! Vad tror de kommer hända? Flashback får inga extra cash pga poddens tillskott av svagsinta. Det finns redan 1+ miljon medlemmar här.
Ni som lyssnar på podden och bidrar till den: tänk en vända till och
swisha en slant till själva originalet. På riktigt, det är inte gratis med servrar och bandbredd.
Sen får 'tredje vågens feminister' in 100K/mån! Asså ni som läser här, tycker ni att det är rättvist eller rimligt? Att de alkoholiserade sliddjuren får in mer i månaden än Flashback som är deras
enda källa?. Asså på riktigt, är det detta som ska föreställa feminism?